Auteur |
Bericht |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
donderdag ga ik die vent helemaal gek make tot dat het mij helemaal niets kost anders laad ik mijn rs in en ben ik weg en verdiend hij helemaal niets aan me ga ik wel bij onze eigebrommer boer die dinge bestelle van da geld doe ik het allemaal zelf en wil ook nog ff het adres vinde van die verzeking lul zal ik zijn wage eens inelkaar schoppe
|
di feb 26, 2008 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
doe is lief
maarre wel klote , maarre geld lekker houden en zelf alles doen ?
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
di feb 26, 2008 7:39 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
nee ben nu egt pis link
idd al kost het me dan nog meer ik gun hem helemaal niets meer!!!
|
di feb 26, 2008 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
Gast, denk je dat je in amerika zit ofzo..
Waarscheinlijk wat je met die aanrijding eerst gewoon boos enzo, maar later dacht je denk ik, Dat hier wel geld mee te verdienenen viel.. Tuurlijk niet, een brommer is als die 1 km heeft gereden gelijk een stuk minder waard, je hebt het zelfs mazzel gehad dat je een nieuwe mag.
_________________ RS My07!!!
|
di feb 26, 2008 10:29 pm |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
van zulk soort dingen word je nooit beter pak gewoon die 1700 euro en plak er wat stikkers op de schade en vervang aleen het hoog nodige
het is jammer maar is niks meer aan te doen
of je koopt voor 400 euro zo als jij het zegt een nieuwe
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
di feb 26, 2008 10:49 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
net thuis van school weer lekkr gefietst
en ik en me ma ff ik verzekering voorwaarden gekeke is maar goed ook
want ik werd weer flink genaait door die verzekering . want mijn rs is total loss verklaart dus kon een nieuwe kope en dan moest ik 200 bijlegge ex. kenteken en dat soort dinge
maar in de verzekerings voorwaarde staat wat anders.
ik citeer
TOTAAL VERLIES VAN EEN BROM- OF SNORFIETS, BROMMOBIEL OF EEN INVALIDENVOERTUIG.
in geval van totaal verlies van het verzekerd object stellen wij de schadevergoeding als volgt vast:
indien de schadegebeurtenis plaatsvindt
-in de eerste 12 maanden na aanschaf door de eerste eigenaar, vergoeden wij de aanschafprijs van de bromfiets tot ten hoogst verzekerde bedrag: verzekerde bedrag €3400,-
gelukkig
vindt het egt weer tipisch nederlandse service dat je daar weer zelf achter moet kome
|
wo feb 27, 2008 2:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
hee,
ik heb een vraagje hoe heb jij die kenteken houder gemaakt?
en van welk materiaal zijn die beugels gemaakt?
en hoe duur was dat uitaindelijk?
alvast bedankt
|
wo feb 27, 2008 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
het is altijd balen je koopt iets nieuw (net) en wordt paar weke later aangereden terwijl er niks mis ie met je brommer motorisch hoeft er namelijk niks vervangen worden maar wel kappen terwijl deze misschien krasvrij waren vind het allemaal erg debiel.
en dat je er zelf nog moet achter kome dat ze je naaie moet je er maar ff bij zegge
|
wo feb 27, 2008 9:54 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
idd ga er vanavond heen
@ wout da spul is zink daarom dubbele laag want kon geen ander materiaal vind bij ons thuis mijn pa heeft dat allemaal ligge behalve 2 mooie rvs latjes dus koste me niets. Dit is niet zo stijf dus wiebeld nogal daarom ook maar 2 lage is het al wat minder maar achteraf had ik beter gewoon ff wat rvs moete gaan kope
me ma word het helemaal gek van .
in de garage staan nu 6 motors en heb er al 2 gesloopt en 2 verkocht, de zolder ligt vol met motor en motor dele om ook nog eens 1 motor als het er nie meer zijn. en volvo spulle fiat 500 spulle en andere zooi om te klusse enzo.noem maar op en me pa heeft het wel denk. dan buite de garage hangt onder het afdakje een volvo B18 blok een volvo amazone en een fiat 500 ow ja en mijn puchje en puch onderdele
en hoe ik het gemaakt heb gewoon een ijzerknipper geknipt gemete hoe breed het kon zijn en daarna langere en groet uitgeknipt dan het moest worde en gewoon ff gekeke wat ik het mooist vond op maat geknipt wa gate erin geboord wa boutjes gepakt en klaar je kan het beteer te lang make dan te kort te lang kan je nog bijwerke te kort kan je overnieuw beginne
|
do feb 28, 2008 6:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
heb net een nieuwe rs bestelt uit 2008 over twee weke heeft ie ze binne
|
do feb 28, 2008 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
wat 'n medelijden hebk toch met je ff 'n nieuwe bestelt...
do feb 28, 2008 10:13 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
tog nog iemand die medelijde met me heb
duurt alleen nog 2 weke
op msn schelden ze me ook allemaal al uit
bijv. viezse flikker koop je nu weer een nieuwe
en dat zijn dan je vriende die dat zei is waarschijnlijk nog een beetje schagerijnig is vandaag gezakt 11 fout
|
do feb 28, 2008 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
do feb 28, 2008 10:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
zelfde kleur ??
|
do feb 28, 2008 10:20 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
wahaahha vinde 't gek da ze dat zegge geef je vriende dan ff groot gelijk maarja snap ik da die gast nie bepaald 'n goed humeur heeft dan nee
do feb 28, 2008 10:26 pm |
|
|
|