Auteur |
Bericht |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
MarkBiesheuvel schreef: Het ging wel Had nog nooit zoiets eerder gedaan Maar als je eenmaal weet hoe t moet gaat t makkelijk Alleen het zadel van de passagier er weer in krijgen is een enorm gekloot Ik heb het onze Pool maar even laten doen
Ja maar even erin haken is bij NM ok niet in een seconde gedaan, tis niet moeilijk maar moet wel even opletten
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di okt 30, 2007 4:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
de kappen ervan afhale is niet zo moeilijk, ik zie nou pas dat jij ook die passagierstepjes eraf hebt gehaald, ik heb dat pas ook al gedaan, want ik neem toch niemand ( bijna niemand) achterop! zo vind ik die achterkant veeeel mooier
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
wo okt 31, 2007 12:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
ik heb voetstepjes er weer op gedaan want iemand meenemen zonder voetstepjes is echt kut en nou lopen ze alleen nog maar te zeuren over dat het zitje te hard is
wo okt 31, 2007 1:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
Citaat: Alleen het zadel van de passagier er weer in krijgen is een enorm gekloot
is het bij jou ook percies of dat zadeltje gaat er niet helemaal in.
ik dan de nietjes zien zitten wanneer het erop zit .
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
wo okt 31, 2007 2:05 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
uhm nou jah hij steekt wel iets naar boven uit maar dat hoort dat heeft iedereen maar ik zal is kijken of je bij mij de nietjes ziet zitten
maar ik heb ook half uur staan kloten met me zadeltje en toen viel die schroef onder me olietank en om hem dan te pakken moet je heel je kontkap eraf halen gevolg heel lang bezig omdat je even zonder demper wou rijden
wo okt 31, 2007 2:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
komt me redelijk bekent voor .
maar nu is mn kontkap los en raakte deze de uitlaat waardoor hij is gesmolen en tegen mn vering komt.
iemand raad hiermee ??
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
wo okt 31, 2007 2:45 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
huh heb je gereden met een losse kontkap???
praat hier ff over verder in chat forum
wo okt 31, 2007 3:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
MarkBiesheuvel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 25, 2007 2:03 pm Berichten: 152 Woonplaats: Zeewolde
|
Weetje wta ik vandaag had
Hangt me uitlaat los aan me brommer
Dusja, ik kwam er eigelijk pas thuis achter, maar hoorde onderweg al wat rammelen
Had toen gekeken maar kon niet ontdekke wat t was
Dusja, thuis zag ik t en heb gelijk al die kappen erafgehaalt en me uitlaat opnieuw goed vastgezet enne kappen er weer opgedaan
Valt ook mijn schroefje achter de olietank
Maare ik hoefte alleen de linker kleine kap eraf te halen en ik kon m er met een schroefendraaier onnder vandaan tikken
En het is me nu zonder onze Pool gelukt om t zadel er weer op te krijgen
Dusja, alles is weer goed gekomen
En hopelijk blijft t ook wel even zo
_________________ Mijn RSje
|
do nov 01, 2007 8:38 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Een beetje nagellak in de schroefdraad doet wonderen tegen lostrillen
do nov 01, 2007 8:49 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
MarkBiesheuvel schreef: Weetje wta ik vandaag had Hangt me uitlaat los aan me brommer Dusja, ik kwam er eigelijk pas thuis achter, maar hoorde onderweg al wat rammelen Had toen gekeken maar kon niet ontdekke wat t was Dusja, thuis zag ik t en heb gelijk al die kappen erafgehaalt en me uitlaat opnieuw goed vastgezet enne kappen er weer opgedaan Valt ook mijn schroefje achter de olietank Maare ik hoefte alleen de linker kleine kap eraf te halen en ik kon m er met een schroefendraaier onnder vandaan tikken En het is me nu zonder onze Pool gelukt om t zadel er weer op te krijgen Dusja, alles is weer goed gekomen En hopelijk blijft t ook wel even zo
haha, nou jah mijne kon ik eerst ook bij met schroevendraaier als ik dat kapje eraf heb maarjah toen wou ik hem pakken en viel die een stuk verder naar beneden en toen kon ik er niet meer bij zonder kontkap eraf te halen
vr nov 02, 2007 12:37 am |
Persoonlijk album
|
|
MarkBiesheuvel
ApriliaForum Member
|
Ik ben even een tijdje niet online geweest, dus ik heb maar even een updateje in de beginpost gezet
|
do nov 29, 2007 8:30 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
eey netjes man zo'n siteje:p was ik eerst ook van plan maar ik verbruik teveel benzine (oftewel ik rij teveel rond )
maar wat voor camera gebruik jij? zo'n huis tuin keukending met leuk aantal mp? of echt een echte:P
of fotoshop je elke foto?
vr nov 30, 2007 1:42 am |
Persoonlijk album
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik blijf die bij de opslag het mooiste vinden
vr nov 30, 2007 1:51 am |
|
|
MarkBiesheuvel
ApriliaForum Member
|
lorenzo 666 schreef: maar wat voor camera gebruik jij? zo'n huis tuin keukending met leuk aantal mp? of echt een echte:P of fotoshop je elke foto?
Ik gebruik een Nytech DS-7210 7.0 Megapixel
Hij lijkt heel erg op een Sonycamera, maar is iets goedkoper
En de 'gewone' foto's die op de site staan zijn alleenn verkleint, dus niet gephotoshopd
|
vr nov 30, 2007 4:24 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ohw oke ik heb ook een 7mp camera van cannon geloof ik, doet het op zich ook wel leuk maar jou foto's zijn echt wel mooier vind ik
vr nov 30, 2007 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
|