Thomas zijn rossifumi 1999 - verkocht
Auteur |
Bericht |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
*Thomas* schreef: Itakura schreef: jah dialect is lastig heh?? mja, twents is lastig
ahum sallands
Niet beledigen
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
za aug 02, 2008 9:17 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
*Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125.
hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor!
|
za aug 02, 2008 9:25 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Racekees schreef: *Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125. hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor!
Happy me, achja richard, jij hebt toch wat meer met 4 wielers, niet?
za aug 02, 2008 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
thomas, die vriend van jou waar je het overhad.... is die nog geïntereseerd in mijn KR1
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
za aug 02, 2008 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ik heb hem ook op internet bekeken thomas.
Verder een geweldige inleiding...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
za aug 02, 2008 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
*Thomas* schreef: Racekees schreef: *Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125. hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor! Happy me, achja richard, jij hebt toch wat meer met 4 wielers, niet?
als vervoer wel, voor de fun niet.. je weet dat ik verliefd op rossifummi's ben toch? veel plezier ermee.. als je em na de winter nog hebt en em kwijt wil, dan weet je me te vinden!
|
za aug 02, 2008 10:19 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: *Thomas* schreef: Racekees schreef: *Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125. hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor! Happy me, achja richard, jij hebt toch wat meer met 4 wielers, niet? als vervoer wel, voor de fun niet.. je weet dat ik verliefd op rossifummi's ben toch? veel plezier ermee.. als je em na de winter nog hebt en em kwijt wil, dan weet je me te vinden!
Spijtig genoeg kan hij niet meer naar NL worden geimporteerd, de kentekenbewijzen zijn namelijk afgeschreven en dat is een onomkeerbaar proces (je kan hem weer laten keuren etc bij de rdw).
Maar stiekem ben ik ook verliefd op dit model, enige NM die me aanspreekt, in Belgie heb je deze kleurstelling (bijna) niet en toen ik naar een 50cc zocht was er nooit eentje.
za aug 02, 2008 10:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Racekees schreef: *Thomas* schreef: Racekees schreef: *Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125. hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor! Happy me, achja richard, jij hebt toch wat meer met 4 wielers, niet? als vervoer wel, voor de fun niet.. je weet dat ik verliefd op rossifummi's ben toch? veel plezier ermee.. als je em na de winter nog hebt en em kwijt wil, dan weet je me te vinden!
ik heb nog wel een opknap rossifumi
za aug 02, 2008 10:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
|
je kan de boom in. gaar hok is dat
|
za aug 02, 2008 10:28 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Racekees schreef: *Thomas* schreef: Racekees schreef: *Thomas* schreef: Dankuwel, Vind hem zelf ook erg leuk, mooie kleurstelling en goed onderhouden. De niet originele stickers en de velgstriping gaan er nog af en op het kontje komt een setje originele stickers. Oja, leuk "detail", hij komt uit Nieuwleusen (NL), gisteren samen met Hendrik half NL doorkruist om 2 motoren te gaan oppikken (deze en eentje voor hem). Felix schreef: Is het trouwens 125 of 250? Een 125. hehe, ik wou deze motor ook eerst, heengebeld maar had er net niet genoeg geld voor! Happy me, achja richard, jij hebt toch wat meer met 4 wielers, niet? als vervoer wel, voor de fun niet.. je weet dat ik verliefd op rossifummi's ben toch? veel plezier ermee.. als je em na de winter nog hebt en em kwijt wil, dan weet je me te vinden! ik heb nog wel een opknap rossifumi
Aan een 50cc met niet ori bestickering heeft iemand die gek is op een rossifumi der weinig aan
za aug 02, 2008 10:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ssssssst
za aug 02, 2008 10:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
No_fear schreef: Mooi ding thomas!
Valt mij op dat de stuurhelften veel langer zijn of lijkt dat alleen maar zo?
Stuurhelften zijn niet erg lang, maar de stuurgewichten wel...
za aug 02, 2008 11:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
ziet er netjes uit zo maar waarom ga je die striping eraf halen? Weer origineel maken zeker?
za aug 02, 2008 11:22 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
kwa vervoer zit ik soms ook liever in de auto (vooral s'winters)
zozo ries wil ook een brommer upgrade
Thomas, hele mooie motor hor en ook max 10jr oud ofnie NM
en ook voor jou vriendelijke waarschuwing, uitkijken voor motorkappen
za aug 02, 2008 11:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
de helft van wat jij typt snap ik echt geen reet jorrit
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo aug 03, 2008 12:01 am |
Persoonlijk album
|
|
|