Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
P!n0 schreef: nou.... klinkt echt als een wonderding.... :| the love is getting less... ist alleen bij jouw model? omdat je lorenzo heb? of hebben meer hier last van of is het gewoon alleen bij jouw brom dan heb je echt pech
BuxiRS heeft het ook, hij heeft de normale.. soms he, vraag ik me echt af.. waar betaal ik voor
|
wo jan 31, 2007 11:29 pm |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
StReS KiP schreef: P!n0 schreef: nou.... klinkt echt als een wonderding.... :| the love is getting less... ist alleen bij jouw model? omdat je lorenzo heb? of hebben meer hier last van of is het gewoon alleen bij jouw brom dan heb je echt pech BuxiRS heeft het ook, hij heeft de normale.. soms he, vraag ik me echt af.. waar betaal ik voor
Pardon?
_________________ Yamaha R1 2004....
|
wo jan 31, 2007 11:33 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
??
|
wo jan 31, 2007 11:39 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
idd is al eerder gezegt, plaatwerk is slecht van de rs/gpr. maja goed zal wel vergoed worden lijkt me. zou alleen nog niet ja andere uitlaat eronder doen, anders zeuren ze dat ie niet standaart is
|
wo jan 31, 2007 11:46 pm |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
|
StReS KiP schreef: :00/: ??
Dacht dat je die brommer hebt gehad?
|
wo jan 31, 2007 11:48 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
tis wel slecht voor zown dure brommer!
zou het komen door het soort plastic waarvan de kappen zijn, door de dikte van de stickers of gewoon de lijm die eronder zit?
bij die van Stress en BuxiRS allebei maken de stikkers tog wel de brommer dus zijn ze wel belangrijk!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
wo jan 31, 2007 11:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Midi RS schreef: StReS KiP schreef: :00/: ?? Dacht dat je die brommer hebt gehad?
me ouders hebben me een beetje geholpen maar de rest heb ik zelf betaald
en mijn pa zegt:
jaa ik heb blanke lak stift (ofsoiets, iig geen spuitbus) en dat doen we op die sticker en dan zie je er nix meer van
maar ik laat m maar lullen met ze blije hoofd want het is toch belachelijk dat ze nu al los gaan laten, en dan vindt mijn pa:
dat de rechter ook vind dat ik het zelf kon voorkomen want ik heb er geen blanke lak op gedaan
|
do feb 01, 2007 8:49 am |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
|
nee het hoort gewoon niet zo los te gaan... maargoed ik weet heel goed dat de service (levering) vanuit italie nooit super geweest is, ook met de polini en bizeta fabrieken!
nu is het de vraag, mocht je een nieuwe set krijgen?.. zitten de stickers er dan anders op?
mischien toch een productie fout?
|
do feb 01, 2007 11:25 am |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Bij mij is het trouwens de lak die loslaat...
Blanke lak is niet echt een optie denk ik aangezien de kappen mat gekleurd zijn, ik weet niet hoe dat bij Stres Kip zit?
Bij mij kan er dus ook gen waslaag over heen, want dan wordt het heel raar gevlekt...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do feb 01, 2007 1:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Naja zowiezo kut natuurlijk, weet btw niet of dit relevant is maar goed. Bij n vriend met nieuw model rs125, zelfde geval, beginnen de stickers ook los te laten onderaan de kuip. Gaat lekker met die nieuwe modellen van aprillia
_________________ Thom'z BeunBaas
|
do feb 01, 2007 1:48 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Ja, je hoort wel vaker problemen met stickers e.d bij Aprilia modellen (denk aan SXV e.d)
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
do feb 01, 2007 1:54 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
StReS KiP schreef: Midi RS schreef: StReS KiP schreef: :00/: ?? Dacht dat je die brommer hebt gehad? me ouders hebben me een beetje geholpen maar de rest heb ik zelf betaald en mijn pa zegt: jaa ik heb blanke lak stift (ofsoiets, iig geen spuitbus) en dat doen we op die sticker en dan zie je er nix meer van maar ik laat m maar lullen met ze blije hoofd want het is toch belachelijk dat ze nu al los gaan laten, en dan vindt mijn pa: dat de rechter ook vind dat ik het zelf kon voorkomen want ik heb er geen blanke lak op gedaan
Een beetje geholpen?
Flikker op man, geen kind van 15 kan een goeie 2000 euro sparen, zeker niet als jij al zoveel verlies hebt gemaakt op je oude appie....
|
do feb 01, 2007 1:56 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
misschien dat derbi daarom expres niet veel stickers op de nieuwe GPR gedaan hebben, ze wisten dat het niet echt lekker plakte?
of het is gewoon slecht van aprilia
ben benieuwd of het onder garantie valt!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
do feb 01, 2007 1:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Filipino schreef: StReS KiP schreef: Midi RS schreef: StReS KiP schreef: :00/: ?? Dacht dat je die brommer hebt gehad? me ouders hebben me een beetje geholpen maar de rest heb ik zelf betaald en mijn pa zegt: jaa ik heb blanke lak stift (ofsoiets, iig geen spuitbus) en dat doen we op die sticker en dan zie je er nix meer van maar ik laat m maar lullen met ze blije hoofd want het is toch belachelijk dat ze nu al los gaan laten, en dan vindt mijn pa: dat de rechter ook vind dat ik het zelf kon voorkomen want ik heb er geen blanke lak op gedaan Een beetje geholpen? Flikker op man, geen kind van 15 kan een goeie 2000 euro sparen, zeker niet als jij al zoveel verlies hebt gemaakt op je oude appie....
Jij niet, ik en andere wel
|
do feb 01, 2007 2:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Filipino schreef: StReS KiP schreef: Midi RS schreef: StReS KiP schreef: :00/: ?? Dacht dat je die brommer hebt gehad? me ouders hebben me een beetje geholpen maar de rest heb ik zelf betaald en mijn pa zegt: jaa ik heb blanke lak stift (ofsoiets, iig geen spuitbus) en dat doen we op die sticker en dan zie je er nix meer van maar ik laat m maar lullen met ze blije hoofd want het is toch belachelijk dat ze nu al los gaan laten, en dan vindt mijn pa: dat de rechter ook vind dat ik het zelf kon voorkomen want ik heb er geen blanke lak op gedaan Een beetje geholpen? Flikker op man, geen kind van 15 kan een goeie 2000 euro sparen, zeker niet als jij al zoveel verlies hebt gemaakt op je oude appie.... Jij niet, ik en andere wel
Ja hoor, maar dan krijg je zeker wel flink zakgeld of op een andere manier geld van je ouders....
|
do feb 01, 2007 2:04 pm |
|
|
|