Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (Filmpje Senda P.39)
Auteur |
Bericht |
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Re: Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (30/07; Beun neon)
*Thomas* schreef: En wat Raphael betreft, die jongen is gewoon sarcastisch, maar dat is geen slechte eigenschap...Ik ben op dit moment de leukste thuis aangezien ik alleen ben . Oja, en ik ben hier de baas niet, zo'n reacties zijn beetje dom, grow up...Ik was gewoon sarcastisch, en kennelijk vind je dat geen slechte eigenschap dus dan snap ik je reactie van "grow up" niet helemaal vriend... Maar ik geef je dan weer wel gelijk met het stukje: "als je je boetes niet stoer vind waarom post je ze dan" maar heb ze al weggehaald, dus nu zou der verder niks meer moeten zijn wat mensen stoort...
Laatst bijgewerkt door Steffmeisterx op wo aug 12, 2009 6:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo aug 12, 2009 6:30 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: oeh, mag ik meedoen? Ja doe gezellig mee!
wo aug 12, 2009 6:31 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Steffmeisterx schreef: Royal Club schreef: oeh, mag ik meedoen? Ja doe gezellig mee! Dat zal niet in je voordeel werken.
|
wo aug 12, 2009 6:36 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: Martijn Derbi senda schreef: Is die discussie van brommers krijgen van je ouders hier niet al te vaak gevoerd? Ja, maar zoals jeroen al zegt gaat het daar niet over. Krijg jij een brommer/motor van je ouders, prima, leuk voor jou. Maar bewijs dan toch dat je beseft dat je met 3500€ (!!!!!!!!) onder je kont zit ! Ok geef me nu een rede waarom ik dat niet besef, ik ben mn pa der ook dankbaar voor dat hij die brommer voor me gekocht heeft.. maar alleen omdat ik boetes rij besef ik de waarde van geld niet... alsof ik niet snap dat het veel geld is, maar kennelijk vind me pa t ook niet erg, want anders had hij er wel al wat van gezegd lijkt me, en ik zal je zeggen, boetes rijden zit bij ons in de familie, vader, ooms, neven iedereen dus ja.. en daarom betaald me pa mn boetes ook, hij rijdt ze zelf ook + hij weet dat het veel geld is om dat zelf te betalen voor een jochie van 17...
wo aug 12, 2009 6:37 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: Steffmeisterx schreef: Royal Club schreef: oeh, mag ik meedoen? Ja doe gezellig mee! Dat zal niet in je voordeel werken. ik was sarcastisch, zoals iedereen hier op het forum.. maar fok dat iedereen loopt hier al op me te kankeren dus 1 meer of minder maakt niet veel uit (dit was niet sarcastisch)
wo aug 12, 2009 6:37 pm |
|
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
hoe meer zielen hoe meef vreugd
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
wo aug 12, 2009 6:40 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
sommige mensen zien de humor er wel van in maar laten we hier maar mee kappen nu want is wel leuk geweest zo, en nee nu ben ik niet sarcastisch Als iemand nog iets hierover wil zeggen pb me dan ff aub want dan kunnen we het hier weer fijn over mn brommers en mn stoere boetes hebben!
wo aug 12, 2009 7:21 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
*Thomas* schreef: pfff, wat een hoop gelul alweer kan me niet inbeelden dat iemand jaloers is op dit forum, denk dat het merendeel ontzettend blij is met wat hij (of zij) heeft... de reden dat enkelen zich storen aan jou ligt volgens mij elders: 1. je bent als het ware trots op al je boetes, leer eens normaal rijden (en nee, niemand is vanaf het begin valentino rossi, maar iedereen heeft meestal wel het gezond verstand om zijn helm aan te doen en te stoppen voor een rood stoplicht, als jij die simpele dingen nog niet kan, tja, dan vraag ik me af wat je in het verkeer doet, ik zou jou alleszins niet graag tegenkomen) 2. je neemt zelf de verantwoordelijkheid voor je daden niet. Ow, zoonlief doet dom, zal papie ff snel de boete betalen 3. ik ga er van uit (maar dat denk ik maar), dat mamie en papie de brommertjes betalen, je de waarde van geld niet kent en hierdoor veel in de wereld (waarin jij het middelpunt bent), als vanzelfsprekend ziet moraal van het verhaal, doe maar wat kalm aan en meld wat als je daadwerkelijk wat nuttigs te melden hebt Groeten en rij veilig Kijk, Thomas begrijpt mijn reactie tenminste. En kerel.. waarom zou ik jaloers op jou zijn? Wat heb jij waar ik jaloers op zou kunnen zijn? Het verstand van een stonede garnaal? Een inmiddels verrotte RS? Ja man, ben ik echt jaloers op!
wo aug 12, 2009 7:30 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
ok maar lezen kun je niet
wo aug 12, 2009 8:21 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik kan prima lezen. Je moet die voor de snelweg snel betalen. Nou jippie! 1 boete van de tig!
wo aug 12, 2009 8:27 pm |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Nee, je moet lezen dat dat gezever nu wel weer afgelopen is
_________________ Hahahaha
|
wo aug 12, 2009 11:05 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Steffmeisterx schreef: ok maar lezen kun je niet Raphaël is inmiddels groep 2 voorbij Als je geen passend antwoord kan verzinnen zul je wat harder na moeten denken, daarbij weet ik dat denken wellicht moeilijk voor je is (gezien je super stoere 'kijk-mij-zonder-helm-een-auto-voorbij-knallen-filmpje') maar komaaan, probeer het eens..
|
wo aug 12, 2009 11:07 pm |
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
je krijgt wel veel aandacht als je veel boetes hebt ben ik nu achter gekomen
|
wo aug 12, 2009 11:13 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
*stapt op brommer in zn blote reet*
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
wo aug 12, 2009 11:14 pm |
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
|
wo aug 12, 2009 11:16 pm |
|
|
|