Aprilius zijn Aprilia rs 50 / Raceframe's !!!!
Auteur |
Bericht |
mauptzr
ApriliaForum Member
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK
mooi ding man succes
|
do aug 12, 2010 5:14 pm |
|
|
Narcotica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 05, 2009 5:36 pm Berichten: 263 Woonplaats: België
|
Ik dacht dat er een 125 kwam?
|
do aug 12, 2010 5:36 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
@ JasonNL/ Le Derbi: de plannen zijn nu opknappen waar het kan , en zo veel mogelijk op een normale rs laten lijken @ thijsV : Danku , vindt ik zelf ook @mauptzr : danku @ narcotica : jha die komt ook nog wel, als ik niet te veel geld spendeer aan mijn rs50
do aug 12, 2010 7:28 pm |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
Maare als jij nou je handjes loslaat trekt die dan sterk naar een kant of niet Ene als je bijvoor beeld aan een andere frame kan komen doe je dat dan of nie
do aug 12, 2010 8:24 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
als ik me handjes loslaat , dan blijft hij braaf rechtdoor rijden en als ik aan een ander frame kan komen . dan zou ik dat direct doen
do aug 12, 2010 10:33 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Leuk dat je weer je vrijheid terug hebt, en dat je weet kunt rijden op je eigen rijtuig! Maar ik zou er niet meer al teveel geld in steken, beter haal je die RS125 snel!
do aug 12, 2010 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Narcotica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 05, 2009 5:36 pm Berichten: 263 Woonplaats: België
|
Nee want nieuw frame dan zit je nog met die bewerkte kappen ... , kosten die je beter niet doet en voor je 125 gaat zoals RS746 zegt
|
do aug 12, 2010 11:43 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
dat is inderdaad precies zoals ik erover denk maar mocht er ooit een buitenkansje komen om een ander frame te kopen . dan zal ik het zeker wel overwegen , want als ik in mijn rsje wat geld stop , kan ik hem ook weer voor goed geld verkopen
vr aug 13, 2010 12:03 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Ik heb hem recent een aantal keer mogen bewonderen, en hij staat er stralend bij hoor.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr aug 13, 2010 1:33 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Chrizu-kun schreef: Haha, toch wat van gaan maken heah! K zal hem volgen. Wanneer denk je dat je bromskie weer rijklaar is? En let maar niet op die Robinrs98, heb je zijn "brommer" al is gezien? Dat ding is echt te walgelijk voor woorden. klopt daarom ligt hij nu ook uit elkaar, enja niet iedereen krijgt een nieuwe brommer van zijn papa of mama, of heeft het geld ervoor om een nieuwe te kopen en moet het dus met een wat mindere doen, en daar kan ik prima mee leven
_________________ Mijn RS OM
|
vr aug 13, 2010 1:50 pm |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
RobinRS98 schreef: Chrizu-kun schreef: Haha, toch wat van gaan maken heah! K zal hem volgen. Wanneer denk je dat je bromskie weer rijklaar is? En let maar niet op die Robinrs98, heb je zijn "brommer" al is gezien? Dat ding is echt te walgelijk voor woorden. klopt daarom ligt hij nu ook uit elkaar, enja niet iedereen krijgt een nieuwe brommer van zijn papa of mama, of heeft het geld ervoor om een nieuwe te kopen en moet het dus met een wat mindere doen, en daar kan ik prima mee leven Hou gewoon je commentaar voor je ,en dat commentaar van iedereen krijgt een nieuwe brommer Ik heb zelf heel hard gespaart voor mijn 2 brommers Dus gewoon je bakkes houwe
vr aug 13, 2010 5:02 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
love is in the air, tutudutudu trouwens le derbi heb jij er 2?
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
vr aug 13, 2010 5:06 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Le Derbi schreef: RobinRS98 schreef: Chrizu-kun schreef: Haha, toch wat van gaan maken heah! K zal hem volgen. Wanneer denk je dat je bromskie weer rijklaar is? En let maar niet op die Robinrs98, heb je zijn "brommer" al is gezien? Dat ding is echt te walgelijk voor woorden. klopt daarom ligt hij nu ook uit elkaar, enja niet iedereen krijgt een nieuwe brommer van zijn papa of mama, of heeft het geld ervoor om een nieuwe te kopen en moet het dus met een wat mindere doen, en daar kan ik prima mee leven Hou gewoon je commentaar voor je ,en dat commentaar van iedereen krijgt een nieuwe brommer Ik heb zelf heel hard gespaart voor mijn 2 brommers Dus gewoon je bakkes houwe hou zelf je "bakkes", als je iets verder leest staat er ook " of heeft geen geld om een nieuwe te kopen" stomme klapjosti, oja alleen achtergestelde kampers uit brabant gebruiken het woord "bakkes"
_________________ Mijn RS OM
|
vr aug 13, 2010 5:21 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
RobinRS98 schreef: Chrizu-kun schreef: Haha, toch wat van gaan maken heah! K zal hem volgen. Wanneer denk je dat je bromskie weer rijklaar is? En let maar niet op die Robinrs98, heb je zijn "brommer" al is gezien? Dat ding is echt te walgelijk voor woorden. klopt daarom ligt hij nu ook uit elkaar, enja niet iedereen krijgt een nieuwe brommer van zijn papa of mama, of heeft het geld ervoor om een nieuwe te kopen en moet het dus met een wat mindere doen, en daar kan ik prima mee leven Neej klopt dat niet iedereen een nieuwe brommer krijgt van zijn ouders. Maar dat haalt niet weg dat je het recht hebt om iemand zijn topic te verneuken met jouw achterlijke comments nadat hij nadrukkelijk heeft gevraagd om dat niet meer tedoen aangezien hij het toch al genoeg heeft moeten aanhoren. Wat ook inhoud dat andere het moeten hebben aanhoren dat mensen die commentaar leverden (wij dus). Dus wees eens een lief jongetje en houd je kutcommentaar voor je en houd op met deze topic verneuken. Bedankt. Graag gedaan. Hier heb je een lolly.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
vr aug 13, 2010 5:27 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Jongens ga nu niet aprillius z'n topic liggen verneuken, beetje triest dit en ja robin we kijken allemaal naar jou als ik zeg verneuken
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
vr aug 13, 2010 5:28 pm |
|
|
|