Geregistreerd: ma jun 15, 2009 12:55 am Berichten: 930 Woonplaats: Deventer
Re: Aprilia RS MY 09 Fluo red MarcoZ UPDATE 09-02 P11 FILM
Wat kost zon cameratje? Daar ben ik al best een tijdje naar opzoek
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
Robertt schreef:
Wat kost zon cameratje? Daar ben ik al best een tijdje naar opzoek
Was 2 weken geleden ofzo 50 euro op www.ibood.nl . Dat is een site waar ze iedere dag een nieuwe aanbieding hebben, ze staan wel op Ebay maar dan betaal je er ook ongeveer 100 euro voor.
Schoutenrs schreef:
wat een saai filmpje man, alleen maar rechtdoor camera idee is wel leuk, al zie ik liever onboard (deels ook vanwege het geluid van de wind)
Dit is niet echt het weer om continue te remmen/schakelen etc. Met koude vingers is dat niks. Als het mooier weer wordt (15+) dan beloof ik een mooi filmpje.
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Wel grappige camera, maar een beetje gay dat je zulke kutmuziek op de achtergrond aan zet en het geluid van je brommer deruit knipt, dat hoor ik liever
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Hmm, jah, dat zal wel kloppen ja. Daarom doet iedereen m op zn tank. Dit zou een leuke plek zijn als je een bochtig weggetje rijd, maar dat doetie niet...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Wat Jeroen zegt klopt, het muziekje zit op de achtergrond voor alle ruis van de wind. Je hoort het al bij het optrekken dat het aardig begint en om daar 3 minuten naar te luisteren is ook niet wat. Deze filmpjes waren meer om te testen hoe het beeld was en of de camera bleef zitten, zoals jullie zien geeft het ding geen kik dus is het geslaagd. Ik heb al een mooie bochtige (jaja Vincent ) route die ik gelijk zal rijden als het een keer fatsoenlijk weer is. Met dit weer vriezen je vingers er af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum