Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Dit klinkt nie egt logisch
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di jan 10, 2006 11:21 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
waarom heb je em dan gekocht?
je wist van tevoren toch ook al dat ie mooi was?
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
di jan 10, 2006 11:23 pm |
|
|
shiftinggears
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:32 pm Berichten: 30 Woonplaats: Andijk
|
na kijk ik heb ook niet bepaald een geldboom in de tuin en als je heb gezien wat hier allemaal in de schuur staat en dat ik dit seizoen vollop ga crossen en het zelf meot betalen zat ik erover te denken dat nu hij nog mooi is ik bedoel dus voor er wat gebeurd ongluk schuiver je weet het niet toch nog een lekker centje te hebben voor het crossen wat een dure hobby is maar dat is nog lang neit zeker dat is maar een gedachte
_________________ "Aprilia" not just a bike
|
di jan 10, 2006 11:27 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
ja is ook zo,, maar wat ik niet snap.. je hebt em nu ongeveer 3 maanden, en nu ben je eigelijk bang dat je er mee valt..
dan denk ik: heb je er van tevoren eigelijk wel goed over nagedacht om (juist) deze brommer te kopen?
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
di jan 10, 2006 11:33 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
beter denk je niet aan vallen dan heb je ook minder kans dat je gaat. Ik ben nooit bang geweest om te vallen nou is er gelukkig ook nix gebeurt.
Mja zou wel sonde zijn als tie weer weg ging
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jan 11, 2006 12:22 am |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
mocht je em verkopen, dan heb ik wellicht intresse
(Ik weet dat het een schande is om er over te beginnen maar ik meen het wel serieus)
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jan 11, 2006 12:22 am |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
woe je heb em net maar ik snap wel waarom je em eventueel weg zou willen doen...
MAAR IKWEET ZEKER DAT JE HET EEUWIG ZONDE GAAT VINDE ALS IE ER EENMAAL NIET MEER ZOU ZIJN!!
zo dat wilde ik maar ff zegge
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
wo jan 11, 2006 12:49 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
je gaat er echt heel veel spijt van krijgen als je iemand anders gelukkig ziet zijn met 1 van de mooiste rs'jes van Nederland die nog in jou bezit had kunnen zijn
_________________ De NnisRs
|
wo jan 11, 2006 4:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
je gaat er nog veel ongelukkiger van zijn als je ziet dat je rs aan gort is als je op je plaat bent gegaan
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
wo jan 11, 2006 5:21 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
hoezo je ligt echt niet zomaar op je plaat. Als je normaal rijd ga je echt niet onderuit. JE meot je gewoon aanpassen aan weersomstandigheden en beseffen dat je niet de enige op de weg ben. Denk er nog maar eens goed over man
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
wo jan 11, 2006 5:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: je gaat er nog veel ongelukkiger van zijn als je ziet dat je rs aan gort is als je op je plaat bent gegaan
Dan moet je heel snel stoppen met rijden en lekker gaan lopen. want dat is natuurlijk onzin. er kan altijd wat gebeuren daar kun je tog niet vanuit gaan
|
wo jan 11, 2006 5:26 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
dat zeg ik ook niet, maar als je er zelf zo bang voor bent
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
wo jan 11, 2006 5:56 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Tjah ik kan zijn gedachten wel begrijpen, ik had het ook toen ik me RS net had. Maar op een gegeven moment denk je, van ja: Ik kan wel hele tijd moeilijk doen, of ik ga lekker van me RS genieten en er lekker mee toeren enzo....
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jan 11, 2006 6:30 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ik heb daar nooit last van gehad. ook niet toen hij ent gespoten was of toen ik hem net had. gewoon van genieten. als je valt val je tog wel of je er nou wel of niet aan denkt en of je nou wel of niet hierop blijft rijden.
Ik zou het wel sonde vinden en stom
|
wo jan 11, 2006 6:33 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
vallen is altijd kut he, mar je kunt er niet altijd wat aan doen. gewoon goed kijken en niet 100 gaan rijden op een weg waar kuilen en gaten zitten
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jan 11, 2006 7:10 pm |
|
|
|