Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ach, jullie snappen het niet, never mind
als mede oprichter van dit forum kan meneertje werner toch geen ban (meer) krijgen
do jul 26, 2007 12:13 am |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
thomasrs50 schreef: [YRT] schreef: die vroeg ik al.... jeps, heb een sociaal leven, hoeveel keer ga je dat nog vragen wtf heeft dit eigenlijk met dit topic en deze discussie te maken? wil je me in een slecht daglicht zetten, doe maar, wat ga je in godsnaam zeggen? let me guess - dat ik je een pb stuurde ivm blokrevisie? - dat ik zeg dat er geen derbi gpr 250 bestaat - dat hendrik en ik ons eens hebben voorgedaan in een zotte bui als homo (die was lachen trouwens) - dat ik altijd, maar dan ook altijd mijn mening geef - ... jouw mening is voor mij niet echt van toepassing.... wat je mischien al merkt is dat ik hier niet echt op in ga... en jij maar je best doen om er toch bovenuit te komen... maar wel vervolgens mensen op hun leeftijd aanspreken ? doe en denk wat je wil thomas thomasrs50 schreef: ach, jullie snappen het niet, never mind
als mede oprichter van dit forum kan meneertje werner toch geen ban (meer) krijgen
zou je dat graag willen ? mischien kan je er wel 1 voor me aanvragen ? je verliest de discuzie en er moet maar gelijk iemand een ban krijgen ! dit vind ik zo jammer van je
Laatst bijgewerkt door [YRT] op do jul 26, 2007 12:16 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do jul 26, 2007 12:14 am |
|
|
bas532
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 23, 2007 10:16 pm Berichten: 439 Woonplaats: zutphen
|
Citaat: Is wel apart om te zien. Jorrit (die zich nu alweer een tijde stil houdt) opent dit topic, en het veranderd in een ruzie topic. Kennelijk heeft nog geen mod dit gezien , want het moet hier vooral wel gezellig blijven. We zijn een apart soort mensen ( Schakel freaks) en door dit soort onzin wordt de groep er niet beter van he? Dus ik zou zeggen Make peace and not war.
mooi gezegt
|
do jul 26, 2007 12:14 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: thomasrs50 schreef: [YRT] schreef: die vroeg ik al.... jeps, heb een sociaal leven, hoeveel keer ga je dat nog vragen wtf heeft dit eigenlijk met dit topic en deze discussie te maken? wil je me in een slecht daglicht zetten, doe maar, wat ga je in godsnaam zeggen? let me guess - dat ik je een pb stuurde ivm blokrevisie? - dat ik zeg dat er geen derbi gpr 250 bestaat - dat hendrik en ik ons eens hebben voorgedaan in een zotte bui als homo (die was lachen trouwens) - dat ik altijd, maar dan ook altijd mijn mening geef - ... jouw mening is voor mij niet echt van toepassing.... wat je mischien al merkt is dat ik hier niet echt op in ga... en jij maar je best doen om er toch bovenuit te komen... maar wel vervolgens mensen op hun leeftijd aanspreken ? doe en denk wat je wil thomas
jij begint er wel elke keer over, wtf is dit nou
do jul 26, 2007 12:16 am |
Persoonlijk album
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Misschien zit Jorrit nu wel mentaal in de knoop over hetgene wat hij hier teweeg heeft gebracht. Lijkt wel alsof zijn topic het ''ruige'' in sommigen te boven haalt. Maar gedraag je a.u.b. en ga verder met de andere topics. En Thomas , het heeft niet echt veel zin om diep in te gaan op dit alles. Is het toch helemaal niet waard om hierover te stressen...Maarja vrijheid van meningsuiting hebben we allemaal.
do jul 26, 2007 12:18 am |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: Misschien zit Jorrit nu wel mentaal in de knoop over hetgene wat hij hier teweeg heeft gebracht. Lijkt wel alsof zijn topic het ''ruige'' in sommigen te boven haalt. Maar gedraag je a.u.b. en ga verder met de andere topics. En Thomas , het heeft niet echt veel zin om diep in te gaan op dit alles. Is het toch helemaal niet waard om hierover te stressen...Maarja vrijheid van meningsuiting hebben we allemaal.
je hebt pb
'k zal me wel wat kalm houden
do jul 26, 2007 12:23 am |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
wil me er niet te veel mee bemoeie maar laat elkaar z'n berichte gewoon type en reageer niet telkens agresief op elkaar
|
do jul 26, 2007 12:24 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
melvin_rs schreef: :Y: wil me er niet te veel mee bemoeie maar laat elkaar z'n berichte gewoon type en reageer niet telkens agresief op elkaar
ach, je kent mij niet en je kent werner niet
en ik zal wel braaf zijn
do jul 26, 2007 12:28 am |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
naja ken jullie nu een beetje
|
do jul 26, 2007 12:28 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
thomasrs50 schreef: dit soort topics horen hier toch niet, of ben ik de enige die er zo over denkt in dit soort topics veroorzaak je zinloze discussies omdat de antwoorden veel te subjectief zijn, zeker die ivm uiterlijk als je over een uitlaat wil discussieren => uitlaten topic optische discussies => optisch subforum enz ... en dit zijn toch ook geen topics die ik van iemand van 20 verwacht hoor
zinloze discussies?; kijk hierboven.. je bent zelf de dader!
en waarom is een topic aanmaken leeftijd verbonden?.. iemand van 40 kan het, en iemand van 7 nog wel.. zelf jij!
Jorrit zit nog maar pas op dit forum.. ga dan niet zeiken, maar begeleiden!
is dat nou zo moeilijk?
help elkaar gewoon, voordat je elkaar afzeikt.
nu maar weer ontopic oke?
|
do jul 26, 2007 12:42 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
dit topic gaat nergens heen...
Dus dicht
(wat een gezeur weer)
|
do jul 26, 2007 8:58 am |
Persoonlijk album
|
|
|