Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: Rs sbk 2003 van Valerie
zo heel zeldzaam is het niet overal (je ziet het over het algemeen niet erg vaak nee) , hier in L'veld rijdt er 1 op een RS 50 NM Fluo-red rond, en 2 meisjes met derbi senda OT's
zo jun 07, 2009 9:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Barry. schreef: er was hier zo kerel op het forum, ook met een SBK, die had ook schuifschade op z'n linker zijkap, die had het verdomt netjes opgelapt, zonder al te veel werk. weet niet meer wie dat was. maar je kan het best wel een beetje oplappen zonder hem helemaal overnieuw te laten spuiten ofzo. zoals hij nu is heeft hij nog meer waarde, dan als je hem over laat spuiten in 1 kleur. toch wel stoer, vrouw op een schakel, hier zie je dat niet. uit elke hoek van de straat komt er hier een vespa met een vrouw erop voorbij scheuren. echt niet leuk meer Mja hoe zou je het dan mooi kunnen opknappen, t gaat vooral om de stickers die beschadigd zijn, maar ik heb eigelijk geen zin om 250 euro uit te gaan geven aan die stickers
zo jun 07, 2009 9:59 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
je hoef hem toch niet persé weer sbk te doen ?
zo jun 07, 2009 10:10 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Valerie schreef: Whoeee t gat is dicht welk gat
zo jun 07, 2009 10:11 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
bij dr toerenteller
zo jun 07, 2009 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
bij haar toerenteller?
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
zo jun 07, 2009 10:17 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
jaaa ff voor degene die het niet weten Er kan geen toerenteller kabel in mn blok omdat het een tzr blok is en een carter helft is anders en blabla t komt erop neer dat die toerenteller kabel er niet in kan. Mjaa om toch wel een toerenteller te hebben is er een andere in gekomen en die hebben mn broer en Steven toen even snel op mn licht aangesloten Alleen dat is een koso teller en dus een stukkie kleiner dan de orginele. Nou zou mn broer toen iets regelen voor er omheen [ vorig jaar augustus ] maar dat kwam er elke keer niet van. Duss toen hebben steven en ik het vrijdag ff bewerkt en met schuim op gevuld. Vergeten foto te maken vandaag mjaa op die andere foto's kun je nog wel zien dat er zon dikke rand om heen zit, het gat
zo jun 07, 2009 10:31 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: je hoef hem toch niet persé weer sbk te doen ? Mja, wat anders sbk vind ik wel leuk
zo jun 07, 2009 10:37 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
maareh... je hoeft toch alleen de stickers te vervangen die beschadigd zijn? dat scheelt een hoop lijkt me of heb ik het mis
zo jun 07, 2009 10:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
|
Als ik een hele nieuwe stickerset moet halen, dan is helemaal op nieuw spuiten voor mij waarschijnlijk nog goedkoper
zo jun 07, 2009 10:42 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
stickerschema van een sbk is niet zo moeilijk, kan je zo spuiten ipv stickeren is het nog mooier ook
ma jun 08, 2009 1:30 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
kun je de doffe kappen gelijk in hoogglans doen
_________________ http://instantboss.org/
|
ma jun 08, 2009 8:30 am |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: jaaa ff voor degene die het niet weten Er kan geen toerenteller kabel in mn blok omdat het een tzr blok is en een carter helft is anders en blabla t komt erop neer dat die toerenteller kabel er niet in kan. Mjaa om toch wel een toerenteller te hebben is er een andere in gekomen en die hebben mn broer en Steven toen even snel op mn licht aangesloten Alleen dat is een koso teller en dus een stukkie kleiner dan de orginele. Nou zou mn broer toen iets regelen voor er omheen [ vorig jaar augustus ] maar dat kwam er elke keer niet van. Duss toen hebben steven en ik het vrijdag ff bewerkt en met schuim op gevuld. Vergeten foto te maken vandaag mjaa op die andere foto's kun je nog wel zien dat er zon dikke rand om heen zit, het gat kan wel een mechansche toerenteller op een tzr blok. moet je alleen die prop die er zit van binnenuit eruit tikken( dus koppelings deksel eraf en koppeling eruit halen) en dan je aandrijver van je oude blok erin zetten.
|
ma jun 08, 2009 9:09 am |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
|
ThomaSBK, Ik vind mat zwart mooier rain man, Zo ist ook opgelost
ma jun 08, 2009 12:54 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Valerie schreef: Barry. schreef: er was hier zo kerel op het forum, ook met een SBK, die had ook schuifschade op z'n linker zijkap, die had het verdomt netjes opgelapt, zonder al te veel werk. weet niet meer wie dat was. maar je kan het best wel een beetje oplappen zonder hem helemaal overnieuw te laten spuiten ofzo. zoals hij nu is heeft hij nog meer waarde, dan als je hem over laat spuiten in 1 kleur. toch wel stoer, vrouw op een schakel, hier zie je dat niet. uit elke hoek van de straat komt er hier een vespa met een vrouw erop voorbij scheuren. echt niet leuk meer Mja hoe zou je het dan mooi kunnen opknappen, t gaat vooral om de stickers die beschadigd zijn, maar ik heb eigelijk geen zin om 250 euro uit te gaan geven aan die stickers voor €400,- maak ik een mooie replica voor je
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma jun 08, 2009 1:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
|