Re: Aprilia SX(V) 50 van Peter - demper update p12
niceee hooawr
alleen ben ik nog steeds er heilig van overtuigd dat je 2tones moet
Geregistreerd: di jan 20, 2009 3:38 pm Berichten: 124 Woonplaats: Velddriel
Re: Aprilia SX(V) 50 van Peter - demper update p11
Jha heeft een van jullie 350 euro voor me dan koop ik ze van chuno :p Vind t zelf te veel geld om in te stoppen omdat hij waarschijnlijk wel gewoon de deur uit gaat wanneer ik 18 ben Zou hem wel echt afmalken geef ik jullie gelijk in
Loop niet alleen te zeuren wat beter kan, je kan blijven roepen twotones, maar doe et zelf dan. Deze brommer is wsl mooier dan die van jullie allemaal!
stijnnerd schreef:
Loop niet alleen te zeuren wat beter kan, je kan blijven roepen twotones, maar doe et zelf dan. Deze brommer is wsl mooier dan die van jullie allemaal!
ik mag over 2tones praten,, en mijn brommertje is vele malen mooier als deze
Le Derbi schreef:
ja maar henri deze mag legaal of de weg rijden met zijn berijder
en peter mooi zoo die dempers
die van mij nie dan?
Geregistreerd: di jan 20, 2009 3:38 pm Berichten: 124 Woonplaats: Velddriel
Dankjewel voor de positieve reacties jongens @Martin is goed hahah :p En diverence jij hebt idd een nog mooier beestje
Ik zoek t alleen nie om mn eigen velgen te verkopen.. die twotone velgen komen trouwens ook uit derbi van 2003 met dubbele schijf dus dat is dan ook weer meer werk (wel extra vet natuurlijk :p) t zou wel super dik zijn maar denk niet dat er twotone komt zolang hij in mijn bezit is
Denk dat wanneer ik tijd heb ook ff naar mn veer kijk of ik die rood ga maken
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum