Auteur |
Bericht |
SakerTje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 28, 2009 8:04 pm Berichten: 2258 Woonplaats: sintjuttemis
|
 Re: Aprilia RX super motard
maar aprilia ziet er vééééél beter uit 
|
vr dec 18, 2009 12:32 pm |
|
 |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
bartp schreef: Ik word gek van die neuzen die mijn aprilia een derbi noemen. Ik ga het nog een keer uitleggen voor alle dombo's hiero: Aprilia-derbi-gilera-piaggio-(vespa?) horen allemaal bij Group Piaggio, en daarom lijken ze op elkaar omdat de ontwerpers nogal lui zijn. Mijn aprilia is dus geen "neppe-derbi"!
Heb toch eens respect voor elkaars smaak en keuze, jezus.
OT; Mooie brommer. toch vind ik je brommer een namaak derbi 
|
vr dec 18, 2009 1:44 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
arnemuiden-rs schreef: bartp schreef: Ik word gek van die neuzen die mijn aprilia een derbi noemen. Ik ga het nog een keer uitleggen voor alle dombo's hiero: Aprilia-derbi-gilera-piaggio-(vespa?) horen allemaal bij Group Piaggio, en daarom lijken ze op elkaar omdat de ontwerpers nogal lui zijn. Mijn aprilia is dus geen "neppe-derbi"!
OT; Mooie brommer. toch vind ik je brommer een namaak derbi  Dan vind ik jou brommer een namaak aprilia  . 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr dec 18, 2009 4:33 pm |
|
 |
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
bart, lul nie.. geef het nou toe, bij een sx staat er overal derbi op 
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
vr dec 18, 2009 5:14 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
niet overal. En alsnog: het blijft feit dat het gewoon 1 merk is, alleen staat er een ander type vermeld.. 
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr dec 18, 2009 5:40 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: niet overal. En alsnog: het blijft feit dat het gewoon 1 merk is, alleen staat er een ander type vermeld..  maar de senda was er eerder dus is aprilia automatisch namaak 
za dec 19, 2009 5:32 am |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
Het is 1 merk, hoe kan het namaak zijn?
|
za dec 19, 2009 12:23 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
simpel, omdat de de derbi er eerst was
derbi maakt al deel uit van de piaggio groep vooraleer aprilia werd overgenomen
en aangezien ze bij piaggio geen zin hadden om een volledig nieuwe machine te ontwikkelen, hebben ze enkel een nieuw blok ontwikkeld (in oorsprong enkel voor derbi - vandaar al de logo's), en dan op basis van de bestaande (!!!) gpr en senda een reeks aprilia's ontwikkeld.
za dec 19, 2009 12:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JoriRS
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: Ik word gek van die neuzen die mijn aprilia een derbi noemen. Ik ga het nog een keer uitleggen voor alle dombo's hiero: Aprilia-derbi-gilera-piaggio-(vespa?) horen allemaal bij Group Piaggio, en daarom lijken ze op elkaar omdat de ontwerpers nogal lui zijn. Mijn aprilia is dus geen "neppe-derbi"!
OT; Mooie brommer. ja daarom zit er ook een derbi blok onder 
|
za dec 19, 2009 8:02 pm |
|
 |
JoriRS
ApriliaForum Member
|
JoriRS schreef: bartp schreef: Ik word gek van die neuzen die mijn aprilia een derbi noemen. Ik ga het nog een keer uitleggen voor alle dombo's hiero: Aprilia-derbi-gilera-piaggio-(vespa?) horen allemaal bij Group Piaggio, en daarom lijken ze op elkaar omdat de ontwerpers nogal lui zijn. Mijn aprilia is dus geen "neppe-derbi"!
OT; Mooie brommer. ja daarom zit er ook een derbi blok onder  Derbi heeft aprilia wat jaar geleden erbij overgekocht zodoende.
|
za dec 19, 2009 8:03 pm |
|
 |
bartp
ApriliaForum Member
|
Het is een blok van Group Piaggio, gebasseert op de ebe050 ofzo van derbi :)
En Piaggio heeft Derbi en Aprilia gekocht, neus.
|
za dec 19, 2009 8:04 pm |
|
 |
Reb
ApriliaForum Member
|
Aprilia is gewoon wanabee Derbi einde verhaal 
|
za dec 19, 2009 8:56 pm |
|
 |
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
ga naar derbiclub dan jongeh!
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
za dec 19, 2009 9:13 pm |
|
 |
Reb
ApriliaForum Member
|
Ben ik ook jongeh, maar het is hier veel activer. Dat zegt volgens mij elke derbi rijder 
|
za dec 19, 2009 9:18 pm |
|
 |
ThomasSX
ApriliaForum Member
|
geen bakkus over aprilia dan
|
za dec 19, 2009 9:19 pm |
|
 |
|