Mijn SBK RS50! » StReS KiP
Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
volgende keer beter
|
do dec 07, 2006 6:39 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
idd, jammer!
|
do dec 07, 2006 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
jaa me pa zei nog, 1ste keer zak je. daarom wilde ik de 1ste keer niet gaan maarja dat gaat zo moeilijk
|
do dec 07, 2006 7:45 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
niks mis met 9 fout, had ik ook 2e keer had ik er 5
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do dec 07, 2006 9:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
waar had je theorie en hoelaat?
ik ben wel geslaagd, met 0 fout vandaag
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
do dec 07, 2006 9:17 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
proficiat
kippie, volgende keer beter
do dec 07, 2006 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
mokador schreef: waar had je theorie en hoelaat? ik ben wel geslaagd, met 0 fout vandaag
ik had in Spijkenisse theorie en om half11.
ben jij, héél toevallig, die kerel met RS OM waarmee ik stond te babbelen?
|
do dec 07, 2006 10:04 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
nope, ik heb niuwe model:^^:
ik was om 3 uur in a´dam voor me theorie
ik had ook het idee dat er wat mensen in a´dam waren van het forum maar het zal niet...
i.i.g. veel succes met je volgende examen , jammer dat je het niet hebt gehaald
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
do dec 07, 2006 10:45 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Thnx mokador.. morge ff ziek melden van school en dan ga ik bij het CBR zitten en hopen dat ik op de reserve lijst mag..
maar hoe gaat het met mijn RS? nja hier het verhaal even:
Ik krijg dus een vastloper, ik denk omdat ik al aardige tijd aan het knallen was en het was aardig warm, niet op de temp. meter gelet dus eigenlijk eigen schuld.. maar een MHR50Team aangeschaft en erop gezet.. f*ck het wilde niet starten.. na veel gekloot met de carburateur nog steeds niet. heb de RS maar gelopen naar de brommerwinkel, hun zouden er meteen aan beginnen.. dus ik bel na een week en die man verteld me dat het erg druk is en dat hij niets heeft gedaan.. dus ik bel weer week later, heeft hij nog stééds niets gedaan! is mijn pa maar langs gegaan, aardige woordenwisseling gehad en is die gast maar begonnen.. ik had al de twijfels over die man.. komt die man week later aankakken met het verhaal dat mijn MHR cilinder niet goed is, zuiger niet goed en de wand is niet juist.. nouw ik heb er weinig verstand van en geloofde hem.. ik bij hem goedkoop cilindertje gekocht en paar dagen later zat die erop.. we waren dus al 3weken en 4dagen verder.. nja de MHR deed het wel, maar zodra je gas gaf viel die dood.. te weinig compressie ofsoiets zei die man. zelfde verhaal met de goedkope cilinder, ik flink pissig want kost me wel geld..(niet dat ik voor die cilinder ga betalen voor het gekloot van die man ). die man gaf me nu dus me carburateur de schuld, wat me vrij stug leek.. ik denk zelf krukas keerringen, want dat zei Malossi ook toen ik hun contacteerde omdat ik dacht dat mijn MHR productiefout was.. maar bleek niet zo te zijn.
nja wordt vervolgt >.>
oh en kom niet met het verhaal dat ik hem weg moet halen want dat kost me nóg meer, moet ik dit gekloot gaan betalen en dan doetie et niet eens... kost het me dalijk weer hardstikke veel geld om te laten repareren wel de laatste keer dat ik iets koop bij hun
|
wo dec 13, 2006 2:08 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
al dat geld wat jij er aan uitgegeven hebt had je een heel leuk andere brommer kunnen kopen volgens mij maja ken je tuuk ook nie weten... su6 er mee verder
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo dec 13, 2006 2:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Aangezien werner / yrt in je buurt woont, hij flink critisch is en er verstand van lijkt te hebben. Laat je er werner toch naar kijken.. . Niet dat ik zeg datie daarvan beter word, maar zal waarschijnlijk wel vergeleken met die stumper dealer van je
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo dec 13, 2006 2:39 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Gewoon zelf doen Wij helpen je wel!
|
wo dec 13, 2006 2:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
gewoon eem de bende uit elkaar roppen
Laatst bijgewerkt door rs joost op wo dec 13, 2006 4:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo dec 13, 2006 3:20 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: al dat geld wat jij er aan uitgegeven hebt had je een heel leuk andere brommer kunnen kopen volgens mij maja ken je tuuk ook nie weten... su6 er mee verder
inderdaad.. alleen denk niet dat ik veel plezier had gehad met die RS.. ziet er prachtig uit enzo, maar als ik nieuwe RS kocht mocht ik die niet opvoeren.. en aangezien mijn RS prachtig 'was' en al opgevoerd was leek me dit beter
EDIT: brommerzaak belde en kan morge RS ophalen, vlotterbak lekte alleen nog en heeft nieuw onderdeel besteld en morgen issie klaar
*bereidt zich voor op 500euro*
|
wo dec 13, 2006 4:07 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
500 euro :|
|
wo dec 13, 2006 4:40 pm |