Auteur |
Bericht |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Broezz schreef: Bij die eerste foto's op die brug, staat een brommer, een zulu ofzo. Iemnd op derbi-club.com heeft net dezelfde, is dat dan toevallig je vriend? 
ja als die dezelfde foto heeft dan kan dat kloppen ja  z`n naam zal dan wel Kelvyn zijn  zal het is aan hem vragen of die op een derbi site zit, alleen wel vaag omdat die een Gilera ZULU heeft en geen DERBI  maar ik zal hem is vragen 
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
do jun 15, 2006 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Quickshifter_#1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 5:27 pm Berichten: 29 Woonplaats: Rotterdam
|
Citaat: Amsterdam en rotterdam zit toch aardig verschil in
ze hebbem mijn brommer anders mooi gejat een tijdje trug 
_________________ A Christen Loves Jezus
A Muslim Loves Allah
I love The One who Designed The Rs50
|
do jun 15, 2006 9:35 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Broezz schreef: Bij die eerste foto's op die brug, staat een brommer, een zulu ofzo. Iemnd op derbi-club.com heeft net dezelfde, is dat dan toevallig je vriend? 
Heb het ff gevraagt en dit kan niet, die jongen van die zulu op m`n foto`s die zit niet op dat forum
|
do jun 15, 2006 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSV_1000_R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 18, 2006 6:51 pm Berichten: 9 Afbeeldingen: 1
|
Netjes gedaan
Groet 
_________________ My precious...
Nordschleife: 8.21.15
Nurburgring: 2.14.47
|
ma jun 19, 2006 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
RSV_1000_R schreef: Netjes gedaan  Groet 
dankje
kan jij geen eigen gallery aanmaken van je RSV? Daar heb je denk ik wel veel bijkijks mee hier op het forum  vooral van mij 
|
di jun 20, 2006 5:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
SantanoS-RS schreef: RSV_1000_R schreef: Netjes gedaan  Groet  dankje kan jij geen eigen gallery aanmaken van je RSV? Daar heb je denk ik wel veel bijkijks mee hier op het forum  vooral van mij 
Nee kan die niet.. Z'n vrouw zit int buitenland met de camera ofsoiets was et..
En SBK blijft de mooiste
SBK Powerr 
|
di jun 20, 2006 5:58 pm |
|
 |
RSV_1000_R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 18, 2006 6:51 pm Berichten: 9 Afbeeldingen: 1
|
SantanoS-RS schreef: RSV_1000_R schreef: Netjes gedaan  Groet  dankje kan jij geen eigen gallery aanmaken van je RSV? Daar heb je denk ik wel veel bijkijks mee hier op het forum  vooral van mij 
Volgende maand komt het vrouwtje terug met mijn camera en lappie.
Komt helemaal goed, jullie houden een foto-reportage van me tegoed. 
_________________ My precious...
Nordschleife: 8.21.15
Nurburgring: 2.14.47
|
di jun 20, 2006 8:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
Oke, dan wachten we af 
|
wo jun 21, 2006 5:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
SantanoS-RS schreef: FleXer schreef: mooi ding man, en mooie helm trouwens haha ik heb dezelfde met zelfde vizier  hey ik zie dat je in nigtevecht woont is niet zo ver weg, ik rijd veel in weesp rond heb je nog nooit zien rijden  RS tetsuya harada las ik in een topic hier ergens 
hahah houden we een keer een weesp meeting :) volgens mij zijn er nog wel wat meer appies met schakels in weesp..zou best een goedde plek zijn voor een meeting vind ik
_________________ ..Mn rs: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3773 ..
|
do jun 22, 2006 1:45 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
FleXer schreef: SantanoS-RS schreef: FleXer schreef: mooi ding man, en mooie helm trouwens haha ik heb dezelfde met zelfde vizier  hey ik zie dat je in nigtevecht woont is niet zo ver weg, ik rijd veel in weesp rond heb je nog nooit zien rijden  RS tetsuya harada las ik in een topic hier ergens  hahah houden we een keer een weesp meeting :) volgens mij zijn er nog wel wat meer appies met schakels in weesp..zou best een goedde plek zijn voor een meeting vind ik
In weesp rijd nog 1 aprilia RS(oud model)
verder geen Aprilia RS en in weesp, wel 1 iemand die regelmatig in weesp rijd en uit Diemen vandaan komt
maar er zijn wel regelmatig meetings hoor in omgeving weesp  Voor schakels
Maar vreemd dat ik je nooit zie rijden 
|
do jun 22, 2006 5:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
ik kom ook niet meer zovaak in weesp omdat ie onverzkerd is op dit moment...alleen soms via sneak route naar hockeyveld haha
|
do jun 22, 2006 5:50 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
FleXer schreef: ik kom ook niet meer zovaak in weesp omdat ie onverzkerd is op dit moment...alleen soms via sneak route naar hockeyveld haha
oke
heb je dr foto`s van? of een eigen gallery? 
|
do jun 22, 2006 6:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FleXer
ApriliaForum Member
|
neej nog niet alleen een paar vage van mn mobiel
maar binnekort maak ik even met mn buurjongen fotos dan maak ik wel een gallery hier
|
vr jun 23, 2006 1:40 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
FleXer schreef: neej nog niet alleen een paar vage van mn mobiel maar binnekort maak ik even met mn buurjongen fotos dan maak ik wel een gallery hier
Oke, top 
|
vr jun 23, 2006 1:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FleXer
ApriliaForum Member
|
en dat oud model is van jens een goedde vriend van me...maar die heeft hij vorige week verkocht 
|
vr jun 23, 2006 2:33 pm |
|
 |
|