Auteur |
Bericht |
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|
thomasrs50 schreef: coaten is goedkoper Broezz schreef: ... en volgens velen ook beter
coaten = iets voorzien van laag verf.
wat ze in nederlands al eens lakken noemen.
en dan kan je poederlakken(powdercoaten) of natlakken (spuiten dus).
jullie hebben het beiden over poederlakken denk ik.
Poederlakken zorgt voor betere beschermlaag en is dus sterker. met natlakken zijn in principe mooiere resultaten mogelijk.
poederlakken is in belgie meestal net zo duur als spuiten. maar in nederland vind je het goedkoper.
_________________ -cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
-Tetsuya Harada replica RS50 2000
-Aaron Slight Castrol RC45 Superbike replica AF1
|
do sep 07, 2006 1:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
poedercoaten in belgie is toch best goedkoop, velgen zijn 25 - 30€/stuk
frame 70 - 100€
do sep 07, 2006 1:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
maar is iemand zoeken hier in de buurt die kan coaten dan als het zo goed en goedkoop is
|
do sep 07, 2006 1:41 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
StReS KiP schreef: Matthijn schreef: hoever ist schuren? Nouw aangezien ik het net gepost had zitten ze nog onder m'n RS me pa vind het geen goed idee dat ik ga schuren omdat het volgens hem me niet gaat lukken en alleen maar krassen in me velgen maak en als er dan op gespoten wordt word het lelijk enzo dus ik moet ze maar naar een spuiter brengen die ook schuren doet, maar dan ben ik wel in 1 klap meer dan 100euro kwijt voor iets wat je best zelf kan doen
ik wordt werkelijk STRONDZIEK van jouw pa... wtf heeft hij met je brommer te maken ? echt op elk idee ja maar pappa nee van pappa mag dit niet of dan heeft pappa weer een beter idee pappa pappa pappa pappa... slapen jullie ook samen ?
wat ik ermee wil zeggen.... volgens mij is het jouw brommer... hij gaat aan jouw toch ook niet staan vragen welke banden hij onder ze auto moet monteren ?
|
do sep 07, 2006 1:58 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
me pa voelt zich de baas van me RS omdat ik volgens hem er niets van weet. netzogoed als gister, ik reed gisteren met half volle tank en ineens: bwwwoooopppp en heel lang niet willen starten.. laten afkoelen toen deedie het weer wel dus ik dacht warmloper en wilde naar me cilinder kijken maar mocht niet omdat het vast iets anders was binnenkort kappen eraf halen, wielen eraf enzo en dan ff naar spuiter
|
do sep 07, 2006 4:29 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Ik denk dat je papa nog best wel verstandig kereltje is.... heb een beetje respect voor hem
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
do sep 07, 2006 4:50 pm |
|
|
Racing Aprilia Rs-50SBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 6:49 pm Berichten: 2 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Zuidwolde
|
gezellig hier
_________________ Gezocht Monoseat of Losse achterkap Aprilia rs nieuw type...
Groet oe!
|
do sep 07, 2006 4:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Ik denk ook dat je pa wel gelijk hebt, oke je zult overal al best een beetje verstand van hebben, maar dat maakt je nog geen monteur en dat wil niet zegge dat je gelijk alles open moet gaan maken en dat soort dingen hoor Verder niet verkeerd bedoeld, maar ik snap die pa van jou wel
_________________ De NnisRs
|
do sep 07, 2006 5:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
mijn pa ZEGT pcies t zelfde, alleen t is mn eigen verantwoording
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do sep 07, 2006 5:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
hm lijk toch wel op een warmloper oid, maar als hij nu weer goed loopt zou ik het laten zitten
|
do sep 07, 2006 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Daan88 schreef: hm lijk toch wel op een warmloper oid, maar als hij nu weer goed loopt zou ik het laten zitten
ja hij doet het wel oke maar hij trekt stuk minder, ben bang dat er iets is met zuigerveren en wat als ik krassen heb, wil ik daar liever nu achter komen voordat ik een vastnaaier heb ofsoiets. wil gewoon niet dat me cilinder iets overkomt want dan kan ik het vast niet laten om 50cc snel te kopen
|
do sep 07, 2006 6:42 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Hm dan is het nogal dom dat je die Yasuni aan het verkopen bent, of al verkocht hebt
_________________ De NnisRs
|
do sep 07, 2006 7:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
ik snap em niet dennis? of voor alstie n 50 snel wil?
Iig stresskip, als t n warmloper is geweest valt de schade waarsch wel mee. Je kan altijd t cilindertje laten honen en overmaatse zuiger.
_________________ Thom'z BeunBaas
|
do sep 07, 2006 8:01 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: Hm dan is het nogal dom dat je die Yasuni aan het verkopen bent, of al verkocht hebt
neee die ligt nog gewoon in de schuur.. wordt wel is gebeld maar dat zijn van die turken die m dan voor 50euro willen maar voorlopig ligtie nog in de schuur en rij nu steeds 85 als max en dat begint aardig saai te worden.. maar eerst me kapjes is goed in orde maken en me velgen laten spuiten.. én eerst maar is me certificaat hale
|
do sep 07, 2006 10:14 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
StReS KiP schreef: DennisRS schreef: Hm dan is het nogal dom dat je die Yasuni aan het verkopen bent, of al verkocht hebt neee die ligt nog gewoon in de schuur.. wordt wel is gebeld maar dat zijn van die turken die m dan voor 50euro willen maar voorlopig ligtie nog in de schuur en rij nu steeds 85 als max en dat begint aardig saai te worden.. maar eerst me kapjes is goed in orde maken en me velgen laten spuiten.. én eerst maar is me certificaat hale
waneer je certificaat halen?
|
do sep 07, 2006 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
|