Auteur |
Bericht |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Re: Tom Sluiters - RS 50 NM (Word opnieuw opgebouwd als special)
Special?
_________________ Micro Power!
|
do feb 18, 2010 5:53 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
je ziet ze neit elke dag rijden
_________________ http://instantboss.org/
|
do feb 18, 2010 5:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Het zijn geen standaard stickers ofzo. het is mischien een simpel, maar wel een uniek ontwerp
do feb 18, 2010 6:00 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Foto's van het ontwerp? Ik ben straks trouwens in Barendrecht
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do feb 18, 2010 6:07 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
zat bij 1 van de updates . al de updates zet ik als reactie, en ook in de beginpost... @ *vincent*: met de brommah?
do feb 18, 2010 6:17 pm |
|
|
Patrick B
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 8:36 pm Berichten: 91 Woonplaats: Numansdorp
|
Als die zo word als je voorbeeld foto vind ik het wel wat!
Alleen ik denk wel dat toe ben aan nieuwe lagers in je achterwiel. Als ik al dat gruis is zo zie!
|
za feb 20, 2010 9:52 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Neuh, ik was met de auto gekomen, voor mn Autotheorie. Maar verdomme weer gezakt.
Wat een allochtonen daar man! Niet te gelove. Geloof ik 6 nederlanders daar, inclusief mij. iedereen was gezakt, op een goed ingeburgerde neger en die andere nederlanders na.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo feb 21, 2010 2:31 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
ja, was ook toen ik voor mn bromfiets ging daar.
zo feb 21, 2010 3:28 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
HaloMn kappen worden binnenkort gespoten, en ik zou ook graag mn tellerachtergronden aanpassen. zou iemand tellerachtergronden willen shoppen die bij dit ontwerp passen? Note: het nummer 79 word een 88! Een paar lichtlijnen: * liefst zwarte achtergrond (mag ook (deel) rood en wit zijn, bijpassend aan het ontwerp) * Witte een rode accenten die bij het ontwerp passen * Aprilia logo en rs50 logo (te zien op de kuip bij de knipper) verwerken. (hoeft niet op de zelfde teller) * evt. nummer 88 verwerken * de 3 tellers hoeven niet (mogen wel) identiek te zijn. * het liefst de indeling (qua toeren etc.) het zelfde laten als bij de bijgevoegde bestandjes. Ik hoop iemand een (paar) ontwerp(en) kan maken. Photoshop bestanden: Kmteller, http://www.apriliaforum.nl/forum_images ... untcom.psdToerenteller, http://www.apriliaforum.nl/forum_images ... untcom.psdTempmeter, http://www.apriliaforum.nl/forum_images ... untcom.psdMvg.
Tom Sluiters
di maart 09, 2010 12:42 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
Re: Tom Sluiters - RS 50 NM (TELLER PHOTOSHOP EN HMR/2 GEZOCHT!)
HaloIk ben, zoals al in de titel staat, heb ik twee verzoekjes Verzoek 1:Zie de post hier boven verzoek 2:Vanwege de aanschaf van een DR 80 cilinder ben ik op zoek naar een Yasuni HMR/2 uitlaat. Hij hoeft niet volledig roest vrij te zijn ofzo, maar hij moet niet helemaal doorgeroest zijn. Ook liever geen deuken ofzo. Het leifst heb ik eigenlijk een ''opknappertje'' voor weinig geld. Ik ben namenlijk van plan om hem zelf op te knappen. Ik hoop snel antwoord te krijen op beide verzoeken . Mvg.
Tom Sluiters
di maart 16, 2010 5:34 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
die fotoshop ziet er goed uit, word wel wat denk ik
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
zo maart 21, 2010 1:12 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
dank je
De kappen en het frame liggen nu bij de spuiter, maar aangezien het een vriendendienst is moet het een keertje tussendoor. Ik weet dus niet waneer ze klaar zijn...
zo maart 21, 2010 1:16 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
Re: Tom Sluiters - RS 50 NM (TELLER PHOTOSHOP GEZOCHT!)
ik heb al een HMR/2 gevonden, nu alleen de teller photoshop nog
zo maart 21, 2010 10:23 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
update 02-05-10
Het projectje heeft een tijdje stil gestaan nu. Helaas kan ik de spuitcabine van die vriend van mn pa niet gebruiken. morgen ga ik de kappen en het frame naar de loods van een vriend van me brengen. hij heeft daar een compressor en spuitpistool staan. We gaan van zeil proberen om een soort spuitcabine te improviceren.
Voor de rest heb ik mn oude Gianelli verkocht, en een Yasuni HMR/2 gekocht via aprilia forum. ook heb ik mn wiellagers en rembolkken vervangen. Daarnaast heb ik ook stage 6 koppelingsplaten en veren in mn blok gezet
Ik hoop de brommer aan het eind van de vakantie af te hebben!
Mvg.
Tom Sluiters
zo mei 02, 2010 4:25 pm |
|
|
Dgroenenberg
ApriliaForum Member
|
nog steeds tellerachtergronden nodig? ik ben er paar dagen terug voor t eerst mee begonnen en vond t wel erg verslavend. maar ik ben dus nog niet echt ervaren.. je kan ff bij die tellerachtergronden howto kijken, daar heb ik de mijne gepost. als zoiets goed genoeg is hoor ik het wel http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?p=601784#p601784
|
ma mei 03, 2010 12:12 pm |
|
|
|