Auteur |
Bericht |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
Citaat: ik vind alleen wel dat je vader een tankpadje moet kopen
Die zit er ook op aleen in het zwart en heel dun.
Maar er komt wel een andere ja
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
ma mei 22, 2006 7:59 pm |
|
|
Niek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 10, 2005 8:27 pm Berichten: 42 Woonplaats: Zeewolde
|
kan je egt niet achterop? Je kan tog dat bovenste stukje eraf halen van die mono? Dan kan je er tog gewoon op zitten,,of zit ik hier nu dom te lullen?
di mei 30, 2006 10:44 am |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
je hebt voor bepaalde modellen/jaargangen wel duoseats... weet niet precies hoe dat zit maar `k dacht dat het met het subframe te maken had. bij sommige is dat niet sterk genoeg voor `n tweede persoon, dus heeft ie `n mono ( denk dat dat bij de "R" was, maar again, weet niet zeker... )
Vette motor wel, altijd al vet gevonden !
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
di mei 30, 2006 11:08 am |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
zeker frisse fietsen
@ BaZz ik weet wat je bedoelt ent zal niet gebeuren Anders zou ik een hayabusa kope en die Vetje opfoere met polini uitlate en powahfilt0rz
nee komt goed hoor bas
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di mei 30, 2006 12:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
Adri schreef: zeker frisse fietsen @ BaZz ik weet wat je bedoelt ent zal niet gebeuren Anders zou ik een hayabusa kope en die Vetje opfoere met polini uitlate en powahfilt0rz nee komt goed hoor bas
Gast... polini uitlaat ? zeker niet, je moet zo`n technigas nemen man, dan ga je pas hard. zeker 40 PK d`rbij...
en dan grotere carburateur... en dan je koppeling met versterke metrakit veertjes en idd "power"filter en kleinere rollertjes... en dan... eeh...ownee
Fast-rider said it right, snel is niet wreed, kan iedereen... controlle is wreed
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
di mei 30, 2006 7:15 pm |
|
|
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
JamMasterG schreef: Adri schreef: zeker frisse fietsen @ BaZz ik weet wat je bedoelt ent zal niet gebeuren Anders zou ik een hayabusa kope en die Vetje opfoere met polini uitlate en powahfilt0rz nee komt goed hoor bas Gast... polini uitlaat ? zeker niet, je moet zo`n technigas nemen man, dan ga je pas hard. zeker 40 PK d`rbij... en dan grotere carburateur... en dan je koppeling met versterke metrakit veertjes en idd "power"filter en kleinere rollertjes... en dan... eeh...ownee Fast-rider said it right, snel is niet wreed, kan iedereen... controlle is wreed
AMEN!! zelfs ik kon op een rsv het gas vol open draaien. durfde ik nog te sturen uh nee had ik ook maar even het gevoel de baas te zijn over die onwijs gave machine? ja hoor de eerste 50 meter totdat ik het gas echt even opentrok. rsv was echt wel de baas( lag er bijna achterover af ), tgaat niet om de snelheid maar precies zoals jmg en fas-rider al gezegd hebben, it's all about controll. je rechterhand naar beneden kan iedereen. Khoop dat je vader het rubber aan de goede kant houd! echt net ding!
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
di mei 30, 2006 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasper
ApriliaForum Member
|
ja thnx
@JamMaterG het subframe is juist bij de R wel sterk genoeg
Dus achterop komt er nog wel een x van
|
wo mei 31, 2006 1:55 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
jasper schreef: ja thnx @JamMaterG het subframe is juist bij de R wel sterk genoeg Dus achterop komt er nog wel een x van
Mag je nouw zelf niet een xtje rijden??
|
wo mei 31, 2006 3:20 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
|
wat denk je nou.
Neej niet echt (denk ik... nog niet gevraagd eigenlijk)
|
wo mei 31, 2006 5:21 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
denk dat het later wel kan en mag als je wat ervaren ben
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do jun 01, 2006 9:53 am |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
StReS KiP schreef: jasper schreef: ja thnx @JamMaterG het subframe is juist bij de R wel sterk genoeg Dus achterop komt er nog wel een x van Mag je nouw zelf niet een xtje rijden??
praat nou een beetje naar je verstand
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do jun 01, 2006 1:21 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
|
ja vast wel als ie ook zelf wat meer afstand van neemt
|
do jun 01, 2006 1:48 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Fast-Rider schreef: StReS KiP schreef: jasper schreef: ja thnx @JamMaterG het subframe is juist bij de R wel sterk genoeg Dus achterop komt er nog wel een x van Mag je nouw zelf niet een xtje rijden?? praat nou een beetje naar je verstand
Nou zo dodelijk is het niet hoor om als leek een keertje ermee te rijden (gewoon een rondje).
Ik mocht ook op de motor van me pa rijden en op de ducati van een vriend's pa.
Ging allemaal goed enzo, rijdt alleen maar makkelijker dan een schakelbrommer... Dus wrm zou ie dat niet moge vragen
|
do jun 01, 2006 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik zag Afgelopen weekend op een zaterdag precies zo`n zelfde RSV mile rijden, die persoon had ook een mooi bijpassend motorpak erbij, te vet is dat
en nog is zn vrouw die achter hem reed op een Honda CBR 600
Ik heb die RSV mile`s altijd al erg mooi gevonden alleen het geluid viel me tegen maar nu weet ik het ff niet wat ik wil in de toekomst
Jank geluid is vet maar zo`n zwaar aprilia RSV geluid ook zeker
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
wo jun 14, 2006 6:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Ik zag zondag nog een gele RSV Mille.. Ik stond op het fietspad bij het stoplicht en zat helemaal naar zn Mille te staren, rijdt ie ineens naar me toe Ging die vragen waarom ik op het fietspad stond enzo en waarom niet op de weg
|
wo jun 14, 2006 8:18 pm |
|
|
|