Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
Re: Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (30/07; Beun neon)
tis gaaf spul wat je hebt, maar ben wel een beetje van mening dat je niet door de stad en woonwijken moet gaan lopen rijden als een verrekte mongool. en die boetes, tja w8 maar tot je ze zelf moet betalen dan kijk je wel uit
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do aug 06, 2009 11:39 am |
Persoonlijk album
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
eigelijk heb je wel gelijk ja..
do aug 06, 2009 11:30 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ik ging jou lijstje met boetes bekijken niet normaal geak ik zou jaar lang moeten werken voor dat geld,
vr aug 07, 2009 12:08 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Mikeeee schreef: ik ging jou lijstje met boetes bekijken niet normaal geak ik zou jaar lang moeten werken voor dat geld, hij heeft het 'geluk' dat hij er niet voor moet werken
vr aug 07, 2009 4:51 pm |
|
|
Supermann
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 12:53 pm Berichten: 552 Woonplaats: Amsterdam Zuid-oost
|
Zag ik jou laatst in Amstelveen op je Drd ?
_________________ Aprilia Rs50 Gp-1
|
vr aug 07, 2009 5:11 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Dat zou heel goed kunnen ja Waar en wanneer??! Zou trouwens ook een maatje kunnen zijn uit amstelveen, want die rijdt zelf ook op een 2007 limited, maar niet met zo'n setup
wo aug 12, 2009 1:19 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: Mikeeee schreef: ik ging jou lijstje met boetes bekijken niet normaal geak ik zou jaar lang moeten werken voor dat geld, hij heeft het 'geluk' dat hij er niet voor moet werken Mjaa, uiteindelijk heeft mn pa gezegd, dat ik die op de snelweg rijden zelf moet betalen omdat dat gewoon stom was om te doen en gepakt te worden..
wo aug 12, 2009 1:20 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Je bent ook gewoon een randdebiel om op de snelweg te gaan rijden met een brommer.. En nog aardige pa dat ie je boetes betaalt voor zulke domme en roekeloze acties...
überhaupt dat ie je nog laat rijden met zo'n rijstijl..
Maar aan de auto's te zien op de 1e pagina hebben je ouders geld zat.. dan krijg je vaak dat kindjes geen idee meer hebben van hoeveel een enkele Euro eigenlijk wel niet is en dat ze het dan stoer vinden om zoveel mogelijk boetes te krijgen. Zoals steven zegt: wacht maar tot je het een keer zelf moet betalen.
Oja en dan hebben we het nog niet eens over hoe je met dat ding omgaat.. al die ongelukken en shit.. gast...
wo aug 12, 2009 1:40 am |
|
|
Supermann
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 12:53 pm Berichten: 552 Woonplaats: Amsterdam Zuid-oost
|
Steffmeisterx schreef: Dat zou heel goed kunnen ja Waar en wanneer??! Zou trouwens ook een maatje kunnen zijn uit amstelveen, want die rijdt zelf ook op een 2007 limited, maar niet met zo'n setup uhmm in de buurt van stadshart, op zo'n smalfietspadje langs de autoweg. Ik ging richting oranjebaan, en die Drd richting Sportlaan zeg maar
_________________ Aprilia Rs50 Gp-1
|
wo aug 12, 2009 1:51 am |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Raphaël schreef: Je bent ook gewoon een randdebiel om op de snelweg te gaan rijden met een brommer.. En nog aardige pa dat ie je boetes betaalt voor zulke domme en roekeloze acties...
Maar aan de auto's te zien op de 1e pagina hebben je ouders geld zat.. dan krijg je vaak dat kindjes geen idee meer hebben van hoeveel een enkele Euro eigenlijk wel niet is en dat ze het dan stoer vinden om zoveel mogelijk boetes te krijgen. Zoals steven zegt: wacht maar tot je het een keer zelf moet betalen.
Oja en dan hebben we het nog niet eens over hoe je met dat ding omgaat.. al die ongelukken en shit.. gast... idd verwende kutkinders
wo aug 12, 2009 10:06 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Valt wel mee, zon porsche cayenne is ook nog maar 30K 2ehands
|
wo aug 12, 2009 10:34 am |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
maar... En wie zegt dat ze hem 2de hands hebben Dus een cayenne + 996 gt3 + 997 (turbo??)
wo aug 12, 2009 11:33 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Raphaël schreef: Je bent ook gewoon een randdebiel om op de snelweg te gaan rijden met een brommer.. En nog aardige pa dat ie je boetes betaalt voor zulke domme en roekeloze acties...
Oja en dan hebben we het nog niet eens over hoe je met dat ding omgaat.. al die ongelukken en shit.. gast... Als je even die post boven jouwe leest dan lees je dat ik die zelf moet betalen, en hoezo hoe ik met dat ding omga, bedoel je dat ik voor mn plezier op mn bek ga en mn RS een tijd kwijt ben, 2 ongelukken in een jaar, ja sonde, maar ik weet niet maar toen jij voor t eerst op een fiets of brommer/motor stapte was je toch ook niet gelijk valentino rossi... en als ik dit allemaal zo lees van je, volgens mij ben jij gewoon een jaloers mannetje! beetje triest om mensen op een forum een beetje de grond in proberen te trappen.. Edit, Speciaal voor jou zal ik dat lijstje weghalen als je dat zo stoort.... zo sportief ben ik dan weer wel!
Laatst bijgewerkt door Steffmeisterx op wo aug 12, 2009 11:45 am, in totaal 3 keer bewerkt.
|
wo aug 12, 2009 11:38 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: maar... En wie zegt dat ze hem 2de hands hebben Dus een cayenne + 996 gt3 + 997 (turbo??) 996 GT3? waar?
wo aug 12, 2009 11:40 am |
|
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
ben het er toch wel mee eens met het bovenstaande van Raphaël,
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
wo aug 12, 2009 11:56 am |
Persoonlijk album
|
|
|