Auteur |
Bericht |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
YZT, wat jij zegt over die fashmen is in thorie wel waar maar in praktijk niet...
ik zelf heb er 1x mee gereden en het reed echt wel goed
Ok het is geen hmr-2 maar hij doet er ook niet erg veel voor onder.
En ja ik weet hoe een hmr-2 rijdt want die heb ik zelf
Over de mat zwarte wielen... ik zou het niet doen!
Waarom niet? het lijkt net of altijd je wielen niet schoon zijn..
Daarom zou ik gewoon voor glanzend gaan.
Ook is de kwaliteit van glanzend beter dan van matte lak.
Dit komt omdat matte lak eigelijk lak is die hele kleine scheurtjes heeft. Daarom wordt hij mat.
Maar je moet het zelf weten
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
ma nov 20, 2006 3:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
en dat je ze niet moet spuiten maar poedercoaten weet je ook, maar ook daar doe je mee wat je wil
ma nov 20, 2006 3:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Nollie schreef: YZT, wat jij zegt over die fashmen is in thorie wel waar maar in praktijk niet... ik zelf heb er 1x mee gereden en het reed echt wel goed Ok het is geen hmr-2 maar hij doet er ook niet erg veel voor onder. En ja ik weet hoe een hmr-2 rijdt want die heb ik zelf Over de mat zwarte wielen... ik zou het niet doen! Waarom niet? het lijkt net of altijd je wielen niet schoon zijn.. Daarom zou ik gewoon voor glanzend gaan. Ook is de kwaliteit van glanzend beter dan van matte lak. Dit komt omdat matte lak eigelijk lak is die hele kleine scheurtjes heeft. Daarom wordt hij mat. Maar je moet het zelf weten
heb zelf ook een hagel nieuwe duo gekocht ! en er even eronder gehangen ! maar ik was blij dat me yasuni er weer onder zat de duo zal dus alleen voor evenementen eronder zitten !
ik heb tevens de chrome versie gekocht met echte carbon dempers
|
ma nov 20, 2006 3:35 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
ik hou me hmr2 gewoon hoor.. maar heb matzwarte velgen op motoren gezien en ziet er gewoon super mooi uit! ook is de kwaliteit gewoon héél goed aangezien ze hier bij het spuitbedrijf matzwarte blance lak hebben, ze hebben zo al een hele auto gespoten en de kwaliteit is gewoon super!
|
ma nov 20, 2006 5:43 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
heb je eem toegevoegt op msn kip
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma nov 20, 2006 6:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
[YRT] schreef: heb zelf ook een hagel nieuwe duo gekocht ! en er even eronder gehangen ! maar ik was blij dat me yasuni er weer onder zat de duo zal dus alleen voor evenementen eronder zitten ! ik heb tevens de chrome versie gekocht met echte carbon dempers
Sorry Werner maar hier geloof ik helemaal geen ene donder van...
Als jij een Fasmem Duo gehad zou hebben dan zou je dat zeker wel verteld hebben op het forum...
Gebruik de zoekfunctie, zoek op duo of fasmem of fasmen Auteur: [YRT] en dan vind je 6 berichten, lees die, en nooit heb je het over je fasmem...
Maak het iemand anders maar wijs, maar mij niet...
Om even op het onderwerp waar het over ging terug te komen, die uitlaat, een Fasmem Duo presteerd nog wel best goed, het is een hoogtoerige uitlaat (9000 - 11500 toeren) hij trekt wel lekker en je rijd dan zo'n 100 op top.
Met de HMR heb ik geen ervaring dus daar kan ik niks over zeggen...
Dan de velgen, als je met je hand over een matte lak gaat dan voelt dat wat ruwer aan als een hoogglans lak. Dat zorgt er ook voor dat het gevoeliger is om vies te worden...
