Mijn SBK RS50! » StReS KiP
Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
nja das egt de grootste onzin die ik heb gehoord dat 70cc snel stuk gaat. dat ligt aan je eigen. 70cc gaat net zo lang mee als 50cc.
alleen veel mensen snappen geen reet hoe ze er mee om moeten gaan. neem nou een gil 70 netjes afgewerkt en shit. daar rijd jij je hele brommer leven mee.
dus die onzin van dat 70cc snel kapot gaat. pff net zo snel als 50cc. Als je met manstons of Pr gaat rijden en je gaat er achtelijk mee rijden tja dan zal het vast kaopt gaan. maar dat heb je ook met deze 50cc versie's (zelfs sneller) dus ja. kromme gedachte gang
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di jun 20, 2006 8:54 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Dat ik 90 kan zegt niet dat ik dat ga. Ik rij overigens meestal 60..
|
di jun 20, 2006 9:08 pm |
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Citaat: 3. verkopen en wachten op nieuwe RS50
Waarom zou je dit doen? Je hebt toch al een mooie rs? 
|
di jun 20, 2006 10:00 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
True, maar die nieuwe is mooier.. En wie weet kan ik deze nog wel verkopen voor 1200 ofso? Of minder.. 
|
wo jun 21, 2006 8:11 am |
|
 |
RSV_1000_R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 18, 2006 6:51 pm Berichten: 9 Afbeeldingen: 1
|
Wanneer komt die nieuwe nou eigenlijk uit, en is er al een adviesprijs voor?
_________________ My precious...
Nordschleife: 8.21.15
Nurburgring: 2.14.47
|
wo jun 21, 2006 4:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
we weten nog niet of hij in nederland uitkomt, maar de prijs zal gewlijk zijn aan de derbi gpr? 3200 euro, maar daar gaat dit topic niet over
|
wo jun 21, 2006 4:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
StReS KiP schreef: True, maar die nieuwe is mooier.. En wie weet kan ik deze nog wel verkopen voor 1200 ofso? Of minder.. 
1200 maar? je brommer is toch helemaal goed? motorisch en die krasjes maken niet uit, die zijn makkelijk weg te werken
jouw brommer lijkt mij toch zeker wel dik 1650 waard 
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
wo jun 21, 2006 4:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ja misschien wel waard, maar wat je er voor krijgt is weer wat anders, maar ik denk ook wel meer hoor
|
wo jun 21, 2006 4:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Heb je die schuifschade gezien? Das niet mis hoor....
En hij loopt nu niet eens begreep ik?
1200 is dan nog geen eens zo gek bedrag....
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jun 21, 2006 4:57 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
beemsterkaas schreef: ja misschien wel waard, maar wat je er voor krijgt is weer wat anders, maar ik denk ook wel meer hoor
met verkopen moet je nooit haast hebben, er is altijd wel een Gek die er genoeg voor betaald
Edit:
Ik zou hem trouwens NIET Wegdoen je RS, de reden:
De Rs die je nu hebt is al harstikke mooi, en ook is die nog is een beetje optisch getuned plus een andere uitlaat.
Lijkt mij juist helemaal top zo 
|
wo jun 21, 2006 4:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
|
SantanoS-RS schreef: beemsterkaas schreef: ja misschien wel waard, maar wat je er voor krijgt is weer wat anders, maar ik denk ook wel meer hoor Edit: Ik zou hem trouwens NIET Wegdoen je RS, de reden: De Rs die je nu hebt is al harstikke mooi, en ook is die nog is een beetje optisch getuned plus een andere uitlaat. Lijkt mij juist helemaal top zo 
daar ben ik het mee eens 
|
wo jun 21, 2006 5:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: Heb je die schuifschade gezien? Das niet mis hoor....
En hij loopt nu niet eens begreep ik?
1200 is dan nog geen eens zo gek bedrag....
Heb de schade gezien, maar het is een Matte kap, dus die kan makkelijk gespoten worden als die geschuurd is en geplamuurd  dan nog een mooie nieuwe sticker erover heen en hij is weer als nieuw,
Ik heb dit al is meegemaakt namelijk met m`n vorige scooter, en een handige vader is dan altijd erg handig 
|
wo jun 21, 2006 5:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: En hij loopt nu niet eens begreep ik? Hij loopt wel, ik ben met me domme hoofd vergeten op reserve te zetten, ik dacht: er zit benzine in, dus er is iets anders aan de hand, maar nee er zat nog maar 2 liter in ofso.. SantanoS-RS schreef: Edit: Ik zou hem trouwens NIET Wegdoen je RS, de reden:
De Rs die je nu hebt is al harstikke mooi, en ook is die nog is een beetje optisch getuned plus een andere uitlaat.
Ja maar ik vind het helemaal niet erg als ik een model dat zó mooi is standaard moet gaan rijden, echt, daarvoor wil ik zelfs tot Februari wachten op een brommer.. Ik weet niet, maar toen ik die Derbi zag, dacht ik, gatverdamme, maar nu ik die Aprilia heb gezien, ik weet het niet, ik ben er gewoon helemaal verliefd op en baal gewoon dat ik deze heb..
|
wo jun 21, 2006 5:55 pm |
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Jij bent gek hej
Ik zou willen dat ik je rs had man !
_________________ De NnisRs
|
wo jun 21, 2006 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
StReS KiP schreef: Filipino schreef: En hij loopt nu niet eens begreep ik? Hij loopt wel, ik ben met me domme hoofd vergeten op reserve te zetten, ik dacht: er zit benzine in, dus er is iets anders aan de hand, maar nee er zat nog maar 2 liter in ofso..
Zoals ik zij
suc6 er mee
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jun 21, 2006 6:40 pm |
|
 |
|