Aprilia RS50 Factory Fortuna » Jorge Lorenzo Replica
Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Doe is normaal joh... Wat boeit hem jouw mening nog? Ga hier gewoon niet praten want er komt toch niks positiefs uit
Hee maar stresskip, leuke ideeen hoor maar of het uiteindelijk echt een toegevoegde waarde oplevert.... Als het helemaal mooi uitpakt zal het vast wel vet zijn, daar niet van
|
zo feb 11, 2007 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Taferel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:31 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: IJmuiden
|
Waarom maken jullie hier allemaal zo'n focking probleem van zeg.
Het is zijn brommer dus hij doet ermee wat i wilt en wat maakt et uit hoe die eraan komt
_________________ (-) Aprilia 4-Life (-)
Mijn RS: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4884
|
zo feb 11, 2007 6:44 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
omdat hij gvd alle leuke dingen verneukt, en ik ben niet de enige die dat blijkbaar vind
vinden jullie hem mooi, goed dan, doe maar, ik vind dat hij slecht bezig is
is het nu zo moeilijk om eerst even te genieten van je splinternieuwe brommer?
zo feb 11, 2007 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
roel88 schreef: Gezellig topic zeg Maar zonder gekheid, Je gaat als het gaat sneeuwen met je brommer naar school. Je maakt hem nauwlijks schoon. Je noemt je brommer lelijk. Je lijkt me meer een type voor een Honda MB Of een MT man. Ben via de autoweg naar school gegaan En kijk waar ik woon, hier houdt sneeuw het niet langer dan 2uur vol.. thomasrs50 schreef: en hendrik krijgt een waarschuwing? wtf
hij geeft toch gewoon ze mening
jongens toch, stresskip, waarom koop je een mooie, nieuwe rs, neen, wacht ff ... wrm laat je je papie en mamie een dure rs kopen die jij hebt mogen uitkiezen om de velgen te spuiten en er in de zomer dan nog een naked van te maken
koop gwn een setje zwarte velgen en verkoop deze, ze zijn nagelnieuw, zeldzaam en vrij duur
en je moet geen velgen spuiten, metaal wordt niet gespoten: OF je polijst OF je powdercoat
en ik redeneer op deze manier: winter = regen en sneeuw en pekel en ijs etc dus dan rijden we ZONDER onderluik of beter nog, de brommer staat binnen en we nemen de fiets of de wandelschoenen
zomer= zon, meestal droog en dan toeren we op onze hippe machine door de stad en het platteland
echt kerel, je bent niet goed bij je hoofd Velgen worden overgespoten, of gepowerdercoat wat jij wil, zodat het blauw niet meer vloekt bij het rood. En zelf je eigen velgen laten powerdercoaten is makkelijker dan het eerst nog is zien te verkopen, en weer andere velgen zien te kopen.. En ik heb mijn RS om op te rijden, het is me moeder niet.. ken heus wel wat hebben Oke, de brommer is duur.. Maar wat als ik nouw even heel rijk ben ofso? dus aub, houd op met zeiken.. thomasrs50 schreef: omdat hij gvd alle leuke dingen verneukt, en ik ben niet de enige die dat blijkbaar vind
vinden jullie hem mooi, goed dan, doe maar, ik vind dat hij slecht bezig is
is het nu zo moeilijk om eerst even te genieten van je splinternieuwe brommer?
Wie zegt dat ik niet geniet?
|
zo feb 11, 2007 6:55 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
thomasrs50 schreef: en hendrik krijgt een waarschuwing? wtf
hij geeft toch gewoon ze mening
...
echt kerel, je bent niet goed bij je hoofd
niet op de goede manier.. kan ook normaal lijkt mij, hierbij jij ook eentje
|
zo feb 11, 2007 6:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
dat blauw is net wat hem zo speciaal maakt en vloekt helemaal niet, het staat gewoon goed
en als je een gpr nude mooier vind omdat je dan de uitlaat ziet, had je beter die gekocht en opnieuw laten spuiten
die had zwarte velgen en dan had je dalijk een unieke paint
zo feb 11, 2007 6:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
StReS KiP,
zou je NOG een keer willen uitleggen waarom nou dat nude kappie? misschien dat ik er dan begrip voor krijg oid?
graag het hele uitgebreide verhaal, want zeg eerlijk, die kappen zijn toch bloedje geil?
zo feb 11, 2007 7:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
thom_
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 03, 2007 9:58 pm Berichten: 124 Woonplaats: Den Helder
|
StReS KiP schreef: thom_ schreef: welke vertanding heb je nu en hoe hard rijd je met de giannelli ? 11-53 vertanding en rij 85 in overtoeren Komt goed! je gaat voor 13/14- 53 of zo ? [ ik moet ff weten wat een lekkere tandwielverhouding is voor als ik die van mij ga ontgrensen :)] Citaat: Ben via de autoweg naar school gegaan En kijk waar ik woon, hier houdt sneeuw het niet langer dan 2uur vol..
