Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd
hahaha thanks heb heel wat leuke reacties gehad erop van mensen bij SBO
alleen schijnt het wel dat een jongen en z'n vriendin aan het kijken waren, en dat dat meisje de brommer van der vriend mooier vond omdat zijn kleuren meer zag dan mijne ofzo
had trouwens op de terugweg dat onboard cameratje op me voorvorkpoot geplakt dus had van de terugweg een filmpje gemaakt heb hem ingekort van 30minuten nr 10minuten en het enige wat je ziet is me band en de lucht en af en toe wat boomtoppen
geluid is opzich wel leuk, alleen beetje jammer dat ie het steeds zachter bijsteld..
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
ik had hem ook gewoon ff snel met dubbelzijdige tape op de onderkant van me vorkpoot geplakt oftewel hij filmt vanuit dezelfde hoek.. ik zal is kijken of het wat is om op m'n koplampglazen te plakken zodat je ook het overige verkeer ziet.. en bijv. de auto voor me die op me uitliep op een 60km weg terwijl ik op me top reed
Thijsiie schreef:
ik reed met 14-52 +-135 met men mhr80, geen team, en dan draaide die 13000 toere. dus mhr80 team moet nog wel harder kunne . .
jij lult dikke bullshit, het gaat om tandwielverhouding + aantal toeren wat je daarbij draait.
als je een snellere cilinder hebt wil alleen zeggen dat ik sneller klim door de versnellingen. misschien dat ik iets meer toeren draai, maar 135 met 13k toeren en 14-52 is onzin
@ ruben, ik weet niet hoe der verhoudingen van een conti-bak zijn, maar de eerste versnelling versnelling is sowieso langer, de rest daarop zijn redelijk kort naar mijn weten.. waarmee heb jij die snelheid getest? en mijne draait max 14k ofzo denk, weet niet precies, shiftlight staat op 12k toeren (nog geen zin gehad om verder in te stellen) maar iig wanneer de shiftlight aangaat spaced de wijzer hem maaruhh 16k is wel errug veeel...
ik ga als het een beetje droog weer is wel ff voor een auto rijden ofzeuw..
Ja de 1 is inderdaad heerlijk lang, ik haal iets van 40/50 ofzo in m'n 1.
Daarna worden ze iets korter maar ik geloof dat iedere versnelling wat langer is als origineel, zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken...
En die snelheid heb ik gemeten met een scooter die naast me reed die een tom tom op z'n stuur had zitten. (hij kan niet veel harder als 100 en in z'n 4 reed ik iets harder als hij)
Maar dit is wel met een max getunde hebo manston revolution he, die draaien stuk meer toeren als team.
Hoogstgehaalde toerental is trouwens 17k en een beetje.. Ding naait echt hoog door, maar onderin lijkt het een beetje op 50cc.
Senda80Rosmalen schreef:
Ja de 1 is inderdaad heerlijk lang, ik haal iets van 40/50 ofzo in m'n 1.
Daarna worden ze iets korter maar ik geloof dat iedere versnelling wat langer is als origineel, zou ik eigenlijk eens op moeten zoeken...
En die snelheid heb ik gemeten met een scooter die naast me reed die een tom tom op z'n stuur had zitten. (hij kan niet veel harder als 100 en in z'n 4 reed ik iets harder als hij)
Maar dit is wel met een max getunde hebo manston revolution he, die draaien stuk meer toeren als team.
Hoogstgehaalde toerental is trouwens 17k en een beetje.. Ding naait echt hoog door, maar onderin lijkt het een beetje op 50cc.
lool net als mijn hebo manston pata negra ook toeren draaide en 22pk had maar wel een hele korte powerband waardoor het gewoon niet snel was
maar jasper 120 met wat gemeten? (ja jij ook:P) alhoewel jou snelheid wel aardig kan kloppen..
ookal heb ik het idee dat ik langzamer ga terwijl ik zwaarder vertand ben
Ja, maar mijne hakt er gewoon in bij +- 11500 en dan gaat ie vliegen, onder de 8 a 9000 gebeurd er echter bijna niks...
Powerband is dus nog best breed en krachtig.., Jeroen (vorige eigenaar) had ermee 22.8 gescoord voordat hij vastliep bij hem.. (zelfde set-up op de carb na, ik heb TM28, hij had TM24) Dus als het allemaal weer loopt ga ik een keer banken en dan hoop ik op ongeveer hetzelfde uit te komen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum