Auteur |
Bericht |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Filipino schreef: En Adri is ook maar 18, dus ik vind dat ook jij niet zo moet doen alsof je al jaaaren ervaring hiermee heeft, bedoel, valt ook allemaal wel mee. Verder niks persoonlijks 
nou als je ziet waar ik werk en en wat ik doe als werk poeper je wel wat anders....
maargoed verder heb je ene mooie rs125 curry
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo jun 14, 2006 4:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
zo, al die reacties door dat ene berichtje van mij
Edit: Tis nu trouwens geen weer meer om te racen  (regen regen)
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
wo jun 14, 2006 4:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Adri schreef: Filipino schreef: En Adri is ook maar 18, dus ik vind dat ook jij niet zo moet doen alsof je al jaaaren ervaring hiermee heeft, bedoel, valt ook allemaal wel mee. Verder niks persoonlijks  nou als je ziet waar ik werk en en wat ik doe als werk poeper je wel wat anders.... maargoed verder heb je ene mooie rs125 curry Met 18 jaar heb je ook zo veel levenservaring... [YRT] schreef: heb je spuit 11 ook weer....
heb je spuit 11 ook weer....
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jun 14, 2006 6:07 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Filipino schreef: Adri schreef: Filipino schreef: En Adri is ook maar 18, dus ik vind dat ook jij niet zo moet doen alsof je al jaaaren ervaring hiermee heeft, bedoel, valt ook allemaal wel mee. Verder niks persoonlijks  nou als je ziet waar ik werk en en wat ik doe als werk poeper je wel wat anders.... maargoed verder heb je ene mooie rs125 curry Met 18 jaar heb je ook zo veel levenservaring... [YRT] schreef: heb je spuit 11 ook weer.... heb je spuit 11 ook weer....
ik vind jouw maar een rare vogel 
|
wo jun 14, 2006 6:45 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
nouja, zullen we weer omtopic...
|
wo jun 14, 2006 6:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Nou ik ga binnenkort ff met hem afspreken om um te bekijken en denk ook vast wel ff een stukkie rijden
En jammer dat sommige weer super negatief moeten doen en dingen moeten afkraken en het plezier van deze motor niet gunnen, enkel omdat zij het wel eens even beter denken te weten. Reageer gewoon normaal, tis echt niet normaal de laatste tijd! Zo verpesten jullie alleen maar de sfeer 
|
wo jun 14, 2006 7:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo jun 14, 2006 7:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
peteRS schreef: Nou ik ga binnenkort ff met hem afspreken om um te bekijken en denk ook vast wel ff een stukkie rijden  En jammer dat sommige weer super negatief moeten doen en dingen moeten afkraken en het plezier van deze motor niet gunnen, enkel omdat zij het wel eens even beter denken te weten. Reageer gewoon normaal, tis echt niet normaal de laatste tijd! Zo verpesten jullie alleen maar de sfeer 
Rudger maak even wat foto's.. ben wel benieuwd.
En inderdaad, die opmerkingen slaan helemaal nergens op, slaat wel ergens op want je vind vast niet dat je zelf iets fout doet. Maar denk ff 20x na voor je iets zegt, en een opmerking over dat iemand zn kapotte motor wel wil overnemen is hier al helemaal niet op zijn plek.
Ontopic!
|
wo jun 14, 2006 7:33 pm |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
[YRT] schreef: beemsterkaas schreef: waarom nou altijd zo reageren adri adri = coolw dus stfu ik vind hem ook nogal kinderlijk overkomen  plaats dat je nou eerst ff ervaring gaat opdoen dan dat ding af te ragge met "racen" maargoed... wie ben ik... zijn zijn centen 
jij weet wat stfu betekent? Oke doe dus maar weer gewoon lekker normaal tegen andere hier.
|
wo jun 14, 2006 11:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
cebess schreef: [YRT] schreef: beemsterkaas schreef: waarom nou altijd zo reageren adri adri = coolw dus stfu ik vind hem ook nogal kinderlijk overkomen  plaats dat je nou eerst ff ervaring gaat opdoen dan dat ding af te ragge met "racen" maargoed... wie ben ik... zijn zijn centen  jij weet wat stfu betekent? Oke doe dus maar weer gewoon lekker normaal tegen andere hier.
ben toch ook lief voor ze ?
back ontopic maar weer ?
|
wo jun 14, 2006 11:07 pm |
|
 |
M3rcury
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 07, 2006 8:12 pm Berichten: 25 Woonplaats: Zeewolde
|
Haha...
