RS50 Telefonica Replica Sete Gibernau #15 - P!n0 [14SEPT]
Auteur |
Bericht |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Lol laat hem zelf beslissen jongens ( en meisjes )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jul 27, 2007 4:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit... ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk... spuiten staat gewoon op laatste optie.... heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is ! Achja, jij vond het blijkbaar nodig om zo droevig te zijn he? Geeft niet hoor, zal wel een aangeboren afwijking zijn...spullen teruggeven is toch niet je sterkste punt...Oh en even voor de duidelijkheid, ik bood helemaal niet aan om het te spuiten, maar ik wou het zien om te kunnen beoordelen of het bij te spuiten was....maar blijkbaar praat jij ook voor mike, dus laat maar zitten... moet jij niet slapen schat ? vind je het niet heel erg als ik hier niet verder op in ga ? en jij hoeft helemaal niks aan te bieden.... helemaal niet nodig bedankt voor je aanbod ! en weltrusten... Ik heb geen papa werner nodig om me te vertellen wanneer ik moet slapen Oh en voortaan even beter lezen he, ik zei namelijk net nog dat ik niks aanbood, dus bedankt voor het aanbod klinkt een beetje raar dan he? En op ingaan hoeft niet, dit is een gedane zaak, je mag alleen wel weten dat ik het zeer, en dan ook echt ZEER triest vind wat je me geflikt heb, en hoop dat je het niet bij andere mensen zal uithalen...Dus hierbij een waarschuwing voor iedereen die daar oren naar heeft: Werner is een hele goeie kerel, niks mis mee, maar pas op als je woorden met hem krijgt, je bent je spullen namelijk in 1 oogopslag kwijt.... Zo, dat is er uit...weltrusten
ik weet niet wat jij zit te ouwehoeren in mike ze topic van dingen die absoluut niet dichtbij de waarheid staan ! je hebt helaas wel die lelijke vader van je nodig om je zaakjes te regelen... als jij hierover verder wil gaan dapper achter je computer moet je lekker zelf weten....
ik val teminste niet op mannen....
|
za jul 28, 2007 4:45 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Robb schreef: En als je het toch wilt laten overspuiten, of alleen wilt weten hoe duur t is, kom dan een x naar spijkenisse, gaan we ff langs m'n broer
zou dat geen optie zijn rob ? had ik eigelijk nog geen eens over nagedacht !
|
za jul 28, 2007 4:47 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
un paintbrush erover
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za jul 28, 2007 6:35 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
nee... als je kan brushen dan kun je ook spuiten hoor...
|
za jul 28, 2007 6:36 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
[YRT] schreef: nee... als je kan brushen dan kun je ook spuiten hoor...
Idd, laat m'n broer nou net autospuiter van beroep zijn maare, bespreken we wel als mike weer thuis is dan
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
za jul 28, 2007 9:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
nitirkha
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit... ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk... spuiten staat gewoon op laatste optie.... heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is ! Achja, jij vond het blijkbaar nodig om zo droevig te zijn he? Geeft niet hoor, zal wel een aangeboren afwijking zijn...spullen teruggeven is toch niet je sterkste punt...Oh en even voor de duidelijkheid, ik bood helemaal niet aan om het te spuiten, maar ik wou het zien om te kunnen beoordelen of het bij te spuiten was....maar blijkbaar praat jij ook voor mike, dus laat maar zitten... moet jij niet slapen schat ? vind je het niet heel erg als ik hier niet verder op in ga ? en jij hoeft helemaal niks aan te bieden.... helemaal niet nodig bedankt voor je aanbod ! en weltrusten... Ik heb geen papa werner nodig om me te vertellen wanneer ik moet slapen Oh en voortaan even beter lezen he, ik zei namelijk net nog dat ik niks aanbood, dus bedankt voor het aanbod klinkt een beetje raar dan he? En op ingaan hoeft niet, dit is een gedane zaak, je mag alleen wel weten dat ik het zeer, en dan ook echt ZEER triest vind wat je me geflikt heb, en hoop dat je het niet bij andere mensen zal uithalen...Dus hierbij een waarschuwing voor iedereen die daar oren naar heeft: Werner is een hele goeie kerel, niks mis mee, maar pas op als je woorden met hem krijgt, je bent je spullen namelijk in 1 oogopslag kwijt.... Zo, dat is er uit...weltrusten ik weet niet wat jij zit te ouwehoeren in mike ze topic van dingen die absoluut niet dichtbij de waarheid staan ! je hebt helaas wel die lelijke vader van je nodig om je zaakjes te regelen... als jij hierover verder wil gaan dapper achter je computer moet je lekker zelf weten.... ik val teminste niet op mannen....
