Auteur |
Bericht |
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
bedankt
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
za okt 07, 2006 6:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
nou vandaag weer achter iet lulligs gekomen : ik vroeg mij steeds af warom mijn brommer zo erg rookte dus ik de kappen rond mijn blok erafgehaald zie ik bij mijn oliregelaar een trekveer zitten die de aanvoer van olie heel de tijd gewoon vol open laat staan dus ik die veer erafhaalen en ik wilde toen mijn oli regelaat weer aan mijn gas kopelen zie ik dat ze die kabel ook afgekopeld hebben en ik moet morge stage gaan lopen dus ik doe dat wel een andere keer wand ik heb geen zin om naar mijn stage te fietsen dus ik koppel wel een andere keer die kabel aan maar dat hooren jullie nog wel van mij
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
zo okt 08, 2006 4:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
zo ondertussen weer veel gebeurt een nieuwe oliregelaar en een leisje gemaakt wat er nog moet gebeuren ;
1 nieuwe spiegels
2 nieuwe koplampkapje
3 opnieuw laten spuiten
4 nieuwe achtervelg kappen of nieuwe achtervelg met spaken
5 sissybar opnieuw laten bekleden
6 opnieuw bestikkeren
7 nieuwe uitlaat kap
8 tassjes voor aan de zijkant
9 nieuwe steps voor
dus ik ben nog wel even bezich met spaaren maar jullie zullen het nog wel hooren
|
di dec 05, 2006 7:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
btwee schreef: zo ondertussen weer veel gebeurt een nieuwe oliregelaar en een leisje gemaakt wat er nog moet gebeuren ; 1 nieuwe spiegels 2 nieuwe koplampkapje 3 opnieuw laten spuiten 4 nieuwe achtervelg kappen of nieuwe achtervelg met spaken 5 sissybar opnieuw laten bekleden 6 opnieuw bestikkeren 7 nieuwe uitlaat kap 8 tassjes voor aan de zijkant 9 nieuwe steps voor dus ik ben nog wel even bezich met spaaren maar jullie zullen het nog wel hooren
Nice plannen, ik ga geen lijstje maken, dan ben ik failliet verklaard
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di dec 05, 2006 8:37 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
haha zou het zo erg zijn tjerk
ja brain er kan nog wel wat aan gebeuren want op fotos isti veel netter dan in het echt bij mij ook weln beetje maar ik zit nog met plannen dusja
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
di dec 05, 2006 9:14 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
nou ondertussen fink wat gebeurt mijn vernellingsbak kort gereden 2 tandwiellen en 1 as naar de klote maar dat is weer in de maak
|
zo dec 24, 2006 1:30 am |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
als ik dit zo lees, denk ik erover na om m'n rv4 blok op me rs te bouwen
lekkere schakelbak dan
|
zo dec 24, 2006 1:36 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
@ racekees: ik zag net dat TP ook rv schakelwalsen en versnellingsbakken heeft voor 170€
@ btwee: ik hoop dat je geen 800€ hebt gegeven voor nieuwe bak, voor dat geld kan je beter OM rs kopen, blok eraf halen en rest weer verder verkopen
zo dec 24, 2006 2:46 am |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
jha ik betaal er 600 euro voor wand 800 vond ik ook wel heel veel en nog een klijn vraagje past een am6 blok ook onder mijn brommer zonder veel te verandere ?
|
zo dec 24, 2006 3:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
het is in ieder geval pas te maken en als je een beetje kan lassen is het niet al te veel werk lijkt me.
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
zo dec 24, 2006 4:09 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
pokke ons pa die heef toestemming gegeven om het te laten maken nou kan ik dus mooi 600 euro gaan dokke aan die vent en dan heb ik nog mar een half goed blok
|
zo dec 24, 2006 4:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasper
ApriliaForum Member
|
hmm kan je dat niet meer terug draaien daarom wil ik altijd dat men pa overlegt voordat ie iets doet.
|
zo dec 24, 2006 4:15 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
jha mar nou heeft ons pa tog peg ook hoor hij heeft toestemming gegeven dan mag hij et ook lekker betaalen ook het zit wel goed mej hem een beetje mijn geld laate verspillen jha doei ik ben niet gek
|
zo dec 24, 2006 4:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasper
ApriliaForum Member
|
ja idd laat hem maar lekker dokken
|
zo dec 24, 2006 4:27 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
dat gaat ook wel gebeuren
|
zo dec 24, 2006 4:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
|