mijn identikit(nieuwe foto's ;) ) - aprilia_chick!
Auteur |
Bericht |
RS Rik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 7:35 pm Berichten: 24 Woonplaats: Geijsteren
|
Volgens mij zit bijna iedereen daar op te wachten
_________________ Get your kicks with 2-Stroke-Mix!!
|
ma jul 04, 2005 10:18 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
|
Citaat: vriend van me heeft ook een Indentikit hij heeft goude velgen en zwart frame, hij is al 5 keer op de rollerbank geweest waarvan de laatste keer met: 70cc Hebo Manston maximaal getuned door de Jager, 24 mm vlakschuif (d8 ik) en gianelli uitlaat en HPI binnenrotor(153 digitaal), en laatste keer had hij 125 euro boete en mocht weer vrolijk naar huis
maar bij de 2 kw is het toch al iets van 200 euro,
althans ken iemand moest ook op de rollerbank en die tellers gaan maar tot de 2 kw en hij had dus 2kw en moest in de 300 euro betalen zit ook teveel decibel bij van geluid..
|
ma jul 04, 2005 10:19 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
apriliars50power schreef: Citaat: vriend van me heeft ook een Indentikit hij heeft goude velgen en zwart frame, hij is al 5 keer op de rollerbank geweest waarvan de laatste keer met: 70cc Hebo Manston maximaal getuned door de Jager, 24 mm vlakschuif (d8 ik) en gianelli uitlaat en HPI binnenrotor(153 digitaal), en laatste keer had hij 125 euro boete en mocht weer vrolijk naar huis maar bij de 2 kw is het toch al iets van 200 euro, althans ken iemand moest ook op de rollerbank en die tellers gaan maar tot de 2 kw en hij had dus 2kw en moest in de 300 euro betalen zit ook teveel decibel bij van geluid..
uuhm kweet verder niet hoe die boetes zijn ofzo maar, hij was dus thuis hij had net zen hpi erop gezet, en had hem dus even gestart en de buren hadden de politie gebelt en toen moest hij mee naar het bureau, maar dat maakt nie uit zover ik weet.
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
di jul 05, 2005 3:54 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Indentikit2002 schreef: apriliars50power schreef: Citaat: vriend van me heeft ook een Indentikit hij heeft goude velgen en zwart frame, hij is al 5 keer op de rollerbank geweest waarvan de laatste keer met: 70cc Hebo Manston maximaal getuned door de Jager, 24 mm vlakschuif (d8 ik) en gianelli uitlaat en HPI binnenrotor(153 digitaal), en laatste keer had hij 125 euro boete en mocht weer vrolijk naar huis maar bij de 2 kw is het toch al iets van 200 euro, althans ken iemand moest ook op de rollerbank en die tellers gaan maar tot de 2 kw en hij had dus 2kw en moest in de 300 euro betalen zit ook teveel decibel bij van geluid.. uuhm kweet verder niet hoe die boetes zijn ofzo maar, hij was dus thuis hij had net zen hpi erop gezet, en had hem dus even gestart en de buren hadden de politie gebelt en toen moest hij mee naar het bureau, maar dat maakt nie uit zover ik weet.
hmm lekkere buren dan ik geloof dat ik toen ok zoiets heb gehad. De politie stond na 2 min voor mijn deur toen ik de fasmem erop had gezet
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
di jul 05, 2005 4:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Zoiets heb ik ook mee gemaakt, woon naast zo`n ouwe taart en khad net voor me verjaardag 70cc gehad, dus gelujk d`r op en showe aan familie dus ik me af1 weer trug in de schuur rijdt d`r 5 min later zo`n fucking politie auto door de straat, terwijl hier bij ons op dorp bijna nooit politie komt en ckr nie in onze straat, maar ja hij stond lkkr binne dus nix aan ut handje, maar je vertrouwen wordt zowel minnder in mense
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
di jul 05, 2005 4:44 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
lekkere buren allemaal, ik heb gelukkig geen buren.
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
di jul 05, 2005 5:57 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
maakt zo'n fastmen zo veel meer geluid dan...?
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di jul 05, 2005 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Nollie schreef: maakt zo'n fastmen zo veel meer geluid dan...?
beetje, als je openneer door de straat rijd heh
|
di jul 05, 2005 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
maar ze kunnen je toch niets maken, in verband met eigen terein enzo? of zit ik er nu helemaal naast?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di jul 05, 2005 7:43 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: maar ze kunnen je toch niets maken, in verband met eigen terein enzo? of zit ik er nu helemaal naast?
eigen terrein mag het wel, maar we waren op de straat. Dus dan mogen ze je wel aanhouden
|
di jul 05, 2005 7:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
hehehe, maar die lui met de andere buren niet toch? en dan waren jullie gewoon genaaid
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di jul 05, 2005 8:21 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: hehehe, maar die lui met de andere buren niet toch? en dan waren jullie gewoon genaaid
yep, zo zijn mensen tegenwoordig, echt kotsmisselijk zoiets .
Net als die mensen van de burgerwacht (camera's in auto's en dan mensen die te hard rijden naaien bij de policie
maargoed genoeg offtopic laten we weer ontopic gaan met een hoop fotos enz
|
di jul 05, 2005 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
nog 1 offtopic vraagje : waar zitten de begrensers in een ninja dan? ben er nog geeneen tegengekomen...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
di jul 05, 2005 10:38 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: nog 1 offtopic vraagje : waar zitten de begrensers in een ninja dan? ben er nog geeneen tegengekomen...
bij de bocht en voor de dempers meen ik ergens gelezen te hebben
|
di jul 05, 2005 10:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
locowine schreef: nog 1 offtopic vraagje : waar zitten de begrensers in een ninja dan? ben er nog geeneen tegengekomen...
die van jouw is ook begrenst hoor, dat hoor ik en dat zie ik, want je ken ook maar 65 ofzo
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jul 06, 2005 1:27 am |
|
|
|