Auteur |
Bericht |
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
Re: Marien's trage kippenhok; Gratis update
rieju-rrx schreef: Wutt? Nee ik heb het over figuren zoals Alain, Lennart e.a.
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
wo mei 30, 2012 5:58 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
moneybuy schreef: rieju-rrx schreef: Wutt? Nee ik heb het over figuren zoals Alain, Lennart e.a. Haahahahahahah. Dead man walking
wo mei 30, 2012 6:00 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
*trekt zich terug*
Laatst bijgewerkt door Venlonaer op wo mei 30, 2012 6:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo mei 30, 2012 6:02 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Dit vraagt om klappen Friend.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
wo mei 30, 2012 6:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
moneybuy schreef: rieju-rrx schreef: Wutt? Nee ik heb het over figuren zoals Alain, Lennart e.a. Nee ga weg. Of kom hier. Weggaan lijkt me veiliger.
wo mei 30, 2012 6:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Laat hem hier maar langskomen. Zelfs met 1 klauw in het gips timmer ik 'm nog tussen 6 planken.
wo mei 30, 2012 6:04 pm |
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
Stelletje sukkeltjes,This hier afzeik forum geworden
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
|
wo mei 30, 2012 6:05 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
JB1 schreef: Laat hem hier maar langskomen. Zelfs met 1 klauw in het gips timmer ik 'm nog tussen 6 planken. stoer.
Laatst bijgewerkt door piotrSMX op wo mei 30, 2012 6:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo mei 30, 2012 6:06 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
moneybuy schreef: Stelletje sukkeltjes,This hier afzeik forum geworden Ga mij maar geen sukkel noemen incompetente kankermongool. Ik héb tenminste een vmbo diploma
wo mei 30, 2012 6:06 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Jammer vriend, you're dead to me. Ik ben met Pottendijk in de buurt met AFKP sorry friend!
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo mei 30, 2012 6:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten?
|
wo mei 30, 2012 6:08 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
JB1 schreef: moneybuy schreef: Stelletje sukkeltjes,This hier afzeik forum geworden Ga mij maar geen sukkel noemen incompetente kankermongool. Ik héb tenminste een vmbo diploma Niet dat je daar heel trots op moet zijn ofzo, Maar geryon 't is geen afzeik forum hier, 't is meer een zeik geryon af forum tot hij er bij neervalt.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
wo mei 30, 2012 6:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? Nee, door een beetje de hele dag aan m'n zak te krabben in de les. Ik heb je adres al, dus begin maar alvast met een schietgebedje.
wo mei 30, 2012 6:10 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
moneybuy schreef: En ik zou echt niet weten hoe je er aan komt met zulk taalgebruik en IQ Omkoping zeker? of moesten pappie en mammie je te hulp schieten? 110 120 130 geen enkel probleem, kankerhard door het centrum van beilen heen! ik ben maf, helemaal parra, ik schop die deukje in die uitlaat en doe die bandje met die koevoet. BOEM BOEM BOEM BOEM BAM BAM BAM BOEM BOEM LOESOE OP DIE BEAT MET MC RINUSS IN DA HOUSE EN DJ STIJN DIE DE PLATEN SPINT
|
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
Stinos schreef: JB1 schreef: moneybuy schreef: Stelletje sukkeltjes,This hier afzeik forum geworden Ga mij maar geen sukkel noemen incompetente kankermongool. Ik héb tenminste een vmbo diploma Niet dat je daar heel trots op moet zijn ofzo, Maar geryon 't is geen afzeik forum hier, 't is meer een zeik geryon af forum tot hij er bij neervalt. Het plaatst mij aantoonbaar al boven hem.
|
|
|