Re: Aprilia RS MY 09 Fluo Red MarcoZ UPDATE 16-05 P17 RESULTAAT
ik heb nog wel een MK voor je
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
Vandaag op de roller geweest. Er was een voorlichting op school en ik bood mijn brommer aan als proefkonijn omdat ik toch wel benieuwd was wat de rollerbank aan zou geven. Na 2x gereden te hebben kwam de meting niet hoger als 78. Dit terwijl ik afgelopen zaterdag nog 102 heb gehaald (wel plat er op maargoed). Nouja, leuke test zonder enige gevolgen.
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
Filmpje komt morgen. Vanavond reden er motoragenten rond hier dus ben maar niet op pad gegaan.
Toen ik wegreed uit de straat reed er een auto voor me. Hij gebaarde me dat ik aan de kant moest gaan. Dit gedaan en ben naast de auto gaan staan. De vriendelijke jongeman vertelde mij dat er iets verderop politie stond. Toen ben ik gelijk omgedraaid en heb de brommer in de garage gezet. Toen de fiets gepakt (zeldzaamheid ) en als een echte ramptoerist richting de plaats gefietst waar de politie zou staan. Toen ik aan kwam fietsen zag ik een motoragent staan die een snorbrommer aan de kant had gezet. Dichterbij gekomen zag ik dat het de agent was die mij dinsdag vrijwillig op de rollerbank liet. Even een praatje met hem gemaakt en gezegd dat ik gelijk mijn remblokjes had laten vervangen. Vervolgens vroeg hij met een vette knipoog of ik nog wat aan de snelheid had gedaan en waar mijn brommer was. Heb hem met een vette knipoog terug gezegd dat de snelheid nu in orde was en dat hij zelf wel kon bedenken waarom ik op mijn fiets zat.
Rood spatbord zou misschien wel leuk staan, ben eerst benieuwd naar een shopje als voorbeeld en om een idee te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum