Auteur |
Bericht |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK New plans ^^
kappen kan je los verkopen
di okt 26, 2010 8:02 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
jongejonge, geef da ding toch een stamp richting de zee.
OF koop n ander frame
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
di okt 26, 2010 8:03 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
@waslap ,wat zou jij eerder kopen ? een rs met een afgezaagde kuip of een verse streetfighter , en ik kan geen halve rs op marktplaats zetten met afgezaagte kappen daar zou nieteens serieus op geboden worden omdat niemand zoiets wil hebben nu denk je ja en een streetfighter zeker wel ... als ik hem als streetfighter verkoop heb ik wrs een grotere doelgroep mensen die hem zouden kopen ipv een halve rs @thomas sx :het frame laten richten was ook een van mijn plannen
di okt 26, 2010 8:03 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
De markt voor een brommer komt van 16 jarigen die hun rijbewijs gaan halen, willen mensen een SF gaan ze er niet hun eigen brommer voor wegdoen. Dan zouden ze dat eerder zelf maken lijkt mij. Vooral omdat je het Low-budget aan wilt pakken zal het averechts gaan werken!
|
di okt 26, 2010 8:06 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
beter laat je mij ook helpen
di okt 26, 2010 8:06 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Citaat: De markt voor een brommer komt van 16 jarigen die hun rijbewijs gaan halen, willen mensen een SF gaan ze er niet hun eigen brommer voor wegdoen. Dan zouden ze dat eerder zelf maken lijkt mij. Vooral omdat je het Low-budget aan wilt pakken zal het averechts gaan werken!
Ik ben er erg optimistisch over , en het zal rond de 200 gaan kosten om hem zo te krijgen , dus ik vindt het wel het proberen waard Tom Sluiters, tuurlijk alle hulp is welkom
di okt 26, 2010 8:09 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
beter doe je die senda koplamp van bart op je RS... alsjeblieft... doe het! veel erger dan dat kan het niet worden
di okt 26, 2010 8:50 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: beter doe je die senda koplamp van bart op je RS... alsjeblieft... doe het! veel erger dan dat kan het niet worden nee das lelik
di okt 26, 2010 8:53 pm |
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
wat moet er allemaal aangeschaft worden dan?
|
di okt 26, 2010 11:00 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
flame schreef: wat moet er allemaal aangeschaft worden dan? voorkapje mij om voorkapje aan te sluiten (voor referenties moet je bij bart zijn ) sportstuur stuurklemmen langere remleiding spiegels voor op het stuur (wel doen Jordy, spiegels zijn baaz jwz ) en misschien nog wat bling bling vervangingsdelen, nu straks zijn blok toch zichtbaar is..
wo okt 27, 2010 1:03 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
wanneer haal je een recht frame?
|
wo okt 27, 2010 4:00 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Racekees schreef: wanneer haal je een recht frame? Gaat ie niet halen, omdat het overbodig is.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo okt 27, 2010 1:12 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
precies, en als sf valt de afwijking toch niet op
wo okt 27, 2010 2:23 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
alleen moet die het er wel bij vermelde bij verkopen ( vind ik )
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo okt 27, 2010 2:40 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
team-rs schreef: alleen moet die het er wel bij vermelde bij verkopen ( vind ik ) Waarom zou die dat niet doen? Dat frame is gewoon recht, alleen ze balhoofd is aangepast.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo okt 27, 2010 2:42 pm |
|
|
|