Auteur |
Bericht |
Eef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 12:59 am Berichten: 324 Woonplaats: Aalsmeer
|
lagel schreef: rs-power schreef: dennis aprillia driver schreef: haha ok maar wis dat niet van die race ontsteking maar in het eerste filmpje gebruikt hij hem wel dus darom lagel mwa dan klopt het ook niet ik laat ook vaak gewoon mijn sleutel erin zitten en soms weer niet
als ik me sleutel erin laat dan zag je niks door de sleutelbos..
dan maar zonder sleutel :)
mhr- was idd gehakt wat nino zei...
geen goeie freesjes en gwoon geprobeerd... zou die over de max gaan was het jmmer... altijd leuk om te proberen :)
toerenteller zal ook niet kloppen, maar zal ook niet veel schelen denk...
waarom zou hij niet kloppen? dan zou hij nooit moeten kloppen. ivm vertanding op je koppeklingshuis...
maargoed.. zuiger van me mhr is nu wel goed op ja.. ik rij er ook niet mee...
manston staat opt verlanglijstje nu.. voor dagelijks gebruik :p
of de pro race voor dagelijks weet nog niet :)
_________________ Suzuki GSX-R 600 k1 Honda XR600R Supermotard CRF
|
wo dec 07, 2005 12:41 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Die toeren teller klopt echt niet volgens mij, heeft niks te maken met je aandrijving maar je klok zelf. dat was het eerste wat ik opmerkte tegen Nino, als er beetje roest in de klok of het veertje is een beetje lam of je hebt de naald een keertje van de teller afgehad om bvb de wijzerplaat te vervangen dan kan je de teller al niet meer vertrouwen. en jij hebt de wijzerplaat vervangen. ook als je kijk in het filmpje naar het stationair toeren tal is dat wel een beetje erg hoog op de teller. vind het waanzinig veel toeren in vergelijking tot het geluid. zet er maar een digitale toeren teller naast.
|
wo dec 07, 2005 1:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 12:59 am Berichten: 324 Woonplaats: Aalsmeer
|
ja.. jij hebt gelijk...
amen
_________________ Suzuki GSX-R 600 k1 Honda XR600R Supermotard CRF
|
wo dec 07, 2005 6:43 pm |
|
|
Dakana
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 27, 2005 12:46 am Berichten: 95 Woonplaats: Haarlem
|
RS_Patrick schreef: . zet er maar een digitale toeren teller naast.
dan is er vast ook wel weer iemand die gaat zeuren dat de inductie verstoort word en bla bla bla...
|
wo dec 07, 2005 7:58 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
naja je kan er eeuwig over diskuseren
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
wo dec 07, 2005 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Idd, het ziet er iig wel vet uit
|
wo dec 07, 2005 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
TZRaider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 13, 2005 12:27 pm Berichten: 9 Woonplaats: Nigtevecht
|
kzou is aan een andere vertanding denke je bent nu mega veel tijd kwijt met schakelen, en je rijdt maar 100 op 14.000 toeren ofzo. Kan nooit goed voor je tandwielen zijn
|
wo dec 07, 2005 9:24 pm |
|
|
Dakana
ApriliaForum Member
|
TZRaider schreef: Kan nooit goed voor je tandwielen zijn
die kunnen nog wel veel meer hebben dan dat
|
wo dec 07, 2005 11:49 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
TZRaider schreef: kzou is aan een andere vertanding denke je bent nu mega veel tijd kwijt met schakelen, en je rijdt maar 100 op 14.000 toeren ofzo. Kan nooit goed voor je tandwielen zijn
hoe zit het dan met cilinders die 16.000 toeren draaien?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do dec 08, 2005 2:11 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Dakana schreef: RS_Patrick schreef: . zet er maar een digitale toeren teller naast. dan is er vast ook wel weer iemand die gaat zeuren dat de inductie verstoort word en bla bla bla...
waar slaat dat op? je ziet toch ook wel in het eerste filmpje dat die stil staat dat hij 3000 toeren stationair aangeeft, beetje veel voor stationair vind je niet? en als ik het geluid vergelijk met de mijne op zo een hoog toerental dan klinkt het ook als of die van hem een heel stuk minder draait als wat hij aangeeft. wil hem helemaal niet afzijken of zo. propeer hem aleen uit te leggen dat hij er ff een digitale toeren teller op moet zetten en dan vergelijken met zijn anologe toerenteller, mischien heeft hij nog een andere klok of binnen werk liggen en kan die proberen of hij beter klopt daarmee.
|
do dec 08, 2005 5:24 am |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
pff loop er niet zo over door te zagen man, of hij dat zelf niet weet . Nou weer goede reacties op die mooie rs denk , toerentellergezeur vult al 2 pagina's
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do dec 08, 2005 8:25 am |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
RS_Patrick op een filmpje kun je NOOIT vergelijk met het geluid in het echt!
dus loop nu niet te zieke daar over want ik heb hem in het echt gezien en dat ding komt echt wel voor uit....
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
do dec 08, 2005 2:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
mijnes loopt ook 35000 staionair hoor. maar weer gewoon ontoppic jah
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do dec 08, 2005 3:38 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
|
ik loop niet te zieken. maar je ziet zo wel dat tie stationair te veel aangeeft vergeleken het geluid. was alleen bedoelt als een tip. snap niet waarom hij er AF1 dashboard in heeft gezet. teminste het zijn presies de zelfde wijzerplaten als ik in mijn Sintesi heb. maar wat is er met het dashboard op de foto gebeurt dan met dat leeuwtje er in? vond die veel mooier en toeren teller loopt ook verder door.
het is wel een hele mooie kleur blauw op dat ding en hij trekt en klinkt ook lekker.
|
do dec 08, 2005 3:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dakana
ApriliaForum Member
|
RS_Patrick schreef: waar slaat dat op? je ziet toch ook wel in het eerste filmpje dat die stil staat dat hij 3000 toeren stationair aangeeft, beetje veel voor stationair vind je niet? en als ik het geluid vergelijk met de mijne op zo een hoog toerental dan klinkt het ook als of die van hem een heel stuk minder draait als wat hij aangeeft. wil hem helemaal niet afzijken of zo. propeer hem aleen uit te leggen dat hij er ff een digitale toeren teller op moet zetten en dan vergelijken met zijn anologe toerenteller, mischien heeft hij nog een andere klok of binnen werk liggen en kan die proberen of hij beter klopt daarmee.
mijne draaide met 70ng en ninja twinner toen ik hem kocht ook 2500-2750 stationair en die klonk na genoeg precies het zelfde (tis dat ik het filmpje effe niet kan uploaden anders had ik hem er bij gezet, misschien dat sommige van dit board het filmpje nog wel kennen)
en mijne had geen eens een inner rotor of andere tuning..
als je me niet gelooft mag je me gerust toevoegen op msn dat ik het filmpje als nog even door stuur
overigens heb ik niets aan mijn toerenteller of blok geweizigd, alleen andere cilinder op gezet en toeren teller klopt perfect. (draait nu 1500 stationair en 12.500 max)
|
do dec 08, 2005 4:25 pm |
|
|
|