Aprilia RS Haga Replica,back 2 original! Te Koop! foto p260!
Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
jasonNL schreef: idd iedereen kan als hij ineens moet stoppe de rem wat te hard inknijpe van de schrik maare ga je uitlaat er nog af halve voor dat de schadeexpert komt of nie?? neej, tis gewoon goedgekeurde uitlaat zonder prop, en vraag me zoizo af of het opvalt, dat ding is hittewerend zwart en orgi demper, en degene van die zaak die het gaat regelen die zou al zou ze moeilijk gaan doen me eronder uit lullen ofzo. rain man schreef: wat thomas zegt, leer rijden. je bent geen rossi en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer.
en kan je denken dat je met ongeveer een jaar je brommer wel kent, kennelijk niet dus
als jullie allemaal als tamme hondjes die langharige tackel achterna praten ken ik er ook nog wel een paar, van die 1 jaar ben ik niet mee gekomen
en wie zegt dat ik rossi nadoe?
en ook dat ik me brommer volledig ken na een jaar heb ik nergens gezegd, en wist ik zelf ook wel, dus waar je heel je bericht op baseerd snap ik ook niet, maar als je wilt discussieren of wat ook, kom dan met dingen die je weet of die ik gezegd heb
di jun 03, 2008 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
RS 666 schreef: jasonNL schreef: idd iedereen kan als hij ineens moet stoppe de rem wat te hard inknijpe van de schrik maare ga je uitlaat er nog af halve voor dat de schadeexpert komt of nie?? neej, tis gewoon goedgekeurde uitlaat zonder prop, en vraag me zoizo af of het opvalt, dat ding is hittewerend zwart en orgi demper, en degene van die zaak die het gaat regelen die zou al zou ze moeilijk gaan doen me eronder uit lullen ofzo. rain man schreef: wat thomas zegt, leer rijden. je bent geen rossi en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer.
en kan je denken dat je met ongeveer een jaar je brommer wel kent, kennelijk niet dus als jullie allemaal als tamme hondjes die langharige tackel achterna praten ken ik er ook nog wel een paar, van die 1 jaar ben ik niet mee gekomen en wie zegt dat ik rossi nadoe? en ook dat ik me brommer volledig ken na een jaar heb ik nergens gezegd, en wist ik zelf ook wel, dus waar je heel je bericht op baseerd snap ik ook niet, maar als je wilt discussieren of wat ook, kom dan met dingen die je weet of die ik gezegd heb
euhm, pubers kunnen blijkbaar echt niet zonder schelden hé
di jun 03, 2008 6:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
aprilia kevin schreef: Ok Docter Thomas RS 666 schreef: tank is al 1000 eu;) voorspatbord 150 achterkap geen idee meer zijkuip zou k ook niet meer wete standaard nog schakelpedaal (maar die word nieuw) zwarte kap onder tank is om frame heen gebogen uhm stuur nog, en verder sjah spiegel en koplamp spoiler Ja jij denkt dat de verzekering dat gaat uitkeren dat krasje op je tank? En jij denkt dat een tank €1.000 kost? ja op die easyparts.nl orginele onderdelen, das de consumenten prijs, maar dat betaal je er niet voor bij je dealer.... Maar denk niet eens dat je je zijkap vergoed krijgt, ze zijn niet meer zo weg geverig
Bij je dealer betaal je ook 1000 voor die tank.. Mijn dealer had dat opgezocht toen mijne een ongelukje had gehad.. 1030 euro om precies te zijn! Ennuh over die rijervaring.. Als je 1 jaartje brommah rijd kun je nog niet echt zeggen dat je 'ervaring' hebt.. Goed rijden leer je door rijden, en dat krijg je niet van de 1 op de andere dag
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di jun 03, 2008 6:45 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: jasonNL schreef: idd iedereen kan als hij ineens moet stoppe de rem wat te hard inknijpe van de schrik maare ga je uitlaat er nog af halve voor dat de schadeexpert komt of nie?? neej, tis gewoon goedgekeurde uitlaat zonder prop, en vraag me zoizo af of het opvalt, dat ding is hittewerend zwart en orgi demper, en degene van die zaak die het gaat regelen die zou al zou ze moeilijk gaan doen me eronder uit lullen ofzo. rain man schreef: wat thomas zegt, leer rijden. je bent geen rossi en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer.
