Auteur |
Bericht |
ErikN
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 30, 2006 10:26 am Berichten: 16 Woonplaats: Etten-Leur
|
JamMasterG schreef: Gaaf man, vette brommert! 2 dingetjes die ik zou doen om `m perfect te maken: - voorkant verlagen - Y-stukken (kappen onder je zadel) ook glanszwart spuiten (absolute MUST! zie pic hieronder) daarna kun je gaan denken aan `n monoseat (mag eigenlijk niet onbreken op zo`n mooie brommert) en een leuk uitlaatje maybe? [edit] binnenkort te koop... laat maar dan
- Voorkant verlagen, is mischien leuk voor sprints en het zou er ook vast tof uitzien, enkel gebruik ik hem elke dag en om dan met een verlaagde voorkant te gaan rijden zekker met remmen lijk me dit niks.
- Y- stukken, die zijn in gemaakt in een grove structuur, als ik die zwart wil laten spuiten dan is de rest mooi strak en is dat zo bagger grof dat is niet mooi en om het nou glad te maken, geen zin in
- Uitlaat, een andere pijp zal hem zekker wel goed staan, zat te denken aan een Yasuni HR2 of HR 3 maar die dempers maar dan koop je bv. gewoon een C21 demper en die zet je derop, maar als er andere pijp opkomt dan is het de deze:
|
zo sep 03, 2006 2:53 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
ErikN schreef: Nog even foto gevonden van de Top snelheid (op teller) 105-110 km/h???
dat komt zo te zien uit een filmpje? of is het gewoon een foto?
Filmpje wil ik dan eventueel wel ff zien
|
zo sep 03, 2006 2:54 pm |
|
|
ErikN
ApriliaForum Member
|
HexSpammer schreef: ErikN schreef: Nog even foto gevonden van de Top snelheid (op teller) 105-110 km/h??? dat komt zo te zien uit een filmpje? of is het gewoon een foto? Filmpje wil ik dan eventueel wel ff zien
Is inderdaad uit filmpje ik zal eens kijken of ik hem ergens kan neerzetten
|
zo sep 03, 2006 2:56 pm |
|
|
ErikN
ApriliaForum Member
|
Filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4859886339
Let niet op het terug schakel en dan gas geven dat doe ik eigenlijk nooit maar is voor het filmpje
|
zo sep 03, 2006 3:07 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
hihi je rijd daar 100 hey maja leuk filmpje
en ff over dat verlagen, rijd echt aanzienlijk beter.. ik heb t ook je kan veel beter de bochten nemen en met remmen merk je er niets van, en het ziet er vetter uit
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo sep 03, 2006 3:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
als je ong 1.5 a 2 cm zou verlagen maakt dat niet zoveel uit qua remgedrag, ik heb tijdje met een rs oud model gereden die 1.7cm was verlaagd, nu is ze weer gewoon en ik vind het wel beter rijden
zo sep 03, 2006 3:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
ErikN
ApriliaForum Member
|
Njah verlagen hoef van mij niet , het enigste wat ik nog wel wil is een brede achterband, alleen deze band blijf rubber opzitten
|
zo sep 03, 2006 4:44 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Ik heb die van mij wel verlaagd... 2.25cm maar ik vind het dan juist weer lekkerder rijden
|
zo sep 03, 2006 4:49 pm |
|
|
L-mo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 25, 2006 7:45 pm Berichten: 807 Woonplaats: Aalten
|
dat motogp uitlaatje
|
zo sep 03, 2006 4:58 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
jah waarvoor is die nou, 50 of 70cc
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo sep 03, 2006 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Citaat: hihi je rijd daar 100 hey maja leuk filmpje
en ff over dat verlagen, rijd echt aanzienlijk beter.. ik heb t ook je kan veel beter de bochten nemen en met remmen merk je er niets van, en het ziet er vetter uit
FF , ik wil dit ook doen met m'n brommer mr weet nog altijd niet de beste manier voor dit te doen. Ik heb al iets gelezen op brommerforum.nl maar daar geraak ik echt niet wijzer van
Zou iemand me eventueel kort kunnen uitleggen hoe je dit moet doen?
|
zo sep 03, 2006 6:15 pm |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
ErikN schreef: - Voorkant verlagen, is mischien leuk voor sprints en het zou er ook vast tof uitzien, enkel gebruik ik hem elke dag en om dan met een verlaagde voorkant te gaan rijden zekker met remmen lijk me dit niks. weet niet wie je dat verteld heeft maar op je remmen heeft het verlagen van je voorkant zowieso geen negatief effect, en elke dag mee rijden kan ook prima hoor... ik had de mijne 3cm omlaag voor en nooit nergens last van (zijn mensen die `m nog lager hebben)- Y- stukken, die zijn in gemaakt in een grove structuur, als ik die zwart wil laten spuiten dan is de rest mooi strak en is dat zo bagger grof dat is niet mooi en om het nou glad te maken, geen zin in moet je ook niet doen... die originele moet je voor de verkoop in de kast leggen en voor een paar tientjes een nieuw, glad setje op de kop tikken, die dan (als ze dat nog niet zijn) glanszwart laten spuiten. heb `k ook gedaan (zie picje onderaan)- Uitlaat, een andere pijp zal hem zekker wel goed staan, zat te denken aan een Yasuni HR2 of HR 3 maar die dempers maar dan koop je bv. gewoon een C21 demper en die zet je derop, maar als er andere pijp opkomt dan is het de deze: *plaatje* demper is idd echt niet te zuinig lelijk maar d`r zijn meer uitlaten op de markt. ik had toendertijd een Fasmem Duo... leuke, vooral mooie uitlaat was dat. (zie wederom picje hier beneden)
kleine reactie, zie dikgedrukt hierboven
mijn moped: (inmiddels verkocht)
toch zonde dat `k die toen weggedaan heb... *good old days flashback
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
zo sep 03, 2006 6:31 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
@ broezz voeg mij maar ff toe op msn
|
zo sep 03, 2006 7:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Echt super mooi man, zag hem een tijdje terug al staan of Sf... Erg netjes ook !
_________________ De NnisRs
|
zo sep 03, 2006 7:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
ErikN
ApriliaForum Member
|
Ik verlaag dat ding NIET!! ik hoef geen voorvorkpoten te hebben die 3 cm boven me stuur uitsteken en de hoogte is voor mij gewoon goed, dus ik verlaag hem niet en over die fasmen pijp, geen fasmen geen mk alleen Yasuni of Hebo
|
zo sep 03, 2006 8:18 pm |
|
|
|