Sneeuw + autoweg = pekel....
|
zo feb 11, 2007 7:17 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
StReS KiP schreef: en wat is jouw probleem eigelijk, alsje toch alleen Belgische onzin kan lullen ga dan een eind verder zitten schijten ofso
iets tegen belgen mijn beste?
ontopic: ik snap je helemaal niet hoor, heb je eerst ongeveer de mooiste versie nm rs (mijn mening) rijd je hem bagger, krijg je nieuwste model rs en wil je hem meteen verpesten(mijn mening).
ik denk dat je voor je nog iets koopt (of laat kopen) je beter even nadenkt wat je wilt. Tuurlijk is het jouw keuze maar ik ken je niet goed volgen hoor.
_________________ speed
|
zo feb 11, 2007 7:33 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
StReS KiP schreef: Velgen rood? Zonde! Dat blauw hoort er bij en het staat mooi, mooi contrast
en toch ga je ze poedercoaten? jij weet ook niet wat je wil
(das trouwens van bux z'n gallerij)
zo feb 11, 2007 7:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
thom_ schreef: StReS KiP schreef: thom_ schreef: welke vertanding heb je nu en hoe hard rijd je met de giannelli ? 11-53 vertanding en rij 85 in overtoeren Komt goed! je gaat voor 13/14- 53 of zo ? [ ik moet ff weten wat een lekkere tandwielverhouding is voor als ik die van mij ga ontgrensen :)] Citaat: Ben via de autoweg naar school gegaan En kijk waar ik woon, hier houdt sneeuw het niet langer dan 2uur vol.. Sneeuw + autoweg = pekel....
Vraag BuxirS, die heeft wa meer ervaring.
en hier geen pekel tege gekomen aangezien alleen beetje sneeuw valt waar mensen heel lang niet komen..
en lijkt me grappig om ook is een streetfighter van te maken aangezien dit ook een erg mooi frame enzo is..
en bij hem staat het blauw mooi ja, niet bij mij. hoort ook nie bij mij want tis replica van #48
en kheb iets tege belge, turke, marokkane zo nu weetje weer genoeg
|
zo feb 11, 2007 8:07 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
daar toon je ng maar eens hoe volwassen je bent
_________________ speed
|
zo feb 11, 2007 8:13 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
heb je iets tegen belgen, nou komt goed uit dat ik geen belg ben
ik heb niets tegen iemand, alleen tegen kleine nozems zoals jij die geen respect hebben voor anders mening
hoepel op, achterlijke racist
zo feb 11, 2007 8:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: heb je iets tegen belgen, nou komt goed uit dat ik geen belg ben
ik heb niets tegen iemand, alleen tegen kleine nozems zoals jij die geen respect hebben voor anders mening
hoepel op, achterlijke racist
GEEN RESPECT VOOR ANDERS MENING? HAHAHAHA NU LUL JE JEZELF! respecteer mijn mening dan ook dat naked mooier vindt
|
zo feb 11, 2007 8:37 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
dat doe ik, alleen zeg ik dat IK het een slecht idee vind en bovendien vind IK dat je geen nieuwe brommer koopt om die dan te gaan ombouwen naar de gelijkenis van een brommer die je nieuw had kunnen kopen (ik heb het over de nude, die had zwarte velgen en een nude kapje, je zag de uitlaat en was goedkoper)
en nog iets, de vervoeging van het werkwoorden "vinden" gaat als volgt
ind. praesens. ik vinD, hij vinDT, zij vinDEN
ind. imperfectum: ik/hij vOND, zij vONDEN
VD: ik heb GEvONDEN
Laatst bijgewerkt door *Thomas* op zo feb 11, 2007 8:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo feb 11, 2007 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|