Auteur |
Bericht |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
M3rcury schreef: SantanoS-RS schreef: Ik las dat je het gehaald had, gefeliciteerd!  Dank je, maar nu komt hij pas donderdag Nou heb ik mijn extra stempetje, kan ik nog niet rijden  Zaterdag komen er waarschijnlijk foto's bij, samen met een cagiva mito 125cc van een vriend van mij 
TOF!
we wachten de filmpjes en foto's vol ongeduld af 
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
di jun 13, 2006 2:00 pm |
|
 |
M3rcury
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 07, 2006 8:12 pm Berichten: 25 Woonplaats: Zeewolde
|
Filipino schreef: M3rcury schreef: SantanoS-RS schreef: Ik las dat je het gehaald had, gefeliciteerd!  Dank je, maar nu komt hij pas donderdag Nou heb ik mijn extra stempetje, kan ik nog niet rijden  Zaterdag komen er waarschijnlijk foto's bij, samen met een cagiva mito 125cc van een vriend van mij  TOF! we wachten de filmpjes en foto's vol ongeduld af 
Filpjes zal nog ff duuren, die maat met die mito moet ook nog zijn rijbewijs halen. dan gaan we samen rijden, foto's gaan we zaterdag maken 
_________________ Aprilia RS 125!
|
di jun 13, 2006 2:08 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Tis wel perfect weer om te touren/racen
maar ben benieuwt naar je foto`s 
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
di jun 13, 2006 3:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
racen ja dat is het
bel je me ff als je um in de prak heb liggen  koop ik het wrak van je voor goed geld
0638274...
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di jun 13, 2006 11:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
waarom nou altijd zo reageren adri
|
di jun 13, 2006 11:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
beemsterkaas schreef: waarom nou altijd zo reageren adri
adri = coolw
dus stfu
ik vind hem ook nogal kinderlijk overkomen  plaats dat je nou eerst ff ervaring gaat opdoen dan dat ding af te ragge met "racen" maargoed... wie ben ik... zijn zijn centen 
|
wo jun 14, 2006 11:51 am |
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Waarom Adri zo reageerd :
Adri is een jongen die al veel heb mee gemaakt en al veel mensen heb mee gemaakt die zeggen dat ze alles kunnen en later er dik mee valen. Nu denkt Adri dat deze jongen met die (nog) mooie rs125 dat het zelfde is als vele andere jonge beginnende motorrijders, jong en onbehouden Adri verwacht daarom ook dat deze rs125 binnenkort een paar schaafplekken heeft of misshcien wel een heel krom frame, daarom bied hij de mogelijkheid aan om, wanneer de rs stuk is, om opte kopen :)
en goed net wat meneer W. zegt hierboven als hij eerst nou ff een rijbewijs haalt... heeft hij die eigenlijk al wel ? en daarna eens lekker ervaring opdoet, want het is natuurlijk geen schakelbrommer en zeker niet een Zcoot0r
Aldus Adri
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo jun 14, 2006 12:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Dr_wieb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2004 12:18 pm Berichten: 22 Woonplaats: vlaardingen
|

Adri schreef: Waarom Adri zo reageerd :
Adri is een jongen die al veel heb mee gemaakt en al veel mensen heb mee gemaakt die zeggen dat ze alles kunnen en later er dik mee valen. Nu denkt Adri dat deze jongen met die (nog) mooie rs125 dat het zelfde is als vele andere jonge beginnende motorrijders, jong en onbehouden Adri verwacht daarom ook dat deze rs125 binnenkort een paar schaafplekken heeft of misshcien wel een heel krom frame, daarom bied hij de mogelijkheid aan om, wanneer de rs stuk is, om opte kopen :)
en goed net wat meneer W. zegt hierboven als hij eerst nou ff een rijbewijs haalt... heeft hij die eigenlijk al wel ? en daarna eens lekker ervaring opdoet, want het is natuurlijk geen schakelbrommer en zeker niet een Zcoot0r
Aldus Adri
1e manier van opvatten:
Waarom maak je je druk om andere mensen wat ze doen?
2e manier van opvatten:
een rs125 is een perfecte beginnersmotor, licht en wendbaar dus dan kun je inderdaad rijden/racen als je al de ervaring hebt van een rs50.
