Auteur |
Bericht |
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
Re: Marien's trage kippenhok; Gratis update
JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Hahah kun je er niet tegen en dan begin je met zulke dreigementen?? Kleuter
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
wo mei 30, 2012 6:11 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Stijn bedoelt dat Geyron er niet trots op moet zijn dat t een zeik-geyron-af-forum is
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
moneybuy schreef: JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Hahah kun je er niet tegen en dan begin je met zulke dreigementen?? Kleuter Dreigementen worden werkelijkheid
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
moneybuy schreef: JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Hahah kun je er niet tegen en dan begin je met zulke dreigementen?? Kleuter Je zou wensen dat je weer een kleuter was als ik klaar met je ben. Je bent te ver gegaan bij de verkeerde vent.
wo mei 30, 2012 6:12 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
moneybuy schreef: Stelletje sukkeltjes,This hier afzeik forum geworden Volgens mij begon jij met debiel doen. En nou uit mn topic voordat de irritatie eindelijk de diesel waard wordt.
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
ohja, Ik heb nooit gedreigd, ik waarschuw.
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
Ik lig hier werkelijk dubbel om deze praat kun je het niet winnen met praten? naja ik ga, Kallum losertjes
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
|
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: ] JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Hahah kun je er niet tegen en dan begin je met zulke dreigementen?? Kleuter Je zou wensen dat je weer een kleuter was als ik klaar met je ben. Je bent te ver gegaan bij de verkeerde vent.[/quote] Te ver gegaan whahah nou word hij helemaal mooi Whahhahahahhahahahhahahahhaha
|
wo mei 30, 2012 6:13 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
JB1"[quote="moneybuy schreef: JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Hahah kun je er niet tegen en dan begin je met zulke dreigementen?? Kleuter Je zou wensen dat je weer een kleuter was als ik klaar met je ben. Je bent te ver gegaan bij de verkeerde vent.[/quote] Haha mislukte marrokaan die je dr bent
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Lol, flikker toch op man, ga maar lekker met je dreigementen naar een land als Marokko, waar het de normaalste zaak van de wereld is. Een sociaal capabel persoon hoort dit soort dingen niet te doen.
wo mei 30, 2012 6:14 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
piotrSMX schreef: JB1 schreef: moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje. Lol, flikker toch op man, ga maar lekker met je dreigementen naar een land als Marokko, waar het de normaalste zaak van de wereld is. Een sociaal capabel persoon hoort dit soort dingen niet te doen. Wat? de wereld tot een betere plaats te maken? Nu wordt 't helemaal mooi.
wo mei 30, 2012 6:16 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Geryon, Je vriendin is wel wat vervelend nu lekker op die profielfoto van d'r op d'r facebook.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
Persoonlijk album
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
Piot0, die vent valt iedereen hier lastig met zijn dreigementen vind je het gek dat alleen oude leden actief zijn, die flikker loopt iedereen die hier nieuw is af te zeiken
|
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
moneybuy schreef: Piot0, die vent valt iedereen hier lastig met zijn dreigementen vind je het gek dat alleen oude leden actief zijn, die flikker loopt iedereen die hier nieuw is af te zeiken Problemen mee?
wo mei 30, 2012 6:17 pm |
|
|
|