en kan je denken dat je met ongeveer een jaar je brommer wel kent, kennelijk niet dus als jullie allemaal als tamme hondjes die langharige tackel achterna praten ken ik er ook nog wel een paar, van die 1 jaar ben ik niet mee gekomen en wie zegt dat ik rossi nadoe? en ook dat ik me brommer volledig ken na een jaar heb ik nergens gezegd, en wist ik zelf ook wel, dus waar je heel je bericht op baseerd snap ik ook niet, maar als je wilt discussieren of wat ook, kom dan met dingen die je weet of die ik gezegd heb
zeg ik dat je rossi bent dan? nee volgens mij niet. leer ook meteen eens lezen naast je cursus brommer rijden. en wat ik weet is dat je brommer stuk is en je daar zelf toch schuldig aan bent(of niet)
en ik zie heel vaak op dit forum gevallen zoals jij. ik heb geen hekel aan je hoor.
owja noem thomas geen langharige tackel bvd
|
di jun 03, 2008 6:52 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ik citeer
>>>je bent geen rossi <<<en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer.
als we dan tog aan het disqseren(of hoe je het ook schrijf) zijn
|
di jun 03, 2008 7:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
dat ik zo praat hebben jullie aan jezelf te danken, dutchy kent de situatie daar en snapt hoe en wat, jullie kennen de situatie daar niet en lopen alleen maar te mekkeren, ikzelf kan daar persoonlijk niet echt tegen, dus zeik dan ook niet aub.
dus hou hierover op want ik snap best hoe het over komt, maar de situatie is niet anders en wat gebeurt is is gebeurt.
Misschien iemand nog ideeen voor leuk kleurtje?
owja sorry nog thomas, maar ik had het gewoon ff gehad en ik zat zonder eten
di jun 03, 2008 7:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: ik citeer >>>je bent geen rossi <<<en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer. als we dan tog aan het disqseren(of hoe je het ook schrijf) zijn
als je dat op zo´n manier zegt komt het op je over (althans op mij) dat ie daarmee bedoeld alsof mijn rijstijl zo is
di jun 03, 2008 7:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
dan mag je daar best trots op zijn hij ken verdomd goed rijde
mooi kleurtje grijs met zwart ofzo. lijkt me mooie combie
http://nl.aprilia.com/modelli/road/modello.asp?id=129#
|
di jun 03, 2008 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
zo bedoel ik het niet, ik bedoel alsof hij bedoelt dat ik denk dat ik net zo goed kan rijden als rossi.
en die kleur is niet echt haalbaar ben ik bang
di jun 03, 2008 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
Mensen laat japer nu is gwn Volgens mij balen wij al genoeg en dan al da gezeik over rij ervaring en als je je brommer leerd kennen begrens en voert hem dan op heb je een heel ander karakter en kan je weer opnieuw beginnen Denk je dat jasper op de moment nu ng niet genoeg baald ..!! En dan ng met 80 cc of opvoeren wilt niet zeggen dat je altijd 120 ligt te rijden eh .! Ken er met 80 cc die net zo rustig rijden als iemand met standaard setup.! IN plaats van altijd te zeiken over rijervaring Vallen heeft niet altijd te maken met rij ervaring denk ja dat een man met 20 jaar ervaring de kans niet meer heeft op vallen Als motor en bromfiets ben je nu eenmaal een zwakker weg gebruiker. Dus aub stop gwn met zeiken over rijervaring want er zijn allerlei aspecten die mee spelen .! jasper kan toch ook niet weten dat er een auto van achter komt
Echt zonde van je brommer en al die schijt kommentaar Mja veel succes
di jun 03, 2008 7:27 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
thanks man
di jun 03, 2008 7:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
anderson
ApriliaForum Member
|
Hej jasper sterkte en maak er wat moois van , en dat met rijervaring is gelul...bij iedereen is dat anders
|
di jun 03, 2008 7:42 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
naja rij-ervaring is geen gelul, in deze situatie had het alleen vrij weinig uitgemaakt
di jun 03, 2008 7:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
RS 666 schreef: en ik zat zonder eten
Dikzak
@ Aprilia-Peter, dan betaal alleen jij maar €1030 voor een tank bij de dealer
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di jun 03, 2008 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
naja dat ook wel jah
maar ik word vaak snel sago/opgefokt als ik niet/niet genoeg/ of niet lekker te eten krijg
di jun 03, 2008 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
|