Geregistreerd: di aug 03, 2010 9:07 pm Berichten: 131 Woonplaats: Klijndijk
Re: Alain's SX '09
Mooiste aprilia die er is.. IK moest zo'n maand wachten voordat ze hem konden leveren. Maar dan heb je ook wel unieke brommer zowat. Je ziet ze haast nooit rijden. Maar je kan zelf toch ook wel velglint plakken. En nieuwe banden is zonder. Ookal zijn veerubbers niet zo goed. Er valt wel mee te rijden. En als je crosskap neemt. Neem dan die van een sxv en laat dit spatbord zitten. Dat ziet er zo ziek uit
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
Re: Alain's SX '09
Ik keek niet genoeg vooruit volgens de examinator. Nja ik probeerde het gewoon overdreven goed te doen, daarom remde ik voor elk kruispunt enzo.. als ik gewoon reed zoals in de lessen was ik zeker weten geslaagd .
zuid limburg meeting voor t voorjaar heeft er dus 2 leden bij alain met zn SX, want alain die komt natuurlijk ook gewoon want hij wil poserfoto's voor op z'n hyves . En een vriend van mij met een aprilia rs my
Edit: die stickers heb ik eraf getrokken, heb alleen nog de michelinmannetjes op t voorspatbord, en nu op de onderkuip nieuwe derbi stickers, en dan nog eens een mooie gpr sticker op de middenkuip. alleen die originele is met een groene r, en dat is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum