RS van JMG -- deel 2 ( `04 Poggiali )
Auteur |
Bericht |
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
godverdomme gisteravond zuper knullig onderuit gegaan... ik was op `n verlaten parkeerplaats ( 1 uur snachts ) een beetje aan het rondrijden, bochtjes maken enzow... doe ik wel vaker... nu was ik al `n half uurtje goed bezig, rijd ik op een gegeven moment een bochtje in en ik voelde al dat ik `m niet ging halen... ik hang er al in, ik rem en tegelijkertijd kom ik weer rechtop, maar terwijl ik dat doen rijd ik met m`n voorwiel over `n put heen, omdat ik nog scheef hing en remde schoof m`n voorwiel dus onderuit... :|
ging echt met -2 km/h maar ik viel nog best hard... brommer lag op m`n been en ik kon er niet onderuit komen ( lag op m`n buik en m`n been zat tot boven m`n knie vast ) ... uiteindelijk toch weg gekomen, RS overeind gekregen en meteen alles gecheckt... mono, y-stukken, uitlaat enz. waren oke, maar m`n zijkuip en topkuip hebben wat flinke krassen, m`n knipperlicht is er af, remhevel en rempedaal krom, voetsteun afgebroken en spiegel verneukt... word weer `n leuk bedragje dus...
ik heb net al gebeld met Van Lee en m`n spuiter... alles word weer als nieuw ( as usual ) maar daar zit weer `n lekker prijskaartje aan... details komen nog...
hier wat pics:
dit is het ergste... dikke en diepe krassen op m`n topkuip...
rempedaal krom en voetsteun afgebroken...
minder erg dan `t lijkt, nieuwe sticker is al besteld en lakschade word gefixt...
knipperlichtje en wat krassen veroorzaakt door datzelfde knipperlicht...
dus... ik voel me echt zo kut... gistermiddag had ik vrij, heb ik `m nog vol liefde staan poesten en schoonmaken... ding was in showroom staat, alleen zodat ik `m `n paar uur laten goed kan verhoeren...
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
vr mei 27, 2005 11:18 am |
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 1:48 pm Berichten: 69 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Berlicum
|
vallen lijkt me echt zuur ja... vooral met zo'n mooie
_________________ AF1 sintesi in opbouw!
|
vr mei 27, 2005 12:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
echt superzonde, ook al is het te maken, gaat je toch weer zuurverdiende centjes kosten...geen schade aan je fasmem trouwens??
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
vr mei 27, 2005 1:53 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
damn dude echt zonde
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr mei 27, 2005 3:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
fasmem is owkee, net als men 2 maanden ouwe mono en y-stukken
ben vanmiddag naar de spuiter geweest, is allemaal te fixen en hij gaat `t weer helemaal goed maken voor me... vanmiddag ook bij Van Lee een nieuwe knipperlicht en voetsteun opgehaald, zitten er inmiddels al op. krassen heb ik `n heel eind weg kunnen poetsen en de nieuwe sticker daar word ook al aan gewerkt...
Official Forum Zeikerd
|
vr mei 27, 2005 8:51 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
okej netjes, dan worden de kosten niet super hoog...
Mar zo;n voetsteuntje ori is al 25 pleuro
|
vr mei 27, 2005 9:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
als ie maar weer in orde komtis het wel goed he!..wees blij dat je uitlaat enzo niet beschadigd zijn
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
za mei 28, 2005 9:21 am |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
Official Forum Zeikerd
|
vr jun 24, 2005 7:05 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
netjes
|
vr jun 24, 2005 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
netjes
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
vr jun 24, 2005 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
wie heeft dat gespoten ? ziet er wel netjes uit
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
vr jun 24, 2005 9:53 pm |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
prof autospuiter... vriend van m`n pa heeft een eigen autospuiterij
Official Forum Zeikerd
|
za jun 25, 2005 5:01 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
jij hebt een sava band opliggen, heb je daar geen problemen bij? want ik heb achteraan een sava en in de regen kan ik dus men bochte ni tegoei nemen, anders begint em vanachtere weg te schuive.
|
za jun 25, 2005 7:41 pm |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
sawa`s zijn niet de beste banden idd... ik ben ze voor en achter maar kan er niet echt over klagen... ik heb af en toe wat ie `n stapje opzij zet achter maar verder weinig problemen... als je ze effe goed warm rijd kun je er lekker geen scheuren...
Official Forum Zeikerd
|
za jun 25, 2005 10:09 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ziet er zeker weer mooi uit man
|
zo jun 26, 2005 1:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|