nou vandaag terug uit luxemburg met mijn brommer zonder problemen
ben vrijdagochtend om half 7 vertrokken, mijn vader en mn zusje en een maat van me zouden 3 uur later op de motor vertrekken. Het was niet zulk mooi weer maar het was gelukkig droog. Dus eerst naar limburg, margraten om met de rest dan door de ardennen naar luxemburg te rijden.
Ik kom daar aan en na drie kwartier word ik gebeld: ''ja wij hebben de afslag gemist we staan al in belgie''. Nou wij dus afgesproken om naar Herve te rijden en vanuit daar maar verder te gaan. Ondertussen werd het weer ook steeds slechter, dikke mist enzo. Nja eindelijk waren we bij elkaar en zijn we over de hoge venne gereden. Je zag er alleen geen hand voor ogen en met mijn brommer ging het ook allemaal niet zo vlot(vooral de heuvel op niet) en het was dus gewoon drie keer kut. Nou, gelukkig was die mist dus over zodra we over de hoge venne waren en de weg van malmedy naar st vith was dus wel goed te doen. Zodra we in luxemburg waren brak het wolkendek zelfs af en toe
. Wij ff tanken in luxemburg en dan door naar clervaux voor de eerste stop. Toen werd het pas leuk
. Nou wij ff kamer geboekt en ff wat gegeten en daarna nog ff aan het barretje zitten en daarna maffen, ik was die dag 12 uur onderweg
. De volgende dag eerst ff ontbijten en toen meteen naar vianden gereden om daar een hotel te regelen en vanuit daar zouden we ff gaan rijden. Alleen heel vianden was afgezet vanwege een of ander feest. Maar er waren dus meer mensen bezig om het om te leiden dan het aantal mensen wat op dat feest bezig was
en daar moest je dan 15km voor omrijden
mja het rijden ging wel lekker, alleen door mij was het best wel langzaam omdat ik de berg op niet lekker door kon trekken. We gingen ook nog ff naar een heel klein weggetje toe dat als een zwart streepje op de kaart was weergegeven, alleen dat was niks voor de twee motoren, ik kon er nog wel een btje rijden omdat mijn brommer lekker licht was enzo. dus daar maar weer weggegaan. Nou die avond ff in vianden eten, met het kabelbaantje omhoog en daarna nog ff naar een cafe en toen weer naar het hotel. En vanochtend om half 10 weer naar huis gegaan.
hier ff een link voor de foto's:
http://alibaba1723.spaces.live.com/default.aspx
oja en al die motoren stonden naast mijnes in de hotelgarage