En als je er blanke lak over gaat spuiten glanst hij alsnog...
|
ma nov 20, 2006 7:01 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
HexSpammer schreef: Sorry Werner maar hier geloof ik helemaal geen ene donder van... Als jij een Fasmem Duo gehad zou hebben dan zou je dat zeker wel verteld hebben op het forum... Gebruik de zoekfunctie, zoek op duo of fasmem of fasmen Auteur: [YRT] en dan vind je 6 berichten, lees die, en nooit heb je het over je fasmem...
Maak het iemand anders maar wijs, maar mij niet...
zie foto hieronder.... ik ben allemaal onderdelen aan het verzamelen (ter voorbereiding) voor een winter project topic soon here....
Bijlagen:
PIC_0003 verkleint.JPG [ 120.38 KiB | 1719 keer bekeken ]
|
ma nov 20, 2006 8:24 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
HexSpammer schreef: En als je er blanke lak over gaat spuiten glanst hij alsnog...
uh, nouw nee? dat is lulkoek
|
ma nov 20, 2006 9:21 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
je hebt idd een matte blanke lak
|
ma nov 20, 2006 11:18 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
ja, en beschermd ook super! ik doe eerst wel ff me velgen, rij ik nog tijdje met SBK kappen, dan monoseat laten spuiten en dan MS kappen erop en ben ik voorlopig wel klaar..
dan ga ik met een vriend een sprinter maken dus wordt weer even sparen en verkopen geblazen
|
ma nov 20, 2006 11:26 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Ben wel benieuwd naar die velgen dan...
|
di nov 21, 2006 12:06 am |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
StReS KiP schreef: hij staat nog steeds bij de bromboer, ze schieten niet echt op hij had me cilinder eraf gehaald en er zat KVS in me cilinder (goed gedaan pa.. ) en er zat een slappe zuigerveer eromheen (WTF?).. volgens die man was me zuigerveer niet goed en te slap, hij zat over het andere einde heen.. dus heeftie de goede besteld en die komt donderdag binnen, dan gaat hij hem gelijk afstellen en begrenzer erop(eurobegrenzertje ofso, niet dat et gaat werken want ze horen et toch wel mrja).. als ik m terug heb laat ik me velgen, monoseat en ykappen spuiten. ik ga dan monoseat en ykappen wit laten spuiten en me velgen matzwart en dan met matzwarte blance lak eroverheen.. staat denk wel vet dat martzwart edit: wat zal ik met me oude kappen gaan doen? ik wil ze wel dicht polyesteren maar dan kan ik er niet meer mee over straat.. tegen de tijd dat ik weer geld heb over laten spuiten ofso?? ze ligge hier maar een beetje..
Ik zou je begrenser trouwens instellen op 60-65 km/u. Krijg je wel een boete maar anders horen ze het toch direct...
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
di nov 21, 2006 10:30 am |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Ja doe ik ook, ik wil rond de 0.9 of 1.0 kW uit komen, heb ik 35/50 euro boete ofso dat is nog wel te doen..
moet ik nouw met die MHR cilinder een powerfilter? ik heb 17.5mm carb.
|
di nov 21, 2006 12:02 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
StReS KiP schreef: Ja doe ik ook, ik wil rond de 0.9 of 1.0 kW uit komen, heb ik 35/50 euro boete ofso dat is nog wel te doen..
moet ik nouw met die MHR cilinder een powerfilter? ik heb 17.5mm carb.
Ik zou powerfilter vermijden, kan altijd nog ringetjes tussen je luchterfilterhuisdelen doen indien ie lucht te kort komt.
En check je PB ivb je onderschrift.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
di nov 21, 2006 5:40 pm |
|
|
Jap.ToxiQ
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 05, 2006 7:42 pm Berichten: 2 Woonplaats: spijkenisse
|
hee koe
wnr is A&A nou klaar man (Kutzaak)
Kunnen we weer rijden
Latur
_________________ Als het maar japans is :)
|
wo dec 06, 2006 5:24 pm |
|
|
|