Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Stinos Aprilia rs 50 Fluo red - Update!
bananenkoning schreef: komen er makkelijk bubbels in? hoe kleverig is het? niet kleverig, net alsof water over je hand loopt, alleen dan is 't erna wat vettig..
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo maart 04, 2012 11:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
ligt allemaal een beetje aan de viscositeit van de olie, maar voor versnellingsbak olie zou ik me niet zo'n zorgen maken hoor tenzij er echt veel gruis in zit, dan zou ik de boel open schroeven.
zo maart 04, 2012 11:33 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
MartinW schreef: ligt allemaal een beetje aan de viscositeit van de olie, maar voor versnellingsbak olie zou ik me niet zo'n zorgen maken hoor tenzij er echt veel gruis in zit, dan zou ik de boel open schroeven. neuj was gewoon helder. nu zit er 10w40 in
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo maart 04, 2012 11:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
kvs bij je olie. Hmm, dan zou je waterpompkeerring lek moeten zijn. Gewoon ff je kvspeil in de gaten houden. Als dat veel zakt dan zou ik verder gaan kijken. Maar aangezien je olie niet grijzig oid was hoef je je nog geen zorgen te maken.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
zo maart 04, 2012 11:43 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
of zijn koppakking !!/!einz.
zo maart 04, 2012 11:44 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Kristian-M schreef: of zijn koppakking !!/!einz. tis geen 4takt
zo maart 04, 2012 11:45 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Idd, wat doet bakolie nou weer bij je cilinderkop op een 2t?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
zo maart 04, 2012 11:46 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Feunen met de kvs
ma maart 05, 2012 12:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Zoals een aantal al weten heb ik de laatste tijd veel gezeik met m'n rs gehad, waardoor ik 't nu echt beu ben en ben gaan kijken voor een andere brommer. Ik ben als ware 't vertrouwen erin kwijt geraakt wat natuurlijk erg kut is. Ik heb wel een leuke aprilia sx op 't oog :') uit 2007 in nette staat Maar marien heeft gezweerd dat ie persoonlijk m'n kop van m'n romp gaat trekken in een telefoontje zojuist, waarna ik besloten heb om 't blokje op te lappen en vervangen wat nodig is, dus: *Rechter keerring *ontsteking en cdi *blokolie weer opnieuw gvd. 't blokje heeft na de revisie van de vorige eigenaar 5k gelopen ongeveer en verder ziet alles er nog super uit (lagers zijn echt nog netjes, polini koppelingsplaten als nieuw, enduro krukas etc etc. Ik hoop nu gewoon 't ding gewoon weer helemaal goed en betrouwbaar te krijgen zodat ik lang zonder gezeik kan rijden en gewoon lekker mee op vakantie kan gaan.. Ik zal hier af en toe wat update's posten en vragen stellen in 't kleine vragen topic!
|
vr maart 23, 2012 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Stinos Aprilia rs 50 Fluo red - ALLEMAAL PAGINA 31 CHECK
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr maart 23, 2012 10:05 pm |
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
voor vragen stuur maar een PB als het over de revisie gaat voor blokolie raad ik je Castrol 75w-90 aan super olie!
|
vr maart 23, 2012 10:08 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
En als je nog leuke onderdelen nodig hebt dan heb ik geld nodig.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr maart 23, 2012 10:14 pm |
|
|
Buschpresident
ApriliaForum Member
|
of 10w40, laatst bij mij erin gedaan en ben erg tevreden
_________________ Aprilia Rs 50 '06 Aprilia Rs 50 '07 Aprilia Rs 125 '11
|
vr maart 23, 2012 10:15 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Thanks dat ik op jullie kan rekenen jongens! dat ding moet gewoon weer rijden en betrouwbaar zijn!
|
vr maart 23, 2012 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Erwin komt binnenkort 'n dag helpen!
|
za maart 24, 2012 12:02 am |
Persoonlijk album
|
|
|