Ik ga heus wel eerst ervaring op doen. ik zeg toch ook niet meteen dat ik met mijn knie op de grond de bocht wil nemen. Bijna iedereen die op een motor begint gaat als een dwijl door de bocht.
Eerst lekker ervaring opdoen, en zodra ik het tijd vind dat ik de motor goed genoeg ben ga ik mijn mijn grensen verkennen.
zowiezo moet ik hem eerst nog 500km inrijden, omdat er net een nieuwe zuiger in zit. Dus de eerste 500km word echt bagger. Maar ik hoop toch wel aan het eind van de zomer een cicuit te kunnen pakekn
Als het goed is komt hij aan het eind van de middag, ik zal dan ff wat foto's maken als ik tijd heb.
Edit: Rudger, morgen staat hij ook ff op school. rsg dus 
_________________ Aprilia RS 125!
|
do jun 15, 2006 10:16 am |
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
M3rcury schreef: Haha... Ik ga heus wel eerst ervaring op doen. ik zeg toch ook niet meteen dat ik met mijn knie op de grond de bocht wil nemen. Bijna iedereen die op een motor begint gaat als een dwijl door de bocht. Eerst lekker ervaring opdoen, en zodra ik het tijd vind dat ik de motor goed genoeg ben ga ik mijn mijn grensen verkennen. zowiezo moet ik hem eerst nog 500km inrijden, omdat er net een nieuwe zuiger in zit. Dus de eerste 500km word echt bagger. Maar ik hoop toch wel aan het eind van de zomer een cicuit te kunnen pakekn  Als het goed is komt hij aan het eind van de middag, ik zal dan ff wat foto's maken als ik tijd heb. Edit: Rudger, morgen staat hij ook ff op school. rsg dus 
Tof man, we wachten af
En trek je niks aan van die negatieve reacties hoor, je bent gewoon van harte welkom
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
do jun 15, 2006 11:33 am |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ook filmpjes
en laat die jaloerse beter weters lekker lulle 
do jun 15, 2006 12:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
hey die ken ik, stond laatst nog bij 125cc World in Naaldwijk toch? :) super mooi ding, veel rijplezier!
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
do jun 15, 2006 1:14 pm |
|
 |
M3rcury
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 07, 2006 8:12 pm Berichten: 25 Woonplaats: Zeewolde
|

ClassicPielk schreef: hey die ken ik, stond laatst nog bij 125cc World in Naaldwijk toch? :) super mooi ding, veel rijplezier! Dat klopt helemaal  Filipino schreef: M3rcury schreef: Haha... Ik ga heus wel eerst ervaring op doen. ik zeg toch ook niet meteen dat ik met mijn knie op de grond de bocht wil nemen. Bijna iedereen die op een motor begint gaat als een dwijl door de bocht. Eerst lekker ervaring opdoen, en zodra ik het tijd vind dat ik de motor goed genoeg ben ga ik mijn mijn grensen verkennen. zowiezo moet ik hem eerst nog 500km inrijden, omdat er net een nieuwe zuiger in zit. Dus de eerste 500km word echt bagger. Maar ik hoop toch wel aan het eind van de zomer een cicuit te kunnen pakekn  Als het goed is komt hij aan het eind van de middag, ik zal dan ff wat foto's maken als ik tijd heb. Edit: Rudger, morgen staat hij ook ff op school. rsg dus  Tof man, we wachten af En trek je niks aan van die negatieve reacties hoor, je bent gewoon van harte welkom
Doe ik ook niet, geef alleen mijn tegen reactie. 
_________________ Aprilia RS 125!
|
do jun 15, 2006 3:22 pm |
|
 |
|