Auteur |
Bericht |
erik
ApriliaForum Member
|
Kennelijk vind ze het dus allemaal wel best
_________________ Aprilia AF1 Sintesi
Aprilia RS50 SBK Black Diablo
|
zo jan 08, 2006 6:47 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:14 pm Berichten: 59 Woonplaats: bussum
|
toen ik dat ding net had, en er achter kwam dat er veel mis was, besloten een vriendin en ik om hem ff helemaal open te halen..gewoon ff checken..je weet maar nooit, en ja hoor, allemaal van die kleine dingetjes..die gast waarvan ik hem heb is echt een oplichter..hij heeft meerdere mensen gefuckt..dus voor de mensen die hem kennen, pas gewoon op met wat je van hem koopt.. maarja hij zit alleen op brommerforum volgens mij..
|
zo jan 08, 2006 6:49 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
erik schreef: locowine schreef: mannen wees eerlijkl, als je die foto 's ziet voel je um wel ff groeien toch, of nie dan? Je kunt ook te ver gaan he!Maargoed voor de rest van de opmerkingen vind ik het ook weer niet nodig dat iedereen daar meteen puberaal enzo over gaat zeggen, denk dat Danielle zelf vrouw genoeg is om voor zichzelf op te komen en misschien vind ze het juist allemaal wel grappig, dus laat het gewoon lekker...
Ik vind het niet kunnen. Zo zijn er al meerdere meskes op andere forum etc. weggebleven.
Da je zeg da ze er leuk uit ziet ala. das leuk om te horen maar zo wor het een beetje teveel BS
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jan 08, 2006 7:00 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Ja ik ben het wel eens met Fast Rider, maar goed, vertel es wat meer over je RS, waar het natuurlijk omdraaid op dit apriliaforum.
Maarhu, doet je RS het nu of niet (aangezien je nog een uitlaat enzo zoekt) ?
Maak wel keer een filmpje als ie het doet, je hebt brute setup dus dan is het wel leuk zo'n filmpje
In iedergeval welkom op apriliaforum.nl
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
zo jan 08, 2006 7:09 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
Ik zie trouwens dat je enigzins in de buurt woont, misschien zin om keertje mee te gaan toeren? Doen we bijna elke zondag met een stel schakels uit de buurt. Kunnen we elkaar tegemoed rijden, dan is het voor beiden niet zover rijden....
Laat maar wat horen ( er is een topic in het meeting forum)
|
zo jan 08, 2006 7:12 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: Ja ik ben het wel eens met Fast Rider, maar goed, vertel es wat meer over je RS, waar het natuurlijk omdraaid op dit apriliaforum. Maarhu, doet je RS het nu of niet (aangezien je nog een uitlaat enzo zoekt) ? Maak wel keer een filmpje als ie het doet, je hebt brute setup dus dan is het wel leuk zo'n filmpje In iedergeval welkom op apriliaforum.nl
nee hij rijd nu niet want heb idd eerst een andere uitlaat nodig..heb er toen 1 voor 4 tientjes gekocht maar zat een af1 demper op..stuk groter dan een ori demper dus..en het uiteinde van die uitlaat liep af naar rechts dus mijn demper liep tegen mijn achterband aan..
|
zo jan 08, 2006 7:12 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: Ik zie trouwens dat je enigzins in de buurt woont, misschien zin om keertje mee te gaan toeren? Doen we bijna elke zondag met een stel schakels uit de buurt. Kunnen we elkaar tegemoed rijden, dan is het voor beiden niet zover rijden....
Laat maar wat horen ( er is een topic in het meeting forum)
ja is wel lachen..maar doe het alleen als ik zeker weet dat hij goed is..niet datik ineens stil sta want heb al een van hilversum naar bussum moeten lopen met mijn brommer..ik was echt dood toen ik thuis kwam..maar te trots om hem daar te laten staan
|
zo jan 08, 2006 7:15 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
dani_rs schreef: Filipino schreef: Ik zie trouwens dat je enigzins in de buurt woont, misschien zin om keertje mee te gaan toeren? Doen we bijna elke zondag met een stel schakels uit de buurt. Kunnen we elkaar tegemoed rijden, dan is het voor beiden niet zover rijden....
Laat maar wat horen ( er is een topic in het meeting forum) ja is wel lachen..maar doe het alleen als ik zeker weet dat hij goed is..niet datik ineens stil sta want heb al een van hilversum naar bussum moeten lopen met mijn brommer..ik was echt dood toen ik thuis kwam..maar te trots om hem daar te laten staan
ik heb een keer 3 km moeten lopen en toen was ik al bek af, helemaal van hilversum naar bussum. moet er niet aan denken
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
zo jan 08, 2006 7:35 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: dani_rs schreef: Filipino schreef: Ik zie trouwens dat je enigzins in de buurt woont, misschien zin om keertje mee te gaan toeren? Doen we bijna elke zondag met een stel schakels uit de buurt. Kunnen we elkaar tegemoed rijden, dan is het voor beiden niet zover rijden....
Laat maar wat horen ( er is een topic in het meeting forum) ja is wel lachen..maar doe het alleen als ik zeker weet dat hij goed is..niet datik ineens stil sta want heb al een van hilversum naar bussum moeten lopen met mijn brommer..ik was echt dood toen ik thuis kwam..maar te trots om hem daar te laten staan ik heb een keer 3 km moeten lopen en toen was ik al bek af, helemaal van hilversum naar bussum. moet er niet aan denken
ja leuk is anders..maar wel goed voor je
|
zo jan 08, 2006 7:44 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm Berichten: 176 Woonplaats: DEN HAAG!!
|
mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens
_________________ Mijn Project page:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0
|
zo jan 08, 2006 7:46 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
Ik had een keer gesleuteld en toen moest ik em ff aanlopen, na 100 meter was ik al kapot!
(Misschien kwam het door die dikke jassen (ja ja 3 stuks! ) en helm maar goed, ik begrijp dat ie het eerst goed moet doen voordat je gaat toeren.
|
zo jan 08, 2006 7:47 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
100m aanlopen
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
zo jan 08, 2006 7:50 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: :0o: Ik had een keer gesleuteld en toen moest ik em ff aanlopen, na 100 meter was ik al kapot! (Misschien kwam het door die dikke jassen (ja ja 3 stuks! ) en helm maar goed, ik begrijp dat ie het eerst goed moet doen voordat je gaat toeren.
OF je moet wat aan je conditie doen
dikke jassen? mischien moet je in de schuur gaan sleutelen..gaat makkelijker...haha
Laatst bijgewerkt door dani_rs op zo jan 08, 2006 7:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jan 08, 2006 7:50 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens
thanx
|
zo jan 08, 2006 7:51 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm Berichten: 176 Woonplaats: DEN HAAG!!
|
dani_rs schreef: Delano schreef: mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens thanx
graag gedaan nog veel plannen met de rs?
_________________ Mijn Project page:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0
|
zo jan 08, 2006 7:54 pm |
|
|
|