Auteur |
Bericht |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Re: Nastro Azzurro RS50
frishh schreef: Hoe willen zij controleren of dat ding al Nederlands kenteken had? kentekenpapieren etc.? weet niet of die er ook bij zaten??
wo apr 06, 2011 12:34 pm |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2010 5:54 pm Berichten: 79 Woonplaats: Huissen
|
wat heb jij een geile brommer
_________________ WAAROM kan een pizza eerder bij je huis zijn dan een ziekenauto!!!
-----> http://www.mijnalbum.nl/Album=YXGZ3BEH <-----
|
wo apr 06, 2011 1:50 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Wow, die ziet er schoon en roestvrij uit. Goed bezig chef
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo apr 06, 2011 2:56 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Mathias RS 50 schreef: Moet je wel nog erbij zeggen dat vroeger, lang geleden toen jij nog een tiener was alles beter was. ja vroeger (toen jij nog met blokken speelde) was alles beter ja. had je gewoon verzekeringsplaatjes en kon je nog eens weg scheuren voor de politie, waren er nog niet zo veel rollerbank controles, was er nog geen lasergun enz enz.... maar ontopic, begint wat te worden vince volgende keer meer foto's
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
wo apr 06, 2011 3:07 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
diverence schreef: frishh schreef: Hoe willen zij controleren of dat ding al Nederlands kenteken had? kentekenpapieren etc.? weet niet of die er ook bij zaten?? In principe als deze ooit is geregistreert bij het Rdw of wat dan ook hier in Nederland dan is het framenummer bekend. En zo kan je dus ook kenteken papieren aanvragen, mits deze natuurlijk voldoet aan allen ijsen voor een brommer in Nederland á de Nederlandse wetgeving anno 2011
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo apr 06, 2011 5:11 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Washandje schreef: Omdat over de framenummers heen is gecoat. gewoon een ramboniffie langs halen maar ik zou sowieso wel ff kijken of het nog terug te halen is, je heb verder toch niks te verliezen bij dat frame of staat het al vast dat je gewoon een ander frame eronder zet?
wo apr 06, 2011 5:36 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
@ Jeri, Maup en pijlensmijtert : Bedankt! Dingetje is in zeer goede staat. Kwestie van goed ontvetten en dan is ze weer fabrieksnieuw. Verder komt er lekker het andere frame op. Dit frame is qua looks ook niet meer zo heel vers. En is er een keer met de slijptol overheen geweest. Komt een mooi standaart RS frame onder. En ook een nieuwe kabelboom, relaitjes en verlichting. Vooruit, nog wat foto's. Want meer dan het bovenstaande is er nog niet gedaan.
|
wo apr 06, 2011 7:17 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Het staat al vast dat er een ander frame onder komt maarjah een frame wat wel op kenteken kan verkoopt makkelijker
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo apr 06, 2011 7:17 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
je mist wat lak op je voorspatbord
wo apr 06, 2011 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Er zitten wel wat meer schoonheidsfoutjes op dit ding. Maar ik stoor me er niet aan. Ik zie het tenslotte toch niet als ik erop rijd.
|
wo apr 06, 2011 7:53 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Je ziet het nu nog niet, maar misschien zegt dit wel wat over de spuitkunsten van de spuiter?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 06, 2011 7:56 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
groot gelijk hoor, alsof mijn brommer nog helemaal puntgaaf is heb je altijd wel, en uiteindelijk gaat het er ook om het rijden en plezier, niet om het mierenneuken
wo apr 06, 2011 7:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Washandje schreef: Er zitten wel wat meer schoonheidsfoutjes op dit ding. Maar ik stoor me er niet aan. Ik zie het tenslotte toch niet als ik erop rijd. Dan had je net zo goed gelijk een met een gare kappenset, onder het smeer enzovoorts kunnen kopen. Neehoor, grapje. Ik snap je wel. (en geef je groot gelijk) Wil je dit ding als dagelijks vervoer gaan gebruiken, of gewoon voor op een zondagmiddagje lekker een stukje touren? In het eerste geval zou ik me er niet al te druk om maken om die paar kleine plekjes. Anders is het alleen maar kutter, mocht je nog een keer iets stoten. (wat geheid gaat gebeuren).
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo apr 06, 2011 7:58 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
Als je een brommer koopt omdat die er zo gaaf uit ziet en je ban bent dat je hem beschadicht moet je hem heel verweg in een garage waar niemand komt wegzetten. En dan nog helemaal stof vrij
|
wo apr 06, 2011 7:59 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
hebben ze in de mercedes fabrieken waar ze die amgs maken wel, daar is beetje overdruk zodat er geen stof in kan waaien, en ritsloze overalls enzo
wo apr 06, 2011 7:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
|