Auteur |
Bericht |
Bobbie!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 03, 2008 3:51 pm Berichten: 232 Woonplaats: kruisland, noord brabant
|
Re: RS '07GP-white JasonNL
hehe toch wel leuk he die nm rsjes
|
za dec 20, 2008 2:18 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Nou. nog niets kunnen doen. Hep wel mijn ketting opgeknapt. Ga mijn achterbrug ook nog fatsoeneren. Dat zout is er helemaal ingevreten waardoor er allemaal zwarte vlekken op zitten en er niet meer uitkrijg. is ook zo op mijn remklauwen. Wilde een uitlaatpakking gaan kopen voor als ik de uitlaten. voor als ik die ga opknappen. kom ik bij Sweere zegt hij zo ja die zijn niet los te bestellen. lekker makkelijk . dus ik zeg zo. dus je moet 2 nieuwe uitlaten bestellen wil je 2 nieuwe uitlaat pakkingen hebben. en en zadel laten bekleeden gaat ook niet door. wilde mijn zadel wegbrengen zijn ze digt. waarschijnlijk heel de kerstvakantie
|
di dec 23, 2008 11:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bobbie!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 03, 2008 3:51 pm Berichten: 232 Woonplaats: kruisland, noord brabant
|
hehe, kun je geewoon bij mannien hale hoor, heb ik ook gedaan ik ga zaterdag uitlaat verloopbusje hale, sproeiers, tandwiele 13 /47 en iris rx ketting
|
di dec 23, 2008 11:09 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
gewoon vloeibare pakking er tussen klaar.. Maar als je hem er gewoon goed op zet is een pakking niet nodig.
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di dec 23, 2008 11:14 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ik heb andere uitlaat dan jou pik. zijn te krijgen bij Aprilia. en bij Derbi ook niet omdat die uitlaten 1 geheel zijn.
edit : is niet voor de demper maar voor waar de prop zit zeg maar dat is zo'n ijzeren. en daar blijft die vloeibare pakking niet lang zitten denk.
|
di dec 23, 2008 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
dafichias
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 13, 2008 1:39 pm Berichten: 614 Woonplaats: Amersfoort
|
welke pakking heb je het over ? die ene die tussen dat stuk met die 3 imbusjes zit ?
di dec 23, 2008 11:17 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
|
di dec 23, 2008 11:22 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
dafichias schreef: welke pakking heb je het over ? die ene die tussen dat stuk met die 3 imbusjes zit ? ja. toen ik mijn uitlaat inelkaar zetten zag hij er aardig gaat uit en die anders is kapot want ide bleef zeg maar aan mijn flesn hangen. maar was naderhand nog wel dicht maar dat zal nog wel een keer kapot gaan. en petet. wat is dat precies voor materiaal. of kijk ik niet goed.
|
di dec 23, 2008 11:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
geen idee.. gewoon pakkingspapier en anders gewoon asbest pakkingspapier halen.. zijn naar mijn idee altijd nog het beste.
|
di dec 23, 2008 11:26 pm |
|
|
dafichias
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 13, 2008 1:39 pm Berichten: 614 Woonplaats: Amersfoort
|
ik had precies hetzelfde, je kan ook pakkingpapier gebruiken dat in ketels zit
di dec 23, 2008 11:31 pm |
|
|
woot
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: vaanddag mijn rs gewasse zag ik dat die sticker op de onderkuip waar aprilia staat er aan het afbladeren is zou dit onder garantie vallen? dat met die sticker afbladeren heb ik ook.. is mega kut. Al gevraagd of et onder garantie valt?? Weet jij anders ergenst waar je goedkoop een nieuwe stickerset kunt kopen voor rs-white?
|
wo dec 24, 2008 4:27 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
nee waarschijnijk niet. door bijv. steenslag en pekkel kan dat ook komen dus daar kunnen hun niets aan doen
|
wo dec 24, 2008 7:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
marnix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 14, 2008 2:04 pm Berichten: 32 Woonplaats: Willemstad, NB
|
heey nette rs man, klink ok nie zo hard als je voorbij rij bij de fixet haha. maar mijn brommer zal je er voorlopig ff nie meer zien staan man ik hoop over zown 2maande alles weer erop te hebbe. ciao
|
zo jan 18, 2009 3:52 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
nou morge zal ik het weer een ff updaten morgen ben ik op tijd thuis. Dus kappen eraf, kettingeraf. motorblok schoonmaken. frame polijsten achterbrug en miss de kroonplaat ook wel. Ook is er eindelijk een zwart zadel onderweg. die heb ik op de kop weten te tikken. zag er 1'tje van het weekend op marktplaats staan dus gelijk gekocht . ook gaat de uitlaat er weer een keer onderuit om opnieuw te spuiten. Dit gaat gebeuren. Als ik voor hopelijk aanstaande vrijdag mijn 2de RS een bestelling plaats ,bestel ik gelijk 2 uitlaat pakkingen mee en wat hittebestenige lak. (zou dat genoeg zijn voor 2 uitlaten). + dat hij nog een beetje afgestelt moet worden. krijgt nog iets te veel benziene dus morge ook maar gelijk halen. en als ik nog wat geld overhou. ga ik hem voor de gein op de testbank zetten. kijken wat standaard ontgrensd (13~52) aan pk's levert
|
di feb 10, 2009 6:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
nog geen fluit opgeschoten >> doordat het boutje van mijn vlotterbakje was afgebroken in me carbr. die is er nu dus uit gelukkig uit. door het 3 mm boortje wat ik van marnix heb gekregen gekocht eigenlijk . dor die onstandigheden. en maar 1 klein stukje voor de helf ofzo gepolijst niet eens netjes wat foto's het rampen boutje
|
wo feb 11, 2009 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
|