3e manier van opvatten is:
Adri is een jongen die hoopt dat de jongen met de rs125 onderuit gaat en Adri er dus ZELF beter van wordt door hem op te knappen en te verkopen.
4e manier:
Adri zit niet goed in z`n vel en probeerd intressant over te komen op een forum wat domheid tot gevolg heeft.
En Adri niet te persoonlijk opvatten maar niet iedereen is zoals jou.
en nu een reactie van mij:
Supermooie rs125
|
wo jun 14, 2006 12:47 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|

Dr_wieb schreef: Adri schreef: Waarom Adri zo reageerd :
Aldus Adri 1e manier van opvatten: Waarom maak je je druk om andere mensen wat ze doen? 2e manier van opvatten: een rs125 is een perfecte beginnersmotor, licht en wendbaar dus dan kun je inderdaad rijden/racen als je al de ervaring hebt van een rs50. 3e manier van opvatten is: Adri is een jongen die hoopt dat de jongen met de rs125 onderuit gaat en Adri er dus ZELF beter van wordt door hem op te knappen en te verkopen. 4e manier: Adri zit niet goed in z`n vel en probeerd intressant over te komen op een forum wat domheid tot gevolg heeft. En Adri niet te persoonlijk opvatten maar niet iedereen is zoals jou. en nu een reactie van mij: Supermooie rs125
ik ben met hem eens.... ik kan me in zijn "MENING" vinden... ben ik nu ook apart ?
niet persoonlijk opvatten wiebe !
|
wo jun 14, 2006 1:06 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Bla Bla
Mooi ding
rij int begin maar gewoon voorzichtig.
@ wiebe: ik vind het tog een vreemde beredenering. dat als je brommer kan rijden dat je dan kan racen met een 125cc? dit verschil is de eerst tijd al enorm. De manier waarop je met de brommer rijd word je als je je motor bewijs haalt gelijk uit je kop gestampt. want die is 90% gewoon verkeerd.
Gewoon lekker rustig aan doen
opt gemak beginnen af en toe je grenzen verleggen. en als je wilt racen lekek ropt circuit doen of industrieterein dat je geen gevaar voor anderen word 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jun 14, 2006 1:34 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
inderdaad, en hij heeft ze rijbewijs ja, ik wilde alleen zeggen dat het echt niet vanzelfsprekend is dat hij valt of zo.
maargoed succes met je rs 
|
wo jun 14, 2006 1:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Dr_wieb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2004 12:18 pm Berichten: 22 Woonplaats: vlaardingen
|
Fast-Rider schreef: Bla Bla Mooi ding rij int begin maar gewoon voorzichtig. @ wiebe: ik vind het tog een vreemde beredenering. dat als je brommer kan rijden dat je dan kan racen met een 125cc? dit verschil is de eerst tijd al enorm. De manier waarop je met de brommer rijd word je als je je motor bewijs haalt gelijk uit je kop gestampt. want die is 90% gewoon verkeerd. Gewoon lekker rustig aan doen opt gemak beginnen af en toe je grenzen verleggen. en als je wilt racen lekek ropt circuit doen of industrieterein dat je geen gevaar voor anderen word 
Ik bedoelde meer het gevoel voor rijden, maar nu lees ik dat hij geen brommer heeft gereden hiervoor. Dan idd tijd rustig doen. Maar om dan gelijk te zeggen dat ik je wrak wil kopen als je valt gaat een beetje ver vind ik van Adri.
|
wo jun 14, 2006 3:55 pm |
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
En Adri is ook maar 18, dus ik vind dat ook jij niet zo moet doen alsof je al jaaaren ervaring hiermee heeft, bedoel, valt ook allemaal wel mee.
Verder niks persoonlijks 
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jun 14, 2006 4:21 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: En Adri is ook maar 18, dus ik vind dat ook jij niet zo moet doen alsof je al jaaaren ervaring hiermee heeft, bedoel, valt ook allemaal wel mee. Verder niks persoonlijks 
heb je spuit 11 ook weer....
|
wo jun 14, 2006 4:29 pm |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
 jongens dit topic is om je aprilia te showe..
aldus weer een reactie van de wannebe mod 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo jun 14, 2006 4:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|