RS50 Telefonica Replica Sete Gibernau #15 - P!n0 [14SEPT]
Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
volgens mij is de kleur van mike ze brom niet 1 die ze in zown lakstiftje hebbe
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
do jul 26, 2007 9:12 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
[YRT] schreef: heb er een hard hoofd in.... bang op kleur verschil....
is niet egt nodig, ik ben schilder (k spuit ook)
als je de kleuren-waaier drbij houd en de goeie kleur uitkiest.
is er nix aan de hand, met een heel klein spuitje bijtippen en je
hebt geen kleurverschil
|
do jul 26, 2007 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ik kan ook spuiten...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do jul 26, 2007 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
hij heeft het over verf......
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
do jul 26, 2007 9:23 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
alle mannen kunnen dat matthijs.... maar we hebben het nu over latex in een potje...
|
do jul 26, 2007 9:23 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
[YRT] schreef: alle mannen kunnen dat matthij n.... maar we hebben het nu over latex in een potje...
klopt.. daarom houden we daar nu over op
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do jul 26, 2007 9:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
nitirkha
ApriliaForum Member
|
Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit...
|
vr jul 27, 2007 12:05 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit...
ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk...
spuiten staat gewoon op laatste optie....
heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is !
|
vr jul 27, 2007 12:11 am |
|
|
nitirkha
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit... ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk... spuiten staat gewoon op laatste optie.... heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is !
Achja, jij vond het blijkbaar nodig om zo droevig te zijn he? Geeft niet hoor, zal wel een aangeboren afwijking zijn...spullen teruggeven is toch niet je sterkste punt...Oh en even voor de duidelijkheid, ik bood helemaal niet aan om het te spuiten, maar ik wou het zien om te kunnen beoordelen of het bij te spuiten was....maar blijkbaar praat jij ook voor mike, dus laat maar zitten...
|
vr jul 27, 2007 12:22 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit... ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk... spuiten staat gewoon op laatste optie.... heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is ! Achja, jij vond het blijkbaar nodig om zo droevig te zijn he? Geeft niet hoor, zal wel een aangeboren afwijking zijn...spullen teruggeven is toch niet je sterkste punt...Oh en even voor de duidelijkheid, ik bood helemaal niet aan om het te spuiten, maar ik wou het zien om te kunnen beoordelen of het bij te spuiten was....maar blijkbaar praat jij ook voor mike, dus laat maar zitten...
moet jij niet slapen schat ? vind je het niet heel erg als ik hier niet verder op in ga ? en jij hoeft helemaal niks aan te bieden.... helemaal niet nodig
bedankt voor je aanbod ! en weltrusten...
|
vr jul 27, 2007 12:28 am |
|
|
nitirkha
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: nitirkha schreef: [YRT] schreef: nitirkha schreef: Mooie Rs hoor :) heb er ooit ook zoeen gehad, helaas is dat een droevig verhaal geworden...en verder, bijspuiten is wss mogelijk, maar dan zou ik de schade eerst moeten zien...en wat werner zegt, kleurverschil...dat heb je eerder als je de hele tank overspuit... ik vind het ook zo droevig... en spuiten laten we graag aan prof. bedrijf over eigelijk... spuiten staat gewoon op laatste optie.... heb al aantal iedeeen in me kop en mike ook... hier op het forum zien jullie het vanzelf wel wat het geworden is ! Achja, jij vond het blijkbaar nodig om zo droevig te zijn he? Geeft niet hoor, zal wel een aangeboren afwijking zijn...spullen teruggeven is toch niet je sterkste punt...Oh en even voor de duidelijkheid, ik bood helemaal niet aan om het te spuiten, maar ik wou het zien om te kunnen beoordelen of het bij te spuiten was....maar blijkbaar praat jij ook voor mike, dus laat maar zitten... moet jij niet slapen schat ? vind je het niet heel erg als ik hier niet verder op in ga ? en jij hoeft helemaal niks aan te bieden.... helemaal niet nodig bedankt voor je aanbod ! en weltrusten...
Ik heb geen papa werner nodig om me te vertellen wanneer ik moet slapen Oh en voortaan even beter lezen he, ik zei namelijk net nog dat ik niks aanbood, dus bedankt voor het aanbod klinkt een beetje raar dan he? En op ingaan hoeft niet, dit is een gedane zaak, je mag alleen wel weten dat ik het zeer, en dan ook echt ZEER triest vind wat je me geflikt heb, en hoop dat je het niet bij andere mensen zal uithalen...Dus hierbij een waarschuwing voor iedereen die daar oren naar heeft: Werner is een hele goeie kerel, niks mis mee, maar pas op als je woorden met hem krijgt, je bent je spullen namelijk in 1 oogopslag kwijt....
Zo, dat is er uit...weltrusten
|
vr jul 27, 2007 12:34 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
zo damn carlo, tlijkt idd op jouw topic
dames iedereen, ff nokke aub
ik zie wel wat ik doe, ik ga nu eerst ff op vakantie (paar daagjes)
vr jul 27, 2007 3:09 am |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ik vind het trouwens nog niet te duur, maar wel een dure oplossing voor iets van ook makkelijker opgelost kan worden,
ZO, denk daar maar is overna terwijl ik weg ben
vr jul 27, 2007 3:11 am |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
mijn mening is gewoon over spuiten, blauw is opzich niet zoon moeilijke kleur..
ik zou het er gewoon op wagen als je hem weer helemaal strak wil hebben..
dat bijwerken word meestal gewoon lelijk... en zie je het alleen maar meer omdat je een plek op je brommer krijgt alsof het lijkt of matthijn zen spuitwerk is opgedroogt.
Gr
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
vr jul 27, 2007 1:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
En als je het toch wilt laten overspuiten, of alleen wilt weten hoe duur t is, kom dan een x naar spijkenisse, gaan we ff langs m'n broer
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
vr jul 27, 2007 2:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|