Auteur |
Bericht |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
heb jij nou geen last van drempels dan ?
hoe hard ga je daar over
ene hoeveel istie verlaagd anders ga ik het mss ook wel doen
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
zo jul 02, 2006 9:36 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ik heb m ook verlaagd 3cm k kan gwoon vol gas over drempels enz.. (niet dat k dat doe) 5cm is te ver..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jul 02, 2006 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
ik reed afgelopen zaterdag middag in weesp, en er zwaaide iemand naar me, ik dacht, ken ik die persoon ergens van maar ik denk laat ik maar even stoppen, dus die jongen keert om en stelt zich zelf voor, hij zegt:
Jij bent toch SantanoS-RS van apriliaforum?
Dat was dus Flexer van het forum
was wel grappig, jammer dat je alleen niet op je brommer was
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
zo jul 02, 2006 10:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
haha en gister kwam ik weer langs toen je met een paar vrienden aan t zwemmen was volgens mij stond 2 scootertjes en een tzr bij d8 ik
_________________ ..Mn rs: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3773 ..
|
wo jul 05, 2006 10:41 am |
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
FleXer schreef: haha en gister kwam ik weer langs toen je met een paar vrienden aan t zwemmen was volgens mij stond 2 scootertjes en een tzr bij d8 ik
haha zou kunnen ja bij Aquamarin heb je deze keer niet Herkent of gezien
|
wo jul 05, 2006 11:04 am |
Persoonlijk album
|
|
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
Hij is te koop!
Ik vraag er 1400 voor
Laat maar wat van je horen als je geinterseerd bent
email: fwmvanenst@hotmail.com
Het kan dat ik niet reageer ivm met vakantie.
|
di jul 18, 2006 8:55 pm |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
FleXer schreef: RS driver schreef: mooi dingkie wat is z'n top dan? en scheelt het erg veel in z'n rijgedrag als hij verlaagd is? nogmaals, topding (alleen die handvatten mogen wel anders idd) He bedankt voor de reacties haha door jullie vind ik die handvatjes ook niet mooi opeens haha maar ik laat ze er lkkr opzitten want ik vind ze wel chill rijden. (vooral met mijn grote knuisten haha). jah top is ruim 100, maar ik heb nog de ori vertanding erop zitten dus hij trekt wel behoorlijk hard vind ik zelf; ik kan in zn 6de nog steeds rond de 11000 toeren maken dus. Ik kan er best makkelijk een wheelie mee maken maar na dat een paar keer gedaan te hebben kon ik mn voorwiellagers vervangen Dus geen wheelies meer voor mij En jah rijgedrag verandert behoorlijk vind ik doordat hij verlaagd is, Vooral op lage snelheid merkt je t verschil dat ie dan moeilijker stuurd, maar op hogere snelheiden en in bochten rijdt ie juist weer veel relaxter vind ik zelf. En voor de looks vind ik t ook vetter omdat dan tenminste die achterkant iets omhoog komt, netzoals bij OM....bij NM vind ik altijd dat hij iets te 'recht' staat als hij niet is verlaagd. Dat is koppeling laten schieten, ken met org. schakel ook want bij een normaale wheelie kom je niet hard neer en gaan je lagers dus niet kapot
_________________ Niets
|
do jul 20, 2006 12:31 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
kun je niet beter bij 'te koop' een topic aanmaken?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do jul 20, 2006 12:33 am |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
aangezien jullie altijd ´beschaafd nederlands´ willen op dit forum zal ik ook even wat uitleggen aan iedereen...er was hier namelijk maar eentje die de meervoud vorm van het zelfstandig naamwoord HANDVAT op de juiste manier wist te spellen.
handvat wordt namelijk handvatten met 2 T´s
biervat wordt biervaten met 1 T
behoorlijk storend dus in het vervolg graag goed spellen want ik snap anders niet waar jullie het over hebben
p.s. wel vette brommer!!!
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
do jul 20, 2006 10:21 am |
|
|
FleXer
ApriliaForum Member
|
quote]Dat is koppeling laten schieten, ken met org. schakel ook want bij een normaale wheelie kom je niet hard neer en gaan je lagers dus niet kapot [/quote]
nee hij maakt wel een wheelie toen ie standaard was moest je idd de koppeling laten schieten. Nu hoeft dat niet om hem omhoog te krijgen
|
do jul 20, 2006 11:11 am |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
mooie sleutelhanger van de jager trouwens heb ik ook
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
do jul 20, 2006 12:59 pm |
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
Hey
is het al gelukt met het verkopen?
|
vr aug 11, 2006 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
FleXer
ApriliaForum Member
|
neej heb er ook niet echt veel aan gedaan eigenlijk,
wel een paar biedingen binnen gekregen, maar ik moet m eerst maar eens op marktplaats.nl zetten.
|
vr aug 11, 2006 8:47 pm |
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
|
FleXer schreef: neej heb er ook niet echt veel aan gedaan eigenlijk, wel een paar biedingen binnen gekregen, maar ik moet m eerst maar eens op marktplaats.nl zetten.
hmm.. ik heb mijn rs er ook sinds vandaag op staan
|
vr aug 11, 2006 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
zo lang had je m toch niet santanos
|
vr aug 11, 2006 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
|