Aprilia RS Haga Replica,back 2 original! Te Koop! foto p260!
Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Re: spain's no1, RS 666 --> Haga replica
RS Nera schreef: your english kind off sucks a bit I know, but it was 08:30 after 3 hours of sleep, so I was a bit tired. Racekees schreef: RS 666 schreef: wat was er mis met mijn link eigenlijk?? ik heb gewoon dat ding wat boven het bericht staat gebruikt. @ peter idd, maar steven gaat er binnekort lekker mee aan de gang je had http://www.nl.youtube in je link staan, dat .nl moet weg, als je een link wil kopieëren, pak dan niet de link in de adres balk maar die rechts naast je filmpje okeej thanks petertzr schreef: wat gaat steven er aan doen? niets tegen steven overigens maar ik dacht dat hij enkel netjes monteerde? idd zoals steven zegt effe kijken hoe we dat grafiekje een beetje beter kunnen krijgen af1special schreef: alsof die balansas zin heeft die balans as is berekend op een ori 50 cc en niet op cilinder waar jij mee rijdt. Als je het dan perse wilt zou ik eerder de krukas laten balanceren bij de jager Ja, maar nu trilt alles verrot, zie je dat bij een am6 blok ook dan? nee, die hebben een balansas. ook berekend op std 50cc maar het scheelt wel, het is gewoon niet leuk zoveel het trilt, me koppelingshendel is er zelfs keer half uit getrilt omdat boutje gewoon losgetrilt was, dat soort dingen. En voor doppler asje te laten balanceren ben ik meteen weer minimaal 150 eu verder ex krukas ex nieuwe zuiger die ze daarvoor willen gebruiken. jasonNL schreef: ja alleen bij 1.50 min. doet wel ff beetje raar. zou er toch nog maar een een middag rustig voor gaan zitten. om hem netjes af te stellen makkelijker gezegd dan gedaan als het buiten onder nul is of net erboven en daarbinnen 13,4 of warmer. Ari schreef: hahaha, maar dat je paar x op je bek bent gegaan staat er natuurlijik niet in het filmpje vermeld hea jasper maar leuk gedaan man trekt wel lekker nee jij hebt het wel laten zien in je filmpjes ofzo? Aprilia Driver 69 schreef: komt omdat het een senda blok is,daar zit het schakelpedal andersom klopt helemaal, mijn schakelpedaal zit naar achter, bij senda naarvoor, draai dat 180 graden en je versnellingsbak zit ook 180 graden andersom dan. falco schreef: he weer een voordeel van 2007 blok, dan hoeft ie straks niet meer omgekeerd te schakelen, mja blijft derbi dat vind ik eigenlijk juist best chil, en sjah voor het sleutelen had ik ook liever rs nm gehad, majah daar dacht ik niet aan toen ik dit uit koos. owjah trouwens dit zei je op msn Citaat: 28-1-2009 22:38:33 Falco # 41 [c=4]Jasper [/c] mijn 21pk uitdraai wordt straks 490 keer gekopieerd en in jou garage gehangen:P
di feb 03, 2009 12:16 am |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
jaajaa sgoed met je, he maar ik had vandaag me sproeiers binne, en heb afgesteld, echt goed dit keer, blijkt dus dat ik met sproeier 170 moet rijden ipv 160 op de testbank, ding rijd nu als een idioot. beter gaan we sprinten, tim wil wss ook wel as weekend
di feb 03, 2009 12:22 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
okeuj, ik ga anders ook ff grotere halen, want ik rij ook met 160 en op testbank was ook iets te arm, en hij werd ook ineens wel heel snel heet
di feb 03, 2009 12:31 am |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Citaat: nee jij hebt het wel laten zien in je filmpjes ofzo?
joh rustig, maar een grapje en k heb niet eens filmpjes dusja (alleen rollerbank filmpjes xD)
di feb 03, 2009 4:52 pm |
|
|
FMR
ApriliaForum Member
|
Hoe kom je aan die kentekenplaat houder?
|
di feb 10, 2009 10:28 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
zelf maken
|
di feb 10, 2009 10:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
zelf beunen jah verzekering schiet niet echt op, vandaag me moeder laten bellen, want zij heeft vroeger in verzekeringen gezeten. Zegt die goofy van jah eigenlijk had het overspuiten nooit gemogen, terwijl ik voor het overspuiten ongeveer 5 mensen van unigarant aan de tel heb gehad die zeiden dat het wel kon.. maar enige probleem is nu dus dat taxateur 550 onder schadetaxatie van dealer zit omdat die geen spuitkosten erbij heeft.. maar dat word nog geregeld
di feb 10, 2009 10:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
het het nog steeds niet geregeld dan? is weer typisch nederlands. hoor. dat het altijd zo lang duurt
|
di feb 10, 2009 10:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
geld innen doen ze razendsnel, geld uitkeren duurt wel ff
di feb 10, 2009 11:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
RS 666 schreef: geld innen doen ze razendsnel, geld uitkeren duurt wel ff nja, na 3 keer een bedrag van weet ik hoeveel uit te moeten keren aan je, zou ik als verzekeringsmaatschappij ook niet graag meer aan jou uitkeren waar of niet
Laatst bijgewerkt door falco op di feb 10, 2009 11:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di feb 10, 2009 11:15 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
dat probleem ken ik ook. in november telefoon bestelt, na een hoop gebel en gemail. januari wisten ze nog niet wanneer ze hem konden leveren. toen maar geamuleerd en heb vorige week mijn geld pas terug gehad. 4 weken op moeten wachten en dat ook weer met de nodige telefoontje en dreigmails om andere maatregelen te nemen . maar afschrijven kunnen ze in 1 dag
|
di feb 10, 2009 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
falco schreef: RS 666 schreef: geld innen doen ze razendsnel, geld uitkeren duurt wel ff nja, na 3 keer een bedrag van weet ik hoeveel uit te moeten keren aan je, zou ik als verzekeringsmaatschappij ook niet graag meer aan jou uitkeren waar of niet daar heb je toch verzekering voor. en je betaalt er genoeg voor. van zo'n all risk kan je na 2 jaar deze dumpen en weer 1 nieuwe kopen. en de een heb meer pech als de ander. bij mij bijv. ik zit ook bij unigarant heb nog nooit wat gehad (niet te hard roepen) dusja dat compenseert het al weer een beetje
|
di feb 10, 2009 11:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
falco schreef: RS 666 schreef: geld innen doen ze razendsnel, geld uitkeren duurt wel ff nja, na 3 keer een bedrag van weet ik hoeveel uit te moeten keren aan je, zou ik als verzekeringsmaatschappij ook niet graag meer aan jou uitkeren waar of niet neej maar de eerste 2 keer duurde het ook lang jasonNL schreef: dat probleem ken ik ook. in november telefoon bestelt, na een hoop gebel en gemail. januari wisten ze nog niet wanneer ze hem konden leveren. toen maar geamuleerd en heb vorige week mijn geld pas terug gehad. 4 weken op moeten wachten en dat ook weer met de nodige telefoontje en dreigmails om andere maatregelen te nemen . maar afschrijven kunnen ze in 1 dag deze schade speelt sinds 28 oktober..
di feb 10, 2009 11:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
kut man :( hopelijk word die weer snel gemaakt en kan je weer normaal rijden
wo feb 11, 2009 11:13 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
doppler endurance krukas + c3 setje + mooi micrometertje en nog wat andere kleine zooi besteld net. Nieuwe pakkingssetje heb ik thuis liggen.
wo feb 11, 2009 4:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
|