Je zei toch al dat je dat sowiso ging doen? (of snap ik het nu niet meer...) Probeer er eerst het beste van te maken met de verkoper, word het niets dan kan je altijd nog een ander kopen, aangezien die gast duidelijk aangaf dat jullie er over uit kunnen komen. Maar als die verkoper zelf al aangeeft, zou ik eerst met HEM gaan regelen. (Niets te nadele van Ries uiteraard, aangezien dat ook een optie kan zijn!!!!!)
Trouwens: als je je bovenstaande post ECHT meent, terwijl je al aangaf dat je het ging regelen, en nu weer onzeker, dan moet je vriendjes worden met Washandje Die wil ook altijd weer anders, nadat er een duidelijk advies is gegeven waarmee ie accoord ging... (word ik zo moe van, dus ik ga toch maar weer stoppen met jonkies helpen, heeft blijkbaar geen nut bij sommigen )
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: Remondoo's RS50 spains N°1 -[update P28]-
je moet ze inderdaad beide doen kwam ik achter, want die je op het filmpje ziet aan de zijkant is bij je koppelings deksel en dat loopt er niet uit als je alleen die onderste eruit draait naar mijn weten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum