Auteur |
Bericht |
Quintus
ApriliaForum Member
|
Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd)
jasonNL schreef: netjes man! al enig idee wanneer je kappen klaar zijn??
en hoe ga je je blok erin hangen zonder al te veel te beschadigen?? ik zou je blok frame eruit halen en dan met blok en al onder je frame schroeve als je gewoon doeken pakt en over dat subframe hangt, leg je je blok daarop, en dan optillen en vastbouten, raakt niet beschadigd dan...
|
zo maart 14, 2010 7:16 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Love it
_________________ Micro Power!
|
zo maart 14, 2010 7:17 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
netjes man alleen ik vind dat altijd zo jammer, als je schone velgjes hebt,en die banden die het verpesten kwa kleur eff een tireschoonmaaknogwatmiddel doorheen,dan glimt die band toch ook mooi van ofniet?
zo maart 14, 2010 7:24 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
bij auto's is dat mischien tof, bij 2 wielers duidelijk niet, gewoon schoon houden, das mooi, wat jij bedoelt zijn die spuitbussen, heel glibberig spul, dus moet zeeeker niet op je loopvlak komen
|
zo maart 14, 2010 7:26 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
ja ik gebruik op me werk altijd trutle wax wet and black.. dat is van dat banden spul. zou het niet gebruiken op je brommer, is best vet spul
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
zo maart 14, 2010 7:46 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
ThomasSX schreef: ja ik gebruik op me werk altijd trutle wax wet and black.. dat is van dat banden spul. zou het niet gebruiken op je brommer, is best vet spul gebruik dat turtle wax op mn vespa, werkt prima hoor, shined hij weer helemaal, dus kun je best op je brommer smeren, als je t daarna maar goed met een schone doek eroverheen gaat dat je geen strepen krijgt
zo maart 14, 2010 7:52 pm |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
echt wel mooi
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
zo maart 14, 2010 8:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
---stephan---
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 27, 2008 2:34 am Berichten: 113 Woonplaats: overall
|
Steffmeisterx schreef: ThomasSX schreef: ja ik gebruik op me werk altijd trutle wax wet and black.. dat is van dat banden spul. zou het niet gebruiken op je brommer, is best vet spul gebruik dat turtle wax op mn vespa, werkt prima hoor, shined hij weer helemaal, dus kun je best op je brommer smeren, als je t daarna maar goed met een schone doek eroverheen gaat dat je geen strepen krijgt hij bedoelt een andere turtle wax die speciaal is gemaakt om banden weer mooi zwart te maken word altijd gebruikt voor auto's die verkocht moeten worden. en het blok erin hangen kan gwoon zonder beschadigen als je maar voorzichtig doet en niet lomp overal tegen aan ragt gr
_________________ .
|
zo maart 14, 2010 10:00 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
thanks allemaal blokje heeft ook al in het blok gestaan, het scheelt dat ik niet echt bedrading of accubakje of wat ook heb. ik kan hem er gewoon inplanten, zeker als m´n cilinder eraf is maar denk dat ik idd blokframe eruit haal, want moet ook nog ff kvs tankje vastzetten aan een boutje van blokframe met een zelf beun beugeltje en achter sjah, tis geen nieuwe band, voor wel, maar wtf boeit mij het, ik rij straks 1 rondje en voorband is ook `oud´ en ik heb van die tireshine shit staan weet ik hoe het heet, heb het 1 keer gebruikt toen ik ging burnen met dat hebo blok, spoot me achterband onder, heb week lang lopen glibberen (reed toen dagelijks) terwijl ik wel ongeveer een halve minuut stond te burnen, tis echt pokke spul voor 2 wielers maar bedankt iedereen morgen ff de missende bloklager ophalen en 1tje ruilen die ze verkeerd hebben meegegeven en me kappen ga ik morgen trouwens even over bellen
ma maart 15, 2010 12:16 am |
Persoonlijk album
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
dat ziet er bloedgeil uit
ma maart 15, 2010 2:48 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Lookin good boi Wil het totaalplaatje zien
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma maart 15, 2010 9:36 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
haha nog ff wachten
ma maart 15, 2010 10:09 am |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
mensen ik heb me voorklauw uit elkaar liggen, maar ik heb maar 1 ring per kant, klopt dat? want ik zat ff snel op motorforum zo´n how to te kijken, maar daar heeft ie er 2.. klopt het dat ik alleen die binnenste heb?
ma maart 15, 2010 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
ja klopt
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
ma maart 15, 2010 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
okee chil
ma maart 15, 2010 10:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
|