Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja kvind het zadel (buddy's, is dat een nieuw woord ofzo?:P) zo ook mooi! Alleen al omdat het gewoon weer netjes staat.
|
ma nov 13, 2006 10:12 am |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
peteRS schreef: Ja kvind het zadel (buddy's, is dat een nieuw woord ofzo?:P) zo ook mooi! Alleen al omdat het gewoon weer netjes staat.
buddy komt van buddyseat ik maak er meervoud van + s buddy's
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
ma nov 13, 2006 10:58 am |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
netjes ziet er mooi uit die buddys
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma nov 13, 2006 10:47 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
Vraagje over de setup: prop is uit de uitlaat nu wil ik hem beetje sneller hebben rond de 80 km/u.
Mijn cilinder is volgens horen zeggen beveiligd tegen prop uit de uitlaat.
Anyone enig idee hoe ik mijn brommer beetje sneller laat lopen maar ook niet gelijk tegen de 100?
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di nov 14, 2006 7:15 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
hoe hard loop hij nu dan? weet je cker dat je de prop er uit heb?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di nov 14, 2006 7:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
oftopic: je hebt het over carbon spul voor over je zadel, heb je misschien een fotootje of een prijsie? volgens mij heb ik dat nu ook op de brommer ( gewoon zwart met beetje vierkantjes patroon toch? )
anders stuur ik je ff een fotootje met wat ik heb, zou wel mooi zijn als je me misschien zou kunnen vertellen waar je dat kan krijgen...
ontopic: je kan een andere uitlaat kopen lekkere trekkracht...
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
di nov 14, 2006 9:41 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
Matthijn schreef: hoe hard loop hij nu dan? weet je cker dat je de prop er uit heb?
Hij gaat nu maximaal 60, het verhaal gaat dat de uitlaat poorten van de cilinder dicht zitten bij dit model? klopt dat?
[quote="mokador"]
oftopic: je hebt het over carbon spul voor over je zadel, heb je misschien een fotootje of een prijsie? volgens mij heb ik dat nu ook op de brommer ( gewoon zwart met beetje vierkantjes patroon toch? )
anders stuur ik je ff een fotootje met wat ik heb, zou wel mooi zijn als je me misschien zou kunnen vertellen waar je dat kan krijgen... happy
ontopic: je kan een andere uitlaat kopen tongue lekkere trekkracht... [/qoute]
[offtopic]
Carbon spul kost 18 euro per buddy ( uit mijn hoofd ) Het is het zelfde spul dat ook op scooter buddy's zit.
Mag ik dealer noemen?
[einde offtopic]
|
di nov 14, 2006 10:17 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
de dealer mag je altijd benoemen zal die fijn vinden officieel mogen er geen links zichtbaar zijn van de des betreffende web winkel (valt onder spam in prenciepe) maar dat wordt in de meeste gevallen gedoogd
gezien we hier zitten om elkaar te helpen
maar om even terug te komen bij je zadels ! het is zeker even wennen maar het misstaat niet ! ik zou toch voor de toekomst toch opzoek gaan naar het rode sky ! vind ik toch het allermooiste bij de rossi uitvoering
|
wo nov 15, 2006 1:55 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
Nouja de dealer waar ik ze KON krijgen is:
Sietse Hilleger Scooters te Ferwerd. ( Friesland )
|
wo nov 15, 2006 7:46 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
Nieuwe setup:
50 cc snel cilindertje
12 mm caburateur
Proploze uitlaat.
Topsnelheid ongeveer 85 / 90
|
za nov 18, 2006 12:31 am |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Niet lullig bedoel maar ik heb ook een rs uit '99 en zover ik weet zit er wel een originele cilinder voor dat bouwjaar op mijn rs....
Het '00 model was wel begrenst '99 (rossi fumi maar mijne is overgespoten) nog niet heb het een keer nagevraagd.
Ik rij met 9mm + standaard cilinder + Kundo uitlaat (zonder prop) ongeveer 80/85 als hij warm is, en met m'n standaard lege pijp ging ik 90/95 dus ik weet het niet mja je zal harder gaan denk ik... (mischien membraan begrenzing weg halen).
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
za nov 18, 2006 12:57 am |
|
|
Tjerk
Administrator
|
Nightmare5 schreef: Niet lullig bedoel maar ik heb ook een rs uit '99 en zover ik weet zit er wel een originele cilinder voor dat bouwjaar op mijn rs.... Het '00 model was wel begrenst '99 (rossi fumi maar mijne is overgespoten) nog niet heb het een keer nagevraagd. Ik rij met 9mm + standaard cilinder + Kundo uitlaat (zonder prop) ongeveer 80/85 als hij warm is, en met m'n standaard lege pijp ging ik 90/95 dus ik weet het niet mja je zal harder gaan denk ik... (mischien membraan begrenzing weg halen).
Uhmmm ik begrijp je reactie niet eigenlijk.
Ik vind dan een 5 km/u snelheids verschil voor ander merk cilinder snelle cilinder 50 cc, grotere caburateur en andere uitlaat toch vrij mogelijk.. of ligt het aan mij
|
za nov 18, 2006 1:05 am |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
die van ons uit 2000 of 2001 met 50cc orginele cilinder en orginele iutlaat imitatie zuiger 90 95 alsti warm is
en met twinner nu eronder ook trekt hij alleen maar harder
80 85 vind ik langzaam voor snelle 50cc maarja veel succes verder nog hij ziet er mooi uit
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
za nov 18, 2006 10:40 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
aprilia blackdream driver schreef: die van ons uit 2000 of 2001 met 50cc orginele cilinder en orginele iutlaat imitatie zuiger 90 95 alsti warm is en met twinner nu eronder ook trekt hij alleen maar harder
80 85 vind ik langzaam voor snelle 50cc maarja veel succes verder nog hij ziet er mooi uit
Naja ik weet de top niet.
Komt over paar weken wel :)
|
zo nov 19, 2006 12:03 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
en we zijn inmiddels een aantal weekjes verder,, dus! hoe hard rijd dat hok nou ?
|
wo jan 10, 2007 2:32 am |
|
|
|