Auteur |
Bericht |
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK
ok ik hou al op, veel plezier met je brommert en hopelijk maak je er wat moois van
_________________ Mijn RS OM
|
vr aug 13, 2010 5:30 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Chrizu-kun schreef: RobinRS98 schreef: Chrizu-kun schreef: Haha, toch wat van gaan maken heah! K zal hem volgen. Wanneer denk je dat je bromskie weer rijklaar is? En let maar niet op die Robinrs98, heb je zijn "brommer" al is gezien? Dat ding is echt te walgelijk voor woorden. klopt daarom ligt hij nu ook uit elkaar, enja niet iedereen krijgt een nieuwe brommer van zijn papa of mama, of heeft het geld ervoor om een nieuwe te kopen en moet het dus met een wat mindere doen, en daar kan ik prima mee leven Neej klopt dat niet iedereen een nieuwe brommer krijgt van zijn ouders. Maar dat haalt niet weg dat je het recht hebt om iemand zijn topic te verneuken met jouw achterlijke comments nadat hij nadrukkelijk heeft gevraagd om dat niet meer tedoen aangezien hij het toch al genoeg heeft moeten aanhoren. Wat ook inhoud dat andere het moeten hebben aanhoren dat mensen die commentaar leverden (wij dus). Dus wees eens een lief jongetje en houd je kutcommentaar voor je en houd op met deze topic verneuken. Bedankt. Graag gedaan. Hier heb je een lolly. Amen
vr aug 13, 2010 8:06 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Robin is er een maandje tussenuit. Laat dit dus een voorbeeld geven aan alle Spammers en mensen die zich niet fatsoenlijk gedragen. Gedraag je dus netjes en beleefd! Dan krijg je ook geen reprimande van ons. /Modswitch off
|
vr aug 13, 2010 10:33 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
hahahaha Hail to washandje
vr aug 13, 2010 11:32 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
sinds wanneer wordt hij zo aanbeden?
za aug 14, 2010 1:51 am |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
sinds iemand keihard liep te spammen en commentaar televeren thx washandje
za aug 14, 2010 11:08 am |
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
Le Derbi schreef: sinds iemand keihard liep te spammen en commentaar televeren thx washandje dan was het toch echt Chrizu-kun wat de opmerking maakte. Waslap doet alleen maar het simpele knopje indrukken. op zijn waarschuwingen tegen Robin werd niets uitgedaan door robin.. daarom niet hail waslap, maar Hail Chrizu-Kun..
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
zo aug 15, 2010 4:27 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK : Foto's !
Updatjee Kuipruitje binnen met dank aan Ivarr
di aug 17, 2010 5:41 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Nimik schreef: Le Derbi schreef: sinds iemand keihard liep te spammen en commentaar televeren thx washandje dan was het toch echt Chrizu-kun wat de opmerking maakte. Waslap doet alleen maar het simpele knopje indrukken. op zijn waarschuwingen tegen Robin werd niets uitgedaan door robin.. daarom niet hail waslap, maar Hail Chrizu-Kun.. Je laat me blozen. Je brommer ziet er nog best wel erg vet uit zo op die foto.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di aug 17, 2010 5:42 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Danku
di aug 17, 2010 5:49 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
di aug 17, 2010 5:55 pm |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
psst als je de voorvork nou is verlaagt klopt het al een stukkie beter denk ik
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
di aug 17, 2010 6:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
en , ik zou je striping er een keer opnieuw opplaken
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di aug 17, 2010 6:35 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
@ antoon : hij is al een stukje verlaagt @ team rs : je wil niet weten hoevaak ik dat al gedaan heb
di aug 17, 2010 7:39 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
wel een heel klein stukje dan
di aug 17, 2010 7:40 pm |
|
|
|