Aprilia RS50 Factory Fortuna » Jorge Lorenzo Replica
Auteur |
Bericht |
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Ontopic maarweer.
|
za feb 10, 2007 11:24 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
hendrikPV40 schreef: je bent niet goed wijs
koop gwn een fiets, je verdient het niet om schakel te rijden
en waarom dan niet? ik heb een prachtige RS, en als ik daar als extraatje een nude van wil maken (zijkap en voorkap van een nude overspuiten naar het rood van de rest van mijn RS) dan is dat toch goed? kan ik af en toe afwisselen
en wat is jouw probleem eigelijk, alsje toch alleen Belgische onzin kan lullen ga dan een eind verder zitten schijten ofso
|
zo feb 11, 2007 12:54 am |
|
|
hendrikPV40
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 24, 2005 1:46 pm Berichten: 115 Woonplaats: Antwerpen
|
krijg NOG EENS een nieuwe rs en verneuk die dan NOG EENS
(NOG EENS)
_________________ pluk de vespa én de AF1
|
zo feb 11, 2007 1:13 am |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
wat verneuk ik eraan dan? ik steek ander kapje voor de zomer die IK mooi vindt, dat jij het niet mooi vindt zegt niet dat ik het dan ook gelijk verneuk
|
zo feb 11, 2007 1:30 am |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
waarschuwing voor hendrikPV40, jammer dat het weer zo moet
ontopic
|
zo feb 11, 2007 2:01 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Persoonlijk zou ik het ook niet doen, het is een race replica, en moet niet een soort van sf worden natuurlijk!
Maar als je dat wilt, het is wel een uitdaging, succes ermee , ik ben benieuwd!
_________________ De NnisRs
|
zo feb 11, 2007 12:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ik heb gister ook even zo'n Jorge replica bekeken... Toch nog wel wat verschillen trouwens, zo zijn die velgen glimmend en bij mij mat blauw bijvoorbeeld.
Hoe bevalt de Giannelli?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo feb 11, 2007 2:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
mij lijkt het juist leuk om met je kappen in de zomer te rijden?
of ligt dat aan mij?
maarja je moet doen wat je zelf wil
maar als je NOG twijfelt en mijn mening kan je op andere gedachte brengen:
als je het doet om de uitlaat en het blok te showen... dan WEET iedereen haast ZEKER dat het een Derbi gpr is
maarja je moet het zelf weten.... bij je oude Aprilia haalde je toch ook niet je kappen eraf om em streetfighter te maken? omdat je dan je uitlaat zag
(mijn mening natuurlijk .... )
en ik ben NOG steeds verliefd op de Fortuna replica van Aprilia.... haha
(en voordat ik op m'n kop krijg ofzo: dit is ontopic toch? aangezien het over zijn appie gaat met zijn ideeën?)
zo feb 11, 2007 2:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
BuxirS schreef: Ik heb gister ook even zo'n Jorge replica bekeken... Toch nog wel wat verschillen trouwens, zo zijn die velgen glimmend en bij mij mat blauw bijvoorbeeld.
Hoe bevalt de Giannelli?
de Gianelli, erg goede uitlaat. rond de 7500 begint de powerband en dan doet ie het heel goed, binnen no-time zit je op de 80/85 zal binnenkort wel filmpje maken. en de uitlaat klinkt ook wel erg lekker!
en de velgen zien er niet uit, dat blauw staat gewoon voor geen meter en zeker niet alsje de velgen mooi schoon hebt gemaakt en ze glimmen.. als ze helemaal vies zijn en dus beetje 'mat' staat het beter, maar worden toch overgespoten naar glanszwart
en Pino, ik doe het niet voor de uitlaat.. Maar omdat ik het zonder zijkap gewoon beter vindt staan en daarbij zie je de uitlaat ook nog eens en dat maakt het wat stoerder.. maar voorlopig eerst maar is de velgen laten spuiten, en dan kijken we verder want motorisch kan het ook allemaal nog wel wat sneller en het zal me weinig meer boeien dat iemand het een Derbi GPR vindt
|
zo feb 11, 2007 2:39 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ok tsja jouw ding heh niet die van mij ( wassie maar van mij....)
maar niet te vaak zonder kappen rijden dan heh
zo feb 11, 2007 2:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
thom_
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 03, 2007 9:58 pm Berichten: 124 Woonplaats: Den Helder
|
welke vertanding heb je nu en hoe hard rijd je met de giannelli ?
|
zo feb 11, 2007 3:46 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Nu eerst maar 14 tandjes voor er op he...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo feb 11, 2007 3:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
thom_ schreef: welke vertanding heb je nu en hoe hard rijd je met de giannelli ?
11-53 vertanding en rij 85 in overtoeren Komt goed!
|
zo feb 11, 2007 5:08 pm |
|
|
roel88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm Berichten: 198 Woonplaats: genemuiden
|
Gezellig topic zeg
Maar zonder gekheid,
Je gaat als het gaat sneeuwen met je brommer naar school.
Je maakt hem nauwlijks schoon.
Je noemt je brommer lelijk.
Je lijkt me meer een type voor een Honda MB Of een MT man.
|
zo feb 11, 2007 6:31 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
en hendrik krijgt een waarschuwing? wtf
hij geeft toch gewoon ze mening
jongens toch, stresskip, waarom koop je een mooie, nieuwe rs, neen, wacht ff ... wrm laat je je papie en mamie een dure rs kopen die jij hebt mogen uitkiezen om de velgen te spuiten en er in de zomer dan nog een naked van te maken
koop gwn een setje zwarte velgen en verkoop deze, ze zijn nagelnieuw, zeldzaam en vrij duur
en je moet geen velgen spuiten, metaal wordt niet gespoten: OF je polijst OF je powdercoat
en ik redeneer op deze manier: winter = regen en sneeuw en pekel en ijs etc dus dan rijden we ZONDER onderluik of beter nog, de brommer staat binnen en we nemen de fiets of de wandelschoenen
zomer= zon, meestal droog en dan toeren we op onze hippe machine door de stad en het platteland
echt kerel, je bent niet goed bij je hoofd
zo feb 11, 2007 6:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
|