Omg, is dat t beste wat je kan verzinnen? Maargoed, feit blijft dat ik me kappen kwijt ben en er ongeveer niks voor terug gehad heb, blijft dus over dat jij mij genaaid heb ( over op mannen vallen gesproken ) oh en werner, anders dan computer kan bijna niet he? aangezien je nooit tijd of zin hebt om me echt te spreken...mocht je dat wel willen, kan je me altijd bellen, gezellig Mja, sorry mike, dat we je topic vervuilen, ik ga er nu over ophouden....
|
zo jul 29, 2007 12:35 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
haphap.. hou je bek nou maar.
mooie rs pino!,
|
zo jul 29, 2007 1:01 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
dankje, ja dit betekend dus ook weer dat ik terug ben van mijn kleine vakantie
@robb,
ja vind ik wel een goed idee hebbe we het nog wel over
wo aug 08, 2007 9:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
Racekees schreef: haphap.. hou je bek nou maar. mooie rs pino!,
Haphap das een goede maargoed ik bemoei me er verder maar niet mee... luister ik heb gezien hoe ze dat bij mercedes benz deden lakstift in juiste kleurcode, stippen, daarna polishen zag er erg goed uit iig!
_________________ Yamaha R1 2004....
|
wo aug 08, 2007 10:09 pm |
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Jammer is alleen dat lakstiften ongeveer niet meer bestaan , was ook op zoek heb toen gewoon een spuitbus gepakt en met een wattestaafje het krasje(3cm bij 2mm) bijgewerkt.
|
wo aug 08, 2007 10:32 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
jefrs50 schreef: Jammer is alleen dat lakstiften ongeveer niet meer bestaan , was ook op zoek heb toen gewoon een spuitbus gepakt en met een wattestaafje het krasje(3cm bij 2mm) bijgewerkt.
Zie je er nog wat van? of valt het nu bijna ni meer op
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
wo aug 08, 2007 10:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
jefrs50 schreef: Jammer is alleen dat lakstiften ongeveer niet meer bestaan , was ook op zoek heb toen gewoon een spuitbus gepakt en met een wattestaafje het krasje(3cm bij 2mm) bijgewerkt.
hoe bedoel je lakstiften bestaan niet meer? deze worden gewoon nog geleverd hoor!
_________________ Yamaha R1 2004....
|
wo aug 08, 2007 10:36 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
zingend:
EEEEEEEN IK BEN ZO BLIJ, ZO BLIJ, ZOOOOO BLIJ,
WANT DIT TOPIC GAAT OVER......................MIJ!
-----------------------------------------------------------
ja mijn RS,,, maar dat rijmde nie...
lakstiften worden echt niet zomaar gedelete ofzo....
zelfde als dat alle bakkers in eens zomaar stoppen met witte bolletjes te bakken
maar maakt niet uit.........
zolang mensen maar beetje ontopic blijven mag je van mij alles doen.....
binnekort nieuwe koppelings platen derin, alarmpje en piepertje
als mijn grote vriend tijd ken vinden/wil vinden
do aug 09, 2007 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
In de omgeving van walcheren(zeeland) zijn er geen bedrijven die lakstiften in veel kleuren kunnen leveren.
|
do aug 09, 2007 8:43 pm |
|
|
|