Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (Filmpje Senda P.39)
Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Re: Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (30/07; Beun neon)
pfff, wat een hoop gelul alweer kan me niet inbeelden dat iemand jaloers is op dit forum, denk dat het merendeel ontzettend blij is met wat hij (of zij) heeft... de reden dat enkelen zich storen aan jou ligt volgens mij elders: 1. je bent als het ware trots op al je boetes, leer eens normaal rijden (en nee, niemand is vanaf het begin valentino rossi, maar iedereen heeft meestal wel het gezond verstand om zijn helm aan te doen en te stoppen voor een rood stoplicht, als jij die simpele dingen nog niet kan, tja, dan vraag ik me af wat je in het verkeer doet, ik zou jou alleszins niet graag tegenkomen) 2. je neemt zelf de verantwoordelijkheid voor je daden niet. Ow, zoonlief doet dom, zal papie ff snel de boete betalen 3. ik ga er van uit (maar dat denk ik maar), dat mamie en papie de brommertjes betalen, je de waarde van geld niet kent en hierdoor veel in de wereld (waarin jij het middelpunt bent), als vanzelfsprekend ziet moraal van het verhaal, doe maar wat kalm aan en meld wat als je daadwerkelijk wat nuttigs te melden hebt Groeten en rij veilig
wo aug 12, 2009 11:56 am |
Persoonlijk album
|
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
mooi gesproken
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
wo aug 12, 2009 11:57 am |
Persoonlijk album
|
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Amen
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
wo aug 12, 2009 12:00 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Thomas FTW ! las trouwens ergens dat hij ze idd vn zijn ouders krijgt
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
wo aug 12, 2009 12:09 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
1. hoezo zou ik trots zijn op mn boetes.. die helm boete was omdat ik alleen, zonder grappen de straat overstak in een rustige buurt bij mn school.. om mn helm te pakken.. heb altijd mn helm op.. En door rood rijden, ga niet zeggen dat jij nog nooit door rood bent gereden om 3uur 's ofzo.. of dat je nog net door oranje heen wilt rijden en dat ze je dan bekeuren.. Uit jou verhaal maak ik nu dus op, dat jij nog nooit 1 overtredinkje hebt begaan in het verkeer, zelfs niet een x je knipperlicht niet hebt gebruikt want ja daar kun je ook een bekeuring voor krijgen... Maar dit wordt weer zo een ja nee daarom dit dat, je hebt gelijk er zitten domme dingen tussen idd, dat geef ik ook gewoon toe maar om daarom gelijk weer zo aggressief op elkaar te reageren... 2. Ja dat is gewoon een mazzel dat ik heb, verder toch geen problemen mee? 3. hm ja misschien is dat wel zo, maar denk niet dat mn ouders alles betalen ofzo.. en zelfs al is dat zo, daar gaat het toch niet om op dit forum, wie wat krijg en wie wat zelf moet kopen... (jij bent zeker de leukste thuis). Het enige waar ik op doelde toen ik reageerde op raphael, was de manier hoe hier met mensen om wordt gegaan op dit forum, vind het een prima forum over brommers en dingen die me interesseren maar constant dat sarcastische gedoe en mensen naar beneden halen is een beetje minder.. Maarja jij zal uiteindelijk wel gelijk hebben want jij bent de baas... Fijne dag nog, Stefan
Laatst bijgewerkt door Steffmeisterx op wo aug 12, 2009 12:19 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
wo aug 12, 2009 12:10 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
iivarr schreef: las trouwens ergens dat hij ze idd vn zijn ouders krijgt zie nr. 3 in mijn betoog... alsof ik de enige ben op dit forum die zn brommer van zn ouders heeft gekregen..
wo aug 12, 2009 12:11 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: moraal van het verhaal, doe maar wat kalm aan en meld wat als je daadwerkelijk wat nuttigs te melden hebt Hm alleen hier nog even op reageren.. Ja prima, dat was ook precies wat ik deed, gaf alleen antwoorden op vragen van mensen, als iemand vraagt, moet je zelf die boetes betalen, en ik geef daar gewoon eerlijk antwoord op, dat ik dan weer gelijk een golf van boze mensen over me heen krijg, wie moeten hier dan kalm aan doen..
wo aug 12, 2009 12:15 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Steffmeisterx schreef: Jeroenvs schreef: maar... En wie zegt dat ze hem 2de hands hebben Dus een cayenne + 996 gt3 + 997 (turbo??) 996 GT3? waar? ik haal mensen door mekaar Die Robin met die repsol, daar hebben ze een gt3. Het spijt me voor de vergissing
wo aug 12, 2009 12:38 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: Steffmeisterx schreef: Jeroenvs schreef: maar... En wie zegt dat ze hem 2de hands hebben Dus een cayenne + 996 gt3 + 997 (turbo??) 996 GT3? waar? ik haal mensen door mekaar Die Robin met die repsol, daar hebben ze een gt3. Het spijt me voor de vergissing Haha en volgensmij ook een cayenne dus tja die is snel gemaakt
wo aug 12, 2009 12:40 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Ik zal het even simpel zeggen: moest je die boetes niet stoer vinden, zou je ze je niet posten. Ik ben 1x door het rood gereden, en dat was wegens een inschattingsfout, niet bewust. En net als iedereen maak ik wel eens een overtreding (beetje te snel rijden bv), maar ik ga er niet stoer over lopen doen wanneer ik er een boete voor zou krijgen. En dat je zoveel krijgt van je ouders heeft niets met 'mazzel' te maken, daar ging het em niet om. Gaat er over dat ik uit jouw reacties afleid dat je de waarde van geld niet goed kent, verder no offence. Doe gewoon wat minder 'stoer'. En wat Raphael betreft, die jongen is gewoon sarcastisch, maar dat is geen slechte eigenschap... Ik ben op dit moment de leukste thuis aangezien ik alleen ben . Oja, en ik ben hier de baas niet, zo'n reacties zijn beetje dom, grow up...
wo aug 12, 2009 12:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Is die discussie van brommers krijgen van je ouders hier niet al te vaak gevoerd?
|
wo aug 12, 2009 12:49 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
gaat het in dit geval niet eens echt over
wo aug 12, 2009 12:50 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: Is die discussie van brommers krijgen van je ouders hier niet al te vaak gevoerd? Ja, maar zoals jeroen al zegt gaat het daar niet over. Krijg jij een brommer/motor van je ouders, prima, leuk voor jou. Maar bewijs dan toch dat je beseft dat je met 3500€ (!!!!!!!!) onder je kont zit !
wo aug 12, 2009 12:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Supermann
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 12:53 pm Berichten: 552 Woonplaats: Amsterdam Zuid-oost
|
wat een gezeik allemaal
_________________ Aprilia Rs50 Gp-1
|
wo aug 12, 2009 1:01 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
oeh, mag ik meedoen?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
wo aug 12, 2009 1:02 pm |